Bewijs dat ik niet nep ben

31-12-2013 21:54 773 berichten
..
Die wasmachine weer, dat vind ik wel komisch! Jij bent ok Barbiee
ik heb nog nooit gehoord dat ik op een vent lijk , wel op een slet of hoer en dat vind ik zelf al helemaal niet , gaat om de bewijs en steek er zoiezo zoals vele zeggen energie in
mwah heb 1 glaasje op maar dat was het
Ik denk dat jij hoog nodig eens met een deskundige moet praten, want dergelijke aandachtsgeilerij is absoluut niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Nu wordt het wel een beetje aandachtsziek allemaal.
You know how I know? Because I reeaally think so!
iedereen gaat weer zeggen aandachtsgeil , ik ga wel even modje vragen om het te verwijderen en sommige andere topics van mij , plaats het even in dezelfde topic als gister, ik blij en jullie blij
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 21:55:

mwah heb 1 glaasje op maar dat was het

Maakt mij verder niet uit hoor..

Zoals anderen ook al aangeven; velen begonnen je leuk te vinden, om hoe je bent. Ik ook.

Dat is toch wat je wilt? Dat mensen verder kijken.

Door deze actie werkt het weer tegen je. Jammer.
quote:lilalinda schreef op 02 januari 2014 @ 21:52:

[...]



Omdat mensen (wij allen) altijd denken vanuit vooroordelen. Als je er bij loopt als Barbieee zullen mensen denken dat je ene vent bent. Of heel dom. Dat heb je echt zelf in de hand.

Sja, mensen denken zoveel, daar zou ik zelf mijn leven ook niet voor aanpassen eerlijk gezegt.

Dat zou pas echt sneu zijn.
ik ga verder in die andere topic als deze verwijderd word, heb even gevraagd
Hoe zit het nou met die tepels. Ik zit me serieus af te vragen hoe die nou boven je kleding uit kunnen steken en of je dan de heel dag zo rond loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 21:59:

, plaats het even in dezelfde topic als gister, ik blij en jullie blij





Ja, doe maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:misspoez schreef op 02 januari 2014 @ 21:38:

Helemaal echt, vooral je tieten, je lippen, je wenkbrauwen, je nagels, je haarkleur, je wimpers.Precies, hoe bedoel je fake? Puur natuur.
Hoe groot zijn je tepels wel niet, als ze boven je shirtje uitkomen?
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2014 @ 22:03:

Hoe zit het nou met die tepels. Ik zit me serieus af te vragen hoe die nou boven je kleding uit kunnen steken en of je dan de heel dag zo rond loopt.Ja dat vroeg ik dus ook al.
Barbiee, ik vind jou geweldig!!
moeten jullie wel melden he anders word het niet verwijderd, hoe word een topic eigenlijk verwijderd
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 22:17:

moeten jullie wel melden he anders word het niet verwijderd, hoe word een topic eigenlijk verwijderdgeef nou ff antwoord op de tepelvraag, zal ik je daarna melden.
geen idee ,, ik heb me shirt altijd heel laag vandaar, laten we nu melden
Alle reacties Link kopieren
Oh tepeltje oh tepeltje, wat zijn je hoofjes wonderschoon

'K heb je laatst op straat zien staan, toen had je noooog geen shirtje aan

Oh tepeltje oh tepeltje wat zijn je hoofjes wonderschoon
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:barbiee schreef op donderdag 02 januari 2014 22:21 geen idee ,, ik heb me shirt altijd heel laag vandaar, laten we nu meldenOverkomt mij ook wel eens hoor!
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 22:21:

geen idee ,, ik heb me shirt altijd heel laag vandaar, laten we nu meldenWat een haast ineens, je krijgt toch weer aandacht? Wil je dat niet even vasthouden tot het volgende topic?
omdat het dubbel is, ken in andere topic verder gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 02 januari 2014 @ 22:22:

Oh tepeltje oh tepeltje, wat zijn je hoofjes wonderschoon

'K heb je laatst op straat zien staan, toen had je noooog geen shirtje aan

Oh tepeltje oh tepeltje wat zijn je hoofjes wonderschoonHeel gek, maar voel me ergens aangesproken
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 22:17:

moeten jullie wel melden he anders word het niet verwijderd, hoe word een topic eigenlijk verwijderdOp de pijler Overige zie je het Centraal Moderatortopic, daar kun je vragen het bewuste topic te laten verwijderen.
saar waar heb jij het over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven