Beste aankoopmakelaar Utrecht?

26-10-2016 13:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva forum leden,



Ik hoop op korte termijn een appartement te gaan kopen in Utrecht: van een bedrag zo tussen de €175.000,- en €200.000,-.

Nu ben ik op zoek naar een aankoopmakelaar, hebben jullie tips?

Ik wil graag bij een aankoopmakelaar terecht komen die als betrouwbaar bekend staat en iemand waar je geen nummer bent maar die echt waar voor zijn geld levert.



Tips zijn van harte welkom!

Of mocht jij iemand zijn/kennen die zijn woning verkoopt en dit wel zou zien zitten zonder tussenkomst van makelaar?

Ik zoek: tussen de €175.000,- en €200.000,-, bij voorkeur 3 kamer maar 2 kamerappartement/woning is zeker bespreekbaar, in een veilige buurt, met een balkon of tuintje (alles behalve op het noorden gelegen) en ivm werkafstand liever niet aan de westkant van Utrecht en op fietsafstand van de stad. Ouderijn, Leidsche Rijn, Vleuten, De Meern etc vallen om die reden af.



Benieuwd of iemand me verder kan helpen!
Alle reacties Link kopieren
.
Ik wil graag bij een aankoopmakelaar terecht komen die een hoog aanbod heeft in mijn type woning



Dat kan dus niet want een makelaar kan geen aankopend en verkopend makelaar tegelijk zijn.
quote:jusa schreef op 26 oktober 2016 @ 14:07:

Ik wil graag bij een aankoopmakelaar terecht komen die een hoog aanbod heeft in mijn type woning



Dat kan dus niet want een makelaar kan geen aankopend en verkopend makelaar tegelijk zijn.? Ik ken zat makelaars die zowel verkoop als aankoop doen.
quote:Sjors007 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:15:

[...]





? Ik ken zat makelaars die zowel verkoop als aankoop doen.



Uiteraard, maar ik hoop dat zij voor huizen die ze verkopen (huizen uit hun portefeuille) niet ook aankopend makelaar zijn.



Dan is er sprake van belangenverstrengeling.



TO vraagt om een grote portefeuille, dat is ivm bovenstaande dus niet persé handig.
Voor 2 ton mag je de mijne wel kopen
Alle reacties Link kopieren
Jusa, goed punt! Al wordt het dan nog moeilijker te bepalen wie een goede aankoopmakelaar is: dit kan ik dan niet aflezen aan het aantal verkochte woningen binnen mijn zoekcriteria.
Alle reacties Link kopieren
Zorg gewoon dat jij weet wat je wilt betalen voor een woning. en ga op zoek naar een makelaar met wie het klikt en die jou iets 'gunt'.
Welke makelaar verkoopt veel huizen in jouw zoekresultaat, die valt af. Nr 2 ook wat mij betreft. Verder op zoek naar een klik.
Alle reacties Link kopieren
Ja je hebt helemaal gelijk, Jusa, bedankt voor deze eye-opener!
Alle reacties Link kopieren
In welke wijken zoek je wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je op basis van je vorige bericht al even een privé bericht gestuurd, Minni Mouse! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gereageerd op je pb, Mir

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven