Bewijs dat ik niet nep ben

31-12-2013 21:54 773 berichten
..
quote:Tommy_Gun schreef op 02 januari 2014 @ 22:34:

Zijn er echt mensen die dit gleuven? galore.Ja. Ik zie een jong meisje, die mama is, en volgens zeggen bij haar vader in woont, 19 jaar dus piep jong, een beetje aandacht is het, meer niet, laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 02 januari 2014 @ 22:40:

[...]





Opgedroogde zure wijven zijn het! Allemaal! Zo.Still enjoying





I'll see
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 02 januari 2014 @ 22:42:

[...]



Ja. Ik zie een jong meisje, die mama is, en volgens zeggen bij haar vader in woont, 19 jaar dus piep jong, een beetje aandacht is het, meer niet, laat gaan.Ik zie een stel puistige reaguurders zonder leven die nu al dagenlang helemaal stukgaan op de stortvloed van serieuze discussies over Barbie hier.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
gewoon forummen ja! Dat is prima! Maar dat doet ze toch niet? Ze blijft maar aandacht trekken. Tja... Dan vraag je er om. En ik ben geen zuur wijf en ook niet lelijk. Ik heb zelfs in het vorige barbietopic een foto van mezelf geplakt vanmiddag om dat te bewijzen.
quote:saaaaar81 schreef op donderdag 02 januari 2014 22:34 What de fuk heeft dyslexie met een briefje photoshoppen te maken?Sorry, maar ik zie geen photoshop op het briefje hoor? Kan aan mij liggen
quote:zomerfreak schreef op donderdag 02 januari 2014 22:45 gewoon forummen ja! Dat is prima! Maar dat doet ze toch niet? Ze blijft maar aandacht trekken. Tja... Dan vraag je er om. En ik ben geen zuur wijf en ook niet lelijk. Ik heb zelfs in het vorige barbietopic een foto van mezelf geplakt vanmiddag om dat te bewijzen.Klopt ben ik met je eens, heb je foto gezien en je bent mooi!!
quote:Tommy_Gun schreef op 02 januari 2014 @ 22:44:

[...]



Ik zie een stel puistige reaguurders zonder leven die nu al dagenlang helemaal stukgaan op de stortvloed van serieuze discussies over Barbie hier.

Zou kunnen.

Alleen zijn er geen serieuze discussies over barbiee of heb ik wat gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 02 januari 2014 @ 22:45:

[...]





Sorry, maar ik zie geen photoshop op het briefje hoor? Kan aan mij liggen Een goeie kan daar nog heel wat van shoppen hoor
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tepelsteeltje schreef op 02 januari 2014 @ 22:43:

[...]



Still enjoying





I'll see



Skål!

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:chanella1 schreef op 02 januari 2014 @ 22:39:

Gelukkig heb ik de hele barbie discussie gemist. Maar ik lees hier wel hele gemene reacties, ze lijkt op een travestiet, op een man? Ik vind haar hartstikke vrouwelijk en volgens mij ook onder die make-up mooi :-D Kan me heel goed voorstellen dat het klote is als mensen je fake noemen, ik zou ze negeren en gewoon lekker doorgaan met forummen, daarvoor ben je hier.. Roddeltantes, jaloerse types en klaagmiepjes vind je helaas overal. Gewoon negeren, hoe lastig ook..Ga toch heen, ze wil niemand negeren, en niemand mag haar negeren. Het gaat om de aandacht, welke vorm van aandacht vindt Barbiee niet zo belangrijk.
quote:saaaaar81 schreef op donderdag 02 januari 2014 22:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "2de keer gemaakt omdat mensen nog steeds..."" class="messagelink">itsmyempire schreef op 02 januari 2014 @ 22:45</a>:</b>

[...]





Sorry, maar ik zie geen photoshop op het briefje hoor? Kan aan mij liggen </div></blockquote>Een goeie kan daar nog heel wat van shoppen hoor Ik ben niet zo van het photoshoppen, kijk maar bij het fototopic!
laten we zeggen dat ik geen goeie verleden had en op school . werd altijd uitgemaakt voor alles en kreeg nog klappen ook omdat ik me anders gedroeg en me eigen stijle had .meestal was het echt uit jaloezie dat meiden me niet mochten , begrijp me niet verkeerd, vind mezelf niet perfect wat jullie denken , ja ik ben veel bezig met me uiterlijk maar ben een schat van een meid, help eerder iemand anders dan mezelf, werd altijd voor alles uitgemaakt en het bleek echt jaloezie te zijn , kreeg laast nog ruzie met een wijf die vriend keek steeds naar mij en ik deed niks , kwam ze me aanvallen , ik deed niks verkeerd die vriend keek en ik flirt niet eens . mensen hebben steeds de slechte beeld., en klopt deze topic mocht ik niet aamaken daarom laat ik hem ook verwijderden , het komt zo over dat ik aandacht wil maar wil me aleen bewijzen
Alle reacties Link kopieren
Verder gun ik barbie ook haar plezier op dit forum en mag ze helemaal zelf weten hoe ze erbij loopt. Maar hou toch op met al die topics en foto's. Goed is goed. Dat gebash trekt ze zo alleen maar aan en ik geloof niet dat ze dat begrijpt. Thanks empire! Ik heb trouwens ook al eerder mijn excuses aangeboden aan barbie, na een niet zo subtiele opmerking van me. Alleen nu verliest ze me weer hoor.
zomerfreak als anderen normaal doen doe ik het ook tegen jou
ik heb vroeger slechte dingen gedaan voordat ik me vriend kende, ben veranderd en heb een kind, oordeel niet gelijk over iemand , ga voortaan ook niet meer topics aanmaken
Barbieee, ik geloof ook wel dat je een lieve meid bent hoor. En ik vind je niet lelijk, helemaal niet. Alleen wat minder make up zou heel veel voor je doen. En verder moet je het echt allemaal zelf weten.
gerlodine gelukkig . mijn uiterlijk maakt niet uit als ik maar respect toon tegen anderen
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 22:55:

ga voortaan ook niet meer topics aanmakenVerstandig, lok je ook geen reacties uit.
Alle reacties Link kopieren
Werkelijk waar
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Barbie, schatje laat het los! Doe je ding, maar stop met je ik ben niet fake topic's. Ze helpen niet, mensen gaan zich alleen maar aan je ergeren. Wees wie je wil zijn, ongeacht wat mensen zeggen. Maar met dit rare gedrag laat je alleen maar zien dat je onzeker bent, ga daar lekker wat mee doen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 22:51:

ben een schat van een meidLigt het aan mij, of is het een beetje raar om dat over jezelf te zeggen?
@ zomerfreak, ik heb het ook niet over jou hoor, gewoon in zn algemeenheid. Ik snap ook wel dat forummers het irritant vinden, maar die komen wel reageren, als ze het zo irritant vinden moeten ze ook niet kijken en reageren, negatieve aandacht, is ook aandacht, zij krijgt meer negatieve dan positieve aandacht, als de forummers die haar irritant vinden haar negeren, houdt ze voor hun gevoel vast wel een keer op!!
Je hebt gevraagd om dit topic te laten verwijderen, reageer dan ook hier niet meer Barbiee, niet doen.
Dat ging over een ander topic.



Edit: de topics zijn samengevoegd, vandaar.
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 23:07:

Dat ging over een ander topic.Raak de kluts kwijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven