Bezoek, bedankt!

26-10-2014 19:51 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
Hopelijk gaan die schoonouders TO verbieden om te plassen op hun wc, ben benieuwd hoe ze dat zou vinden!
quote:mrssippie schreef op 27 oktober 2014 @ 18:27:

[...]





Nou nou, ze worden wel voor hun diensten betaald hoor.

Dat heeft er geen hol mee te maken. Dat ze voor hun diensten betaald worden wil nog niet zeggen dat ze dan maar betaald en wel in hun broek moeten schijten van ellende. En dat het jou nog nooit is overkomen is ook alleen maar een kwestie van geluk.



Wat lui als jullie verkeerd doen is de redenering van Beatrijs omkeren. Beatrijs zegt dat het niet netjes is om doelbewust bij anderen thuis te gaan zitten bouten, maar ze zegt nergens dat het wel netjes is om mensen in hoge nood de toegang tot je toilet te ontzeggen.
Eens met LV. Je ontlasting ophouden is daarbij ook nog eens heel slecht voor je gezondheid.
quote:LoiseauCoureur schreef op 27 oktober 2014 @ 20:05:

[...]





Ik vind het ook ranzig om de wcborstel te gebruiken om remsporen te verwijderen. Dan stop je die dus daarna met poep en al weer terug in de houder... Remsporen haal ik weg met wcpapier.

Als ik de wc schoonmaak, gebruik ik chloor en laat ik de borstel nog een poos in de pot staan (met chloor dus) en dan afspoelen tijdens het doortrekken. Zo blijft ie in elk geval enigszins schoon

Maar wat mn bezoek doet weet ik niet natuurlijk.. Daar is die borstel toch voor! Na gebruik nog een keer doorspoelen en dan gelijk de borstel even uit spoelen. Inderdaad niet met poep en al in de houde mikken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 oktober 2014 @ 19:37:

Vraagje aan de poepen-doe-je-maar-thuisaanhangers: Poepen jullie ook niet als je zelf bezoek hebt? Want je bent tenslotte thuis.God wat ben ik kinderlijk eenvoudig. Ik poep als ik poepen moet, en poets het even netjes schoon, ongeacht waar ik poep.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 27 oktober 2014 @ 20:21:

[...]





God wat ben ik kinderlijk eenvoudig. Ik poep als ik poepen moet, en poets het even netjes schoon, ongeacht waar ik poep.Jij simpele ziel! 💩
Ye ken.
Dit is toch wel één van de meest bizarre topics die ik hier heb mogen lezen.



Ik maak me nog steeds zorgen om dat zoontje trouwens. Die vriend en zijn ouders kunnen zo'n geflipte vriendin en schoondochter wel aan. Maar het zal je moeder zijn zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dat mijn bezoek zich comfortabel voelt bij me en dat gaat niet als ze moeten bilfrikken en wiebelbipsen omdat ze niet naar de wc mogen. Echt bespottelijk dit.
Ik vind hier dingen van.
Poepen met voorbedachte rade



*En nu ga ik snel verder lezen. Heb nog nooit een topic van 17 pagina's helemaal uitgelezen, maar dit topic is Hilarisch!
Ik denk dat we respect moeten hebben voor ieders mening. Niet iedereen doet nou eenmaal gemakkelijk over poepen.



Over wc borstels gesproken, die heb ik niet, ik maak altijd de wc schoon met een sponsje en gele handschoenen aan. Vroeger toen ik kind was had ik nogal eens rare fratsen, zo heb ik met de wc borstel eens mijn drol staan fijnstampen en em daarna vrolijk teruggezet in de houder. Mijn moeder was not amused. *grinnik*



Hoe denken de pro-poepers trouwens over winderigheid? Vinden jullie ook dat je, onder het mom van inhouden is slecht en veroorzaakt buikpijn, je ze maar moet laten vliegen? Ongeacht waar of tijdens welke bezigheid? En dan bedoel ik eten bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 27 oktober 2014 @ 20:05:

[...]





Ik vind het ook ranzig om de wcborstel te gebruiken om remsporen te verwijderen. Dan stop je die dus daarna met poep en al weer terug in de houder... Remsporen haal ik weg met wcpapier.



Wij deden een proefje bij microbiologie, met wc papier over bacteriën wrijven, 1 papiertje, 3 papiertjes, zoveel als we wilden. Er komt vrijwel altijd nog viezigheid doorheen. Liever de borstel en goed je handen wassen.



Heel flauw: TO remspoort niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:mrssippie schreef op 27 oktober 2014 @ 20:58:

Ik denk dat we respect moeten hebben voor ieders mening. Niet iedereen doet nou eenmaal gemakkelijk over poepen.



Over wc borstels gesproken, die heb ik niet, ik maak altijd de wc schoon met een sponsje en gele handschoenen aan. Vroeger toen ik kind was had ik nogal eens rare fratsen, zo heb ik met de wc borstel eens mijn drol staan fijnstampen en em daarna vrolijk teruggezet in de houder. Mijn moeder was not amused. *grinnik*



Hoe denken de pro-poepers trouwens over winderigheid? Vinden jullie ook dat je, onder het mom van inhouden is slecht en veroorzaakt buikpijn, je ze maar moet laten vliegen? Ongeacht waar of tijdens welke bezigheid? En dan bedoel ik eten bijvoorbeeld.



Nee, ik vind niet dat je overal maar scheten moet gaan laten en dat vind ik ook iets heel anders dan gewoon netjes op de wc je behoefte doen.



In het rondweg scheten laten vind ik asociaal. Op de wc je behoefte doen is dat niet. De pot bescheten achterlaten is ook asociaal en daar mag TO wat van zeggen (op een normale toon). Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Als schoonpa slim is, neemt hij de volgende keer twee laxeerpillen voor een bezoek aan jullie en eet hij een blik bruine bonen..



En dan hoop ik dat niet alleen de plee maar ook de wand en de vloer ondergescheten is!
quote:minnimouse schreef op 27 oktober 2014 @ 21:02:

[...]





Nee, ik vind niet dat je overal maar scheten moet gaan laten en dat vind ik ook iets heel anders dan gewoon netjes op de wc je behoefte doen.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 27 oktober 2014 @ 20:05:

[...]





Ik vind het ook ranzig om de wcborstel te gebruiken om remsporen te verwijderen. Dan stop je die dus daarna met poep en al weer terug in de houder... Remsporen haal ik weg met wcpapier.

Als ik de wc schoonmaak, gebruik ik chloor en laat ik de borstel nog een poos in de pot staan (met chloor dus) en dan afspoelen tijdens het doortrekken. Zo blijft ie in elk geval enigszins schoon

Maar wat mn bezoek doet weet ik niet natuurlijk.. Ik leg vóór dat ik ga een laagje wcpapier in de wc. Geen remsporen en geen borstel nodig
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 oktober 2014 @ 20:18:

[...]



Dat heeft er geen hol mee te maken. Dat ze voor hun diensten betaald worden wil nog niet zeggen dat ze dan maar betaald en wel in hun broek moeten schijten van ellende. En dat het jou nog nooit is overkomen is ook alleen maar een kwestie van geluk.



Wat lui als jullie verkeerd doen is de redenering van Beatrijs omkeren. Beatrijs zegt dat het niet netjes is om doelbewust bij anderen thuis te gaan zitten bouten, maar ze zegt nergens dat het wel netjes is om mensen in hoge nood de toegang tot je toilet te ontzeggen.







Werklui niet naar de wc laten gaan doet me denken aanhet boek /de film "Eeen keukenmeidenroman" (the maid)!waarin onder andere verteld wordt dat de huishoudster niet op de wc van het huis mag...

En er ook maar gelijk vanuit gaan dat de heren altijd gaan poepen. Doordat ze bij jou niet mogen, gaan ze in de struiken staan plassen, en daarmee bevestigen ze gellijk ieders vooroordel,dat ze "niet netjes" zijn. Toch zijn dit ook gewoon mannen met gezinnen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 27 oktober 2014 @ 14:00:

Ik zie meerdere keren de opmerking "en anders steek je toch even een lucifer aan"



Ik begrijp dat ik die ook standaard mee moet gaan nemen (eerst kopen) als ik ergens op bezoek ga?

Ik heb er altijd een doosje lucifers liggen.

Zo ook een spuitbus waar een heerlijk luchtje uit komt en een fles loda - dat alles ligt/staat in een leuk mandje. Dan nog plastic zakjes om een maandverbandje in te proppen en dat kan gelijk in het aanwezige pedaalemmertje. Oh ja ook ligt er in het mandje natte doekjes om na het poepen je kont lekker schoon te maken.

Vervelen is er niet bij want het hangt er vol met heilige beeldjes en kruisbeelden dus tijdens het schijten kun je ook nog bidden.
Alle reacties Link kopieren
quote:topdropje schreef op 27 oktober 2014 @ 20:25:

Dit is toch wel één van de meest bizarre topics die ik hier heb mogen lezen.



Ik maak me nog steeds zorgen om dat zoontje trouwens. Die vriend en zijn ouders kunnen zo'n geflipte vriendin en schoondochter wel aan. Maar het zal je moeder zijn zeg!Eens
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mrssippie schreef op 27 oktober 2014 @ 20:58:

Ik denk dat we respect moeten hebben voor ieders mening. Niet iedereen doet nou eenmaal gemakkelijk over poepen.



Over wc borstels gesproken, die heb ik niet, ik maak altijd de wc schoon met een sponsje en gele handschoenen aan. Vroeger toen ik kind was had ik nogal eens rare fratsen, zo heb ik met de wc borstel eens mijn drol staan fijnstampen en em daarna vrolijk teruggezet in de houder. Mijn moeder was not amused. *grinnik*



Hoe denken de pro-poepers trouwens over winderigheid? Vinden jullie ook dat je, onder het mom van inhouden is slecht en veroorzaakt buikpijn, je ze maar moet laten vliegen? Ongeacht waar of tijdens welke bezigheid? En dan bedoel ik eten bijvoorbeeld.Ik kan ze dus echt niet inhouden, maar ga mogelijk binnenkort een dieet volgen, waardoor mijn winderigheid verminderd. En ja..ik wil in een volle kamer nog wel een sprintje naar de gang trekken, maar ik voel ze niet altijd aankomen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op maandag 27 oktober 2014 20:01 Ik moet wel een beetje lachen om dit topic. Ik heb ook liever niet dat mensen bij mij thuis naar de plee gaan, en zeker niet om te poepen, maar ik heb dan ook smetvrees. Ik zeg altijd…ga maar lekker bij je eigen thuis zitten poepen, en het lijkt wel alsof ze daarom expres bij mij naar de plee gaan. Als het bezoek weg is, ga ik de wc altijd helemaal schoonmaken.

Hier moet ik toch op reageren, ik vind ook heel veel dingen vies, en wc's zijn ook niet de meest frisse dingen na ontlasting, maar kom op hé, als iemand moet, dan moet diegene hoor.

Daarna kun je weer schoonmaken.

Als jij heel nodig moet plassen, en je staat echt op knappen, ben je toch ook blij als je naar de wc kan en dat je niet geweigerd word.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik niet 30 pagina's door zitten lezen hoor, maar TO is toch niet de enige met een schijtcomplex he?



Heel eerlijk... ik vind het ook niet leuk als mensen bij mij zitten te schijten

En als PDS-er voel ik me ook altijd erg opgelaten als ik bij andere mensen thuis moet, maar als ik moet dan moet ik, dus.

Ik weet ook eigenlijk totaaaaal niet waarom ik daar een probleem mee heb. Waarschijnlijk gevalletje andermans stank ofzo

Totaal irrationeel dus want daar is dat ding voor gemaakt toch, om op te poepen?



Iemand verbieden op mijn toilet te poepen zou dan ook niet in mijn hoofd op komen.

Eens zuchten als je bezoek weer weg is, wachten tot de stank is opgetrokken, met een bus chloor erdoor en klaar heur.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wat een bijzonder mens ben jij, ik kan me er echt wel in vinden dat het niet prettig is als je hele huis stinkt naar de ontlasting van een ander. Maar dat geeft echt niemand, ook jou niet een vrijbrief om zo onbeschoft uit je plaat te gaan.

Besef je nu echt niet dat dat heel asociaal is?



En om voor mezelf te spreken, ik doe mijn behoefte echt alleen maar thuis. Ik zou willen dat ik dat ook op een andere plek kon, dan thuis. Dat zou mij een hoop buikpijn en andere ellende schelen.

Zelfs wanneer ik een week op vakantie ben kan ik het niet, nou dat geeft ten eerste een zeer onaangenaam gevoel en ten tweede ziet je buik.



Het is wel begrijpelijk dat je vriend bij je blijft, ik bedoel wie durft er nou te vertellen dat je je relatie hebt verbroken omdat je niet thuis mocht poepen?



En je hebt het over andere culturen, nou daar is het in de meeste gevallen echt wel minder luxe dan in Nederland.

Als je geluk hebt heb je achterin de tuin een houten hutje, met daarin een plank met een gat waar je je behoefte op kan doen. En daar klagen ze niet over remsporen, want het is een grote poephoop waar je op kijkt. Je mag van geluk spreken wanneer je dan wc papier voorhanden hebt.



Echt tel je zegeningen, als het grootste probleem in je leven je poepende schoonvader is moet je wel dolgelukkig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kraamverzorgster ging iedere dag een paar keer uitgebreid poepen op ons toilet, in onze gehorige bovenwoning konden we meegenieten van bijpassend gekreun en plonsjes in de toilet.

Dat deed ze nadat ze sanitair had schoongemaakt.

Ik had de puf niet om er wat van te zeggen/haar te vragen nog een keer te poetsen, maar dat was toch wel een beetje een vreemde situatie.
quote:meidtie schreef op 27 oktober 2014 @ 16:56:

Iemand vroeg of mijn vriend nog boos op me is. We hebben het nog eens samen erover gehad vanmiddag en hij begrijpt mij nu beter dus nee hij is niet meer boos. We hebben afgesproken dat wij voortaan bij schoonouders op bezoek gaan om dit soort akkefietjes te voorkomen. Ben zo blij dat het nu weer goed is tussen mij en mijn schatje. Soms kan hij wel even boos worden maar daarna is hij heel begripvol en lief. en mag je schoonvader dan wel poepen op de wc als jij daar bent? Stel je voor dat je je wat ruikt.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Jippertje schreef op 27 oktober 2014 @ 11:17:

[...]





Grappig dit als je bedenkt dat jij het wel heel normaal vindt om te pas en onpas overal waar je winkelt te kunnen zeiken ook al hebben ze geen toilet voor klanten...



Maar gasten mogen geen gebruik maken van jouw toilet?Huh? Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven