Bezoek, bedankt!

26-10-2014 19:51 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Jij vertelt gasten dat ze niet mogen poepen? Echt waar?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Een plee is om op te schijten, get over it!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Jij zegt serieus tegen je bezoek dat ze niet bij jou naar de wc mogen?
Ooh als ik echt wil doe ik het hoor ik laat me niet afkaken yoe
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook schijtziek worden van zo'n schoondochter.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hij mag niet zijn ontlasting kwijt? Moet hij het dan ophouden tot het zijn neus uitkomt en hij krom loopt van de buikpijn? Ik kan mijn darmen niet sturen hoor, als ik moet dan moet ik.



Remsporen zijn niet nodig natuurlijk.



Als ik je topic lees kan ik me goed voorstellen dat die man moet als hij bij jullie is, da's pure angst, want bij jou mag hij echt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 26 oktober 2014 @ 19:52:

Jij vertelt gasten dat ze niet mogen poepen? Echt waar?





Dit is een grapje zeker?
Als iemand mij serieus zou vertellen dat ik niet bij ze mag poepen zou ik dus echt de hele avond op de plee zitten hè.
Alle reacties Link kopieren
Wat mag je wél doen op die plee van jou?
Alle reacties Link kopieren
Kortom: ja, jij bent de idioot hier, de rest van je familie is wel normaal En je vriend heeft meer dan gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Haha! Wat een verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Als je moet, moet je. Zorg dat je een toiletborstel er hebt staan en een luchtverfrisser.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wcklep naar beneden en er een kettingslot omheen doen
Alle reacties Link kopieren
Daar is de wc voor uitgevonden hoor om je behoefte op te doen. Lekker respectvol doe je tegen je schoonvader, pffff grow up!
Ehhh.. dus jouw schoonvader maakt gebruik van jullie toilet, jij gaat volledig uit je plaat tegen hem en bent vervolgens witheet dat je vriend dat niet zo gastvrij vindt?
En de volgende keer zou ik lekker een laxeerpilletje nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur, 5 seconden geleden

Als iemand mij serieus zou vertellen dat ik niet bij ze mag poepen zou ik dus echt de hele avond op de plee zitten hè.+ 1
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Je vriend heeft groot gelijk. Dit is ook te zot voor woorden...jou gedrag ja.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Jezus, ik zou jou door de schijt heen trekken als je zo'n toon aanslaat. De man moet schijten, Jezus te paard, daar ís een wc voor.



Als ie het ranzig achterlaat kan je er op een normale manier iets van zeggen, of grap van maken.



Ik vind je heel raar reageren.
DTEEZ!
Misschien doet je schoonvader het express, om je te pesten.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 26 oktober 2014 @ 19:55:

En de volgende keer zou ik lekker een laxeerpilletje nemen.Sterker nog, als schoonpa zou ik hem persoonlijk door je drankje roeren als je weer eens op bezoek bent. Revanche.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook iemand die vertelde dat ze het niet prettig vond als bezoek ging poepen. Die vrouw had smetvrees. Heb toen aangegeven dat als ik moet, ik toch echt ga en dat ik me niet in ga houden.



Remsporen vind ik niet nodig overigens. TO: heb je geen wc borstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven