Belachelijke cadeaus van kennissen en familie

23-04-2017 13:17 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn echt idiote cadeaus die jij krijgt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Olga1989 schreef op 23 april 2017 @ 13:18:

Ik heb serieus een keer een olga lelo gold gekregen wtf meteen teruggestuurdWat ondankbaar. Je kunt hem altijd nog gebruiken als deurklink.
een zak bollen wol, kon ik iets leuks breien voor mijn net geboren tweeling ( ja hoor , elke nacht 2x2 twee baby,s voeden, fulltime baan, Daar had ik nou echt tijd voor )
Alle reacties Link kopieren
o wat erg, zijn die spaarpotten echt zo duur? Ik heb er ook eentje gekregen maar laten vallen en toen was t kroontje van de kikker af dus weggegooid ...

gelukkig wist ik dat niet want vond het al zo vervelend dat ik kraamcadeautje had laten vallen :(
Alle reacties Link kopieren
Vind de Pomme Pidou ook super leuk




Een dolfijn-infrarood-massage-apparaat van een leerling. Een soort combi van een vibrator en een drilboor.

Wat hebben we hier een lol om gehad!

Daarna snel weggegooid
..
anoniem_646caf723e333 wijzigde dit bericht op 01-02-2019 21:34
98.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iedereen in mijn omgeving weet dat ik echt een onwijze hekel heb aan lavendel. En wat kreeg ik voor mijn verjaardag? Een pakketje met douchegel, bodyscrub, bodylotion, maskertjes, geurstokjes, geurkaarsen, van jawel: lavendel.



Maar het was wel heel lief bedoeld!
Een zeker een meter hoge kat van waaibomenhout. Waar laat ik die?
Alle reacties Link kopieren
Een waterkoker en een kruimeldief, van mijn ex.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Bloemen, ik haat die dingen, mijn moeder is altijd blij als ik ze krijg, geef ze altijd door. (Oké niet echt een raar cadeau, maar wel voor mij dus.)
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:miekemv schreef op 23 april 2017 @ 14:35:

Een zeker een meter hoge kat van waaibomenhout. Waar laat ik die?In de vuurkorf
quote:Kashri schreef op 23 april 2017 @ 14:40:

[...]



In de vuurkorf





Maar ja gekregen van een vriendin, dan voel ik mij schuldig.
Alle reacties Link kopieren
van mijn ex kreeg ik, nadat we hadden besloten uit elkaar te gaan, een messenblok. Het was echt niet onaardig bedoeld (want moest toch echt nieuwe keukenspullen hebben en we zijn op goede voet uit elkaar gegaan) maar toch was het wel een beetje raar....
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Jquote:Fleet schreef op 23 april 2017 @ 13:21:

Een Pomme Pidou spaarpot. Wát een aartslelijke dingen zijn me dat zeg. (overigens wel lief bedoeld, voor beiden kinderen eentje, dus ze staan er nog)Oh die vind ik zo leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Geurtjes, ik gebruik al meer dan 20 jaar hetzelfde parfum.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook weleens een vriend een bijzonder belachelijk kado gegeven. Hij wilde altijd van die super praktische dingen voor zijn verjaardag, theedoeken en zo. Dat was ik een keer zo zat, dat ik het meest nutteloze prul voor hem heb gekocht dat ik maar kon vinden: een plastic goudvisje in een zakje gevuld met nepwater. Puh!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het boek 'eet jezelf slank' een week na de bevalling...



Een levensgrote Boeddha als kraamkado. Die hebben we buiten gezet en toen is hij op enig moment -oeps- pardoes in de vijver beland.



Zeshonderdrieëntachtig theelichthoudertjes ofzo. Mijn hemel, ik vind een kaarsje aan 's avonds leuk, maar waarom krijgen we alleen al van schoonmoeder elk jaar minstens 6 nieuwe, verspreid over verschillende gelegenheden?



Zo'n bordje met 'in dit huis...' maar die heeft zoon voor me uitgezocht voor moederdag dus die is me toch dierbaar (al hangt hij heel oneerbiedig in de bijkeuken).



Diverse tuinkabouters, maar de reden is wel leuk. Mijn man werkt in het onderwijs. Collega's hebben onderling plagerijtjes via de leerlingen. En een collega heeft de kinderen jaren geleden wijsgemaakt dat wij tuinkabouters sparen. En dat gerucht blijkt onuitroeibaar. Dus voor zijn verjaardag, of aan het einde van het schooljaar, of als bedankje dat de klasse-bbq in onze tuin mocht, krijgt hij steevast een 'prachtige' tuinkabouter van leerlingen. En toen we verhuisd waren stond er dezelfde middag al een groepje kinderen op de stoep met een nieuwe tuinkabouter voor ons nieuwe huis.
Alle reacties Link kopieren
Die tuinkabouters zou ik dan weer hartstikke leuk vinden juist omdat het een geintje is en je het heel goedbedoeld van kinderen krijgt. Ik zou ze in een groepje in de tuin zetten op een plekje waar toch niks wil groeien
quote:Fleet schreef op 23 april 2017 @ 13:21:

Een Pomme Pidou spaarpot. Wát een aartslelijke dingen zijn me dat zeg. (overigens wel lief bedoeld, voor beiden kinderen eentje, dus ze staan er nog)Net even opgezocht, vind ze wel lief eigenlijk.
quote:Fleet schreef op 23 april 2017 @ 13:23:

[...]



Voor een dildo.



Maar tja, ik vind 'wtf dus maar direct teruggestuurd' niet echt een goed reclamepraatje. Ow, was ik niet wakker genoeg blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:IBAOHI schreef op 23 april 2017 @ 13:31:

[...]





Ik moest even googlen, maar vind ze geweldig! Echt mooi dus!



Hoezo, smaken verschillen? Ook even gegoogeld en vindt ze ook Super leuk.
Vroeger van mijn toenmalige vriend eens een hartje aan een ketting gekregen met zijn naam erop. Ik vond die dingen altijd zo fout en het was nog geel goud ook terwijl ik dat nooit draag. Hij zei er ook nog bij van dan zien alle mannen tenminste dat je bezet bent. Hij was heel jaloers en bezitterig. Niet lang daarna heb ik het uit gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Herinneren jullie de beschilderde dakpannen nog?

Ooit gekregen met onze namen erop.

Direct per ongeluk, nou ja een dag later in 1000 stukjes laten vallen.
Alle reacties Link kopieren
Een make-up koffer van mijn vader. Met inhoud. Goedkoop basisschool-meisjes spul van de kruidvat (zag hem in de folder staan die week.)

En dat voor mijn dertigste verjaardag, terwijl ik nooit, maar dan ook nooit make-up draag.
Ik ga voor kwantiteit.
Een keer een beeld en een zonnetje gekregen voor in de tuin van terra cotta terwijl dat dat bij ons helemaal niet staat. Van diezelfde persoon een keer een boeddha gekregen en ik vind die beelden zo lelijk. Ik heb ook even moeten googlen voor die spaarpotten maar die vind ik ook spuuglelijk hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven