Bezoek, bedankt!

26-10-2014 19:51 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
Een keurige dame?

TO, keurige dames kafferen hun schoonvader niet uit. Schreeuwen niet naar hun vriend of ie nou alweer heeft zitten schijten. Al helemaal niet in die bewoordingen.

En dat in combinatie met eerdere topics/postings, levert een beeld op van jou als asociale kijvende tokkie.

Onterecht? Doe dan wat aan de beeldvorming zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:meidtie schreef op maandag 27 oktober 2014 16:56 Iemand vroeg of mijn vriend nog boos op me is. We hebben het nog eens samen erover gehad vanmiddag en hij begrijpt mij nu beter dus nee hij is niet meer boos. We hebben afgesproken dat wij voortaan bij schoonouders op bezoek gaan om dit soort akkefietjes te voorkomen. Ben zo blij dat het nu weer goed is tussen mij en mijn schatje. Soms kan hij wel even boos worden maar daarna is hij heel begripvol en lief.

Dat hij daar begrip voor had. Knap van hem.

Mijn man had me de deur al uit geflikkerd op het moment dat ik aan het schelden was.

Hij had me al de deur uitgeflikkerd als ik tegen hem zou schreeuwen over zijn poepgedrag.

Dus toppie meid, hou hem zo onder de duim hoor.
Hang er een paar op het toilet: http://cards.boomerang.nl/tag/drol/aanb ... tails/?p=1

Zitten een paar leuke bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 oktober 2014 @ 00:43:

Ik gebruik zelf een spuitfles met water tegen remsporen. Een grote afwasmiddelfles. Het water komt dan hopelijk met genoeg kracht uit de fles, anders het tuutje wijder maken. En daarna nog eens doortrekken. Dan hoef je de wc-borstel niet vuil te maken.Zou ook doodzonde zijn om zo'n schitterende wc-borstel vuil te maken! Nee maar serieus, waarvoor heb je het ding dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:

meidtie schreef op 27 oktober 2014 @ 16:44:

[...]





Fijn om te lezen dat ik dus niet abnormaal ben zoals sommigen hier willen doen voorkomen. Voor nette mensen valt dit onder ongepast gedrag en zo te zien ben ik een keurige dame.Nee, je bent geen keurige dame. Echt niet. Maak jezelf niets wijs.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jij bent wel degelijk abnormaal TO, jij hebt de pokkehekel aan je schoonouders en ipv dat toe te geven ga je een halve dialoog aan over een toiletbezoek? En ja, je vriend zegt dan wel dat hij het "snapt" maar dat gaat hij niet lang snappen, jij spoort gewoon niet, echt., jij spoort echt niet. Als jij gevoel hebt in je donder en een plukje fatsoen laat je ieder in zijn waarde en laat je die gewoon naar je plee gaan, wordt het een zooi kun je altijd vriendelijk vragen de remsporen op te ruimen maar heel je OP en de rest getuigd van zoveel haa jegens je schoonouders. Je vriend zou er goed aan doen meteen weg te lopen en jou en je plee achter zich te laten want als jij het van zijn vader en zelfs van hem niet pruimt staat je nog een mooie toekomst te wachten, wacht maar tot jijzelf iets gaan mankeren, ben je mooi klaar mee als iedereen je gaat mijden en dát is jouw toekomst

Meut.
Alle reacties Link kopieren
quote:meidtie schreef op 27 oktober 2014 @ 16:56:

Iemand vroeg of mijn vriend nog boos op me is. We hebben het nog eens samen erover gehad vanmiddag en hij begrijpt mij nu beter dus nee hij is niet meer boos. We hebben afgesproken dat wij voortaan bij schoonouders op bezoek gaan om dit soort akkefietjes te voorkomen. Ben zo blij dat het nu weer goed is tussen mij en mijn schatje. Soms kan hij wel even boos worden maar daarna is hij heel begripvol en lief.

Ik kan mij zo voorstellen dat jouw schoonouders joù niet meer willen zien....

En als je er nog wel welkom bent... Dan hoop ik toch zo dat je een acute voedselvergiftiging bij je schoonouders oploopt, en het hele toilet van onder tot boven bevuild. Omdat je op het moment supreme even met een verkeerde 'kant' boven de pot hing....
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 oktober 2014 @ 16:51:

[...]





Wat asociaal. Die mensen mogen jou wel komen verblijden met pakketjes en je klusjes opknappen, maar ze mogen niet even naar de wc. Het is dat ik zo aardig ben, anders zou ik nog gaan hopen dat jij buitenshuis een keer ineens verschrikkelijk nodig moet poepen en dat niemand je op zijn/haar toilet laat.



Nou nou, ze worden wel voor hun diensten betaald hoor. Overigens krijg je hier bij de AH ook te horen dat je daar niet naar de wc kunt, ook als je als hoogzwangere bijna in je broek plast. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, ik ben niet dol op ontlasting van een ander. Als ik bij een ander ben hou ik het ook op tot ik thuis ben. De grote boodschap dan.



@oldwood, Ja, dan zou ik het zelf ook ophouden. Het is overigens nog nooit daadwerkelijk voorgekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 27 oktober 2014 @ 18:23:

[...]



Ik kan mij zo voorstellen dat jouw schoonouders joù niet meer willen zien....

.



Nou inderdaad.



En graag nog eens antwoord op de vraag wat schoonvader deed of zei toen je zo tekeer ging???



Of moet ik iets zeggen in de trant van ''groot gelijk hoor"" om een reactie te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:meidtie schreef op 27 oktober 2014 @ 16:44:

[...]





Fijn om te lezen dat ik dus niet abnormaal ben zoals sommigen hier willen doen voorkomen. Voor nette mensen valt dit onder ongepast gedrag en zo te zien ben ik een keurige dame.Jij een keurige dame? Je bent geen dame, je bent een asociaal viswijf.
Alle reacties Link kopieren
Een keurige dame...



Keurige dames schreeuwen niet. Viswijven doen dat.



En dan ook nog die dame die liegt over de staat van haar wc...hahaha wat een heerlijke mensen in dit topic!!
Alle reacties Link kopieren
Oh..en tel 1 en 1 eens bij elkaar op. Het is niet zo dat sommigen je gek vinden. De meerderheid zegt dat je raar gedrag laat zien, en sommigen begrijpen enigzins waarom je dat doet.



Als je die resultaten naast elkaar legt zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen...
Alle reacties Link kopieren
TO misschien is dit iets voor jou lekker een flesje poo pourri op het toilet om alle geursporen van de 'creamy behemoth' van je schoonvader te beperken



https://www.youtube.com/watch?v=ZKLnhuzh9uY
Alle reacties Link kopieren
Vraagje aan de poepen-doe-je-maar-thuisaanhangers: Poepen jullie ook niet als je zelf bezoek hebt? Want je bent tenslotte thuis.
Ik vind hier dingen van.
En hoe gaan dergelijke types op vakantie, of uberhaupt de veilige haven van het huis uit? Ook alleenthuispoepers hebben niet ten allen tijde beheersbare darmen.



Poepen op een camping? Gebruik maken van gezamenlijke toilethokken is de goorheid zelve uiteraard. Dan poep je gewoon 3 weken niet of zo? Je zal maar reizigersdiarree krijgen.

Of naar een land waar een hurkwc het toppunt van luxe is?



Of naar een uitgaansgelegenheid?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 oktober 2014 @ 00:43:

Ik gebruik zelf een spuitfles met water tegen remsporen. Een grote afwasmiddelfles. Het water komt dan hopelijk met genoeg kracht uit de fles, anders het tuutje wijder maken. En daarna nog eens doortrekken. Dan hoef je de wc-borstel niet vuil te maken.Eh, waar gebruik je die dan voor?





(ik laatst om een spin te meppen maar dat komt door mijn fobie, het was het eerste wat voor handen was )
Alle reacties Link kopieren
Waarom moeilijk doen over iets dat volkomen menselijk is? Poepen moeten we allemaal en als je schoonvader de WC vies achterlaat zeg je gewoon midden in een volle kamer "schoonpa, vergeet je remsporen niet te verwijderen"of, als hij richting WC vertrekt vraag je hem, alweer in een volle kamer, of hij zo vriendelijk wil zijn eerst de pot te bekleden met WC papier vóór hij zich laat leeglopen.
verba volant, scripta manent.
quote:meidtie schreef op 27 oktober 2014 @ 16:56:

Iemand vroeg of mijn vriend nog boos op me is. We hebben het nog eens samen erover gehad vanmiddag en hij begrijpt mij nu beter dus nee hij is niet meer boos. We hebben afgesproken dat wij voortaan bij schoonouders op bezoek gaan om dit soort akkefietjes te voorkomen. Ben zo blij dat het nu weer goed is tussen mij en mijn schatje. Soms kan hij wel even boos worden maar daarna is hij heel begripvol en lief. Dus je vriend is niet meer boos op jou, maar jij nog wel op je schoonvader? Lekker dan! Dat is meten met twee maten!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel een beetje lachen om dit topic. Ik heb ook liever niet dat mensen bij mij thuis naar de plee gaan, en zeker niet om te poepen, maar ik heb dan ook smetvrees. Ik zeg altijd…ga maar lekker bij je eigen thuis zitten poepen, en het lijkt wel alsof ze daarom expres bij mij naar de plee gaan. Als het bezoek weg is, ga ik de wc altijd helemaal schoonmaken.
Omg dit is niet echt toch? Maar goed, ik zal meespelen.



TO, je schrijft in een ander topic dat jullie een zoontje hebben samen. Geen idee hoe oud hij is, maar als je zoontje nou diarree heeft? Walg je daar dan ook van, en schreeuw je dan ook of hij 'potverdomme weer heeft zitten schijten'?? Zeg alsjeblieft dat je geen zoontje hebt of op zijn minst dat je hem hier niet mee gaat belasten!
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 27 oktober 2014 @ 19:47:

[...]

Eh, waar gebruik je die dan voor?





(ik laatst om een spin te meppen maar dat komt door mijn fobie, het was het eerste wat voor handen was )



Ik vind het ook ranzig om de wcborstel te gebruiken om remsporen te verwijderen. Dan stop je die dus daarna met poep en al weer terug in de houder... Remsporen haal ik weg met wcpapier.

Als ik de wc schoonmaak, gebruik ik chloor en laat ik de borstel nog een poos in de pot staan (met chloor dus) en dan afspoelen tijdens het doortrekken. Zo blijft ie in elk geval enigszins schoon

Maar wat mn bezoek doet weet ik niet natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat schoonpa expres zijn ontlasting heeft opgespaard van een week om bij to even goed los te gaan

Effe serieus iemand doet het toch niet express.. Als je moet dan moet je. Inderdaad niet sjiek dat hij niet de borstel door pot haalt maar iemand uitschelden

Zeker geen nette dame actie!



Ben benieuwd hoe lang je vriend begripvol is.
Alle reacties Link kopieren
quote:winterteen schreef op 27 oktober 2014 @ 18:31:

Een keurige dame...



Keurige dames schreeuwen niet. Viswijven doen dat.



En dan ook nog die dame die liegt over de staat van haar wc...hahaha wat een heerlijke mensen in dit topic!!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook ranzig om de wcborstel te gebruiken om remsporen te verwijderen. Dan stop je die dus daarna met poep en al weer terug in de houder... Remsporen haal ik weg met wcpapier.

Als ik de wc schoonmaak, gebruik ik chloor en laat ik de borstel nog een poos in de pot staan (met chloor dus) en dan afspoelen tijdens het doortrekken. Zo blijft ie in elk geval enigszins schoon

Maar wat mn bezoek doet weet ik niet natuurlijk.. :-O[/quote]



Serieus? Ik weet wel wat jou bezoek met de borstel doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven