Bezoek, bedankt!

26-10-2014 19:51 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.
Die's gek. TO dan hè, schoonpa moet wel gaan, anders doet ie het in zijn broek
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je bij binnenkomst van die hondendrollen-opruimzakjes uitdelen. Als iemand dan naar de wc moet laat je ze even in de achtertuin. Zakje erom, in de container. Klaar!
Ooh als ik echt wil doe ik het hoor ik laat me niet afkaken yoe
Alle reacties Link kopieren
Pardon???

Als jij mij zou vertellen dat ik bij jouw thuis niet mag poepen als ik op visite kom zou ik vooraf 5 kilo pruimen/uien/bonen eten.

Oh en ja ook eerst geloept, wat ben jij een vreselijk star onaangenaam mens voor je omgeving
Alle reacties Link kopieren
Kan je wel inzien dat je erg overdreven hebt gereageerd?



Niet mogen poepen als je op bezoek bent en dat je dat van te voren meedeelt: je krijgt 2 kopjes koffie, 1 koekje en een praatje. Toiletbezoek niet toegestaan.
Ik zal het niet snel zeggen, maar dit kan niet echt zijn volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het zo voor me. Bij elke gast die naar het toilet gaat zit TO aan de deur te luisteren en te snuffelen. En bij elk verdacht geluid meteen blèren dat er niet gekakt dient te worden op haar troon.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Krijg je wel eens andere mensen op bezoek? Zo ja wat vinden die er van als ze bij jullie niet naar de wc mogen?
koop een wc verfrisser en vertel hem de borstel te gebruiken en het raampje / de voordeur open te zetten voor wat frisse lucht, klaar



laat die man gewoon schijten zeg, als je moet dan moet je
Ik geloof er niets van. wat een shitverhaal.
Die man is misschien net tevoren bij de Mac geweest, tja, dan is het niet te houden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je geloept. Ik vind je een trut. There, a said it. En nu ga je als eerste onder mijn negeerknop.
Alle reacties Link kopieren
Misschien krijgt ie wel giga kramp als ie jouw ziet?
Wil iemand me vertellen wat voor info er onder de loep zit????
Alle reacties Link kopieren
Meidtie reageert niet meer. Die is zelf aan het schijten nu.
Hup, snel je schoonouders bellen en excuus maken voor je compleet belachelijke aso-gedrag. Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
Het zal je schoondochter zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend asociaal, onaardig en onaangepast om tegen je schoonvader tekeer te gaan in verband met poepen op je toilet.



Ik zou woest zijn als mijn partner dat zou doen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 26 oktober 2014 @ 20:01:

Wil iemand me vertellen wat voor info er onder de loep zit????Vriend is een moederskind, TO moet schoonouders niet, TO vergeet pil, TO heeft onveilige seks ...
Jij zegt tegen je bezoek dat ze niet mogen poepen op je wc?

Natuurlijk mogen ze dat wel op jullie wc! Als jij dan zorgt voor luchtverfrisser (staat die er wel?) en een pleeborstel die je nog durft vast te houden omdat ie redelijk schoon is om te gebruiken.



Enne, bij deze mag jij dit soort dingen hier niet op het forum kwijt, eerlijk is eerlijk, wij niet bij jou poepen, dan mag jij hier geen dingen lozen!
Alle reacties Link kopieren
Als ik je schoonvader was, zou ik je de volgende keer een wcborstel cadeau geven haha
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 26 oktober 2014 @ 20:02:

[...]





Vriend is een moederskind, TO moet schoonouders niet, TO vergeet pil, TO heeft onveilige seks ...En last but not least, TO stompt vriend, TO heeft ruzie met vriend, TO vindt vriend een slappe zak.
Alle reacties Link kopieren
En jouw schoonvader pikt zo'n uitval van jou?

De plee is er ook om te poepen niet alleen om te plassen.

Ik zou maar eens snel je excuses aanbieden aan die man - om zo uit te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageerde schoonpa? Ben daar heeeel erg benieuwd naar.
MiniM: dank je! Zet e.e.a. In perspectief...



Edit: bootje, jij ook bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven