Bezorgd over hondje

08-12-2014 17:05 158 berichten
Hallo,



Ik keek toen straks naar buiten n.a.v. van geschreeuw 'loop dan door'.



Toen zag ik een baasje met zijn hond. De hond liep achter hem. Toen draaide het baasje zich om en maakte misschien een sla beweging. Maar hij sloeg de hond niet, maar rende wel een beetje achterna, zodat de hond door liep.



Moet ik me zorgen maken? Ben bang dat de hond misschien echt thuis geslagen word vanwege die sla beweging die ik zag. Ze wonen in hetzelfde appertement complex.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Kom je niet uit Nederland?

Ik ben vanmorgen ook heel boos geworden op de hond, die wilde (of was eigenlijk al bezig) een plakkaat kots van een andere hond opeten. Ik hoop dat er niet een topic over geopend wordt.
Maar wat wilde je eraan doen dan? Ken je die man? Ken je die hond? Weet je wat er aan de hand was? Ik wordt ook wel eens boos op mijn hond, maar ik zou haar nooit, nooit iets aandoen.
quote:winkelfanaat schreef op 08 december 2014 @ 17:09:

Kom je niet uit Nederland?

Ik ben vanmorgen ook heel boos geworden op de hond, die wilde (of was eigenlijk al bezig) een plakkaat kots van een andere hond opeten. Ik hoop dat er niet een topic over geopend wordt.



Ik kom uit NL.



Hoe bedoel je dat je hoopt dat er geen topic geopend wordt?
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak ik geen beweging maak naar de hond van schiet nou toch eens op! De hond wil echt ieder grassprietje besnuffelen maar het zou echt nooit in mij opkomen om de hond echt te slaan en inderdaad, dat opvreten van alles wat op straat ligt, BAH! Nou dan roep ik ook tegen de hond of ie gek geworden is en trek hem mee, soms is het nodig
quote:meivogel schreef op 08 december 2014 @ 17:15:

Maar wat wilde je eraan doen dan? Ken je die man? Ken je die hond? Weet je wat er aan de hand was? Ik wordt ook wel eens boos op mijn hond, maar ik zou haar nooit, nooit iets aandoen.Ik ken ze alleen van zien.
quote:sterrenregen schreef op 08 december 2014 @ 17:16:

Hoe vaak ik geen beweging maak naar de hond van schiet nou toch eens op! De hond wil echt ieder grassprietje besnuffelen maar het zou echt nooit in mij opkomen om de hond echt te slaan en inderdaad, dat opvreten van alles wat op straat ligt, BAH! Nou dan roep ik ook tegen de hond of ie gek geworden is en trek hem mee, soms is het nodigMaar als de hond thuis word geslagen? En de baas de hond hiermee bang maakte. Met die beweging.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je hoeft je geen zorgen te maken.



Hij heeft de hond niet geslagen of geschopt of wat dan ook toch? Dus er is niets wat je kan doen.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Ga maar eens naar een plaats waar veel honden uitgelaten worden, genoeg mensen die op die manier de hond laten opschieten en die worden echt niet allemaal gemept thuis
quote:Crazycatlady schreef op 08 december 2014 @ 17:19:

Nee, je hoeft je geen zorgen te maken.



Hij heeft de hond niet geslagen of geschopt of wat dan ook toch? Dus er is niets wat je kan doen.Nee alleen maybe de beweging zeg maar.
quote:sterrenregen schreef op 08 december 2014 @ 17:21:

Ga maar eens naar een plaats waar veel honden uitgelaten worden, genoeg mensen die op die manier de hond laten opschieten en die worden echt niet allemaal gemept thuisMet sla beweging bedoel je?
Ik ren ook wel 's als een malle achter mijn honden aan als ze bv. paardenpoep aan het downloaden zijn. Maar ik sla ze echt niet hoor.
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 17:18:

[...]





Maar als de hond thuis word geslagen? En de baas de hond hiermee bang maakte. Met die beweging.Als dit het enige incident is dat je ooit hebt gezien, dan zou ik me geen zorgen maken. Honden kunnen inderdaad wel eens irritant zijn met hun getreuzel. Boos worden heeft weinig zin, dat is waar, maar ik sleur haar soms ook wel eens mee aan de lijn. Hoe moet dat eruit zien? Grote boze vrouw sleurt klein schattig hondje mee. Maar ik zou haar echt nooit pijn doen hoor, daar pas ik wel voor op. Trek dus niet te snel conclusies. Pas als je een paar keer die man hebt zien lopen en elke keer doet hij naar tegen zijn hond, kun je er wat van gaan denken.
quote:meivogel schreef op 08 december 2014 @ 17:23:

[...]





Als dit het enige incident is dat je ooit hebt gezien, dan zou ik me geen zorgen maken. Honden kunnen inderdaad wel eens irritant zijn met hun getreuzel. Boos worden heeft weinig zin, dat is waar, maar ik sleur haar soms ook wel eens mee aan de lijn. Hoe moet dat eruit zien? Grote boze vrouw sleurt klein schattig hondje mee. Maar ik zou haar echt nooit pijn doen hoor, daar pas ik wel voor op. Trek dus niet te snel conclusies. Pas als je een paar keer die man hebt zien lopen en elke keer doet hij naar tegen zijn hond, kun je er wat van gaan denken.Ook geen zorgen maken om de sla beweging?
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:22:

Ik ren ook wel 's als een malle achter mijn honden aan als ze bv. paardenpoep aan het downloaden zijn. Maar ik sla ze echt niet hoor.Ja maar het gaat me om die sla beweging. Dat die thuis wel echt slaat.
Maar wat bedoel je dan precies met een sla-beweging? Een maaiende armbeweging van "hup, voort met de geit", of deelde hij echt een mep uit en hield hij op het laatste moment in? (En kon je het verschil beoordelen van zo'n afstand?)
Alle reacties Link kopieren
Dat weet je niet. Stoppen met druk maken!



Aan je andere topics te zien ben je al druk bezig om dat te leren, dus ook nu, proberen het een plekje te geven en niet meer druk maken
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Heb je gekeken hoe de hond reageerde? Want dat is namelijk alleszeggend. Zou de hond geregeld geslagen worden, dan duikt hij in elkaar.
quote:meivogel schreef op 08 december 2014 @ 17:30:

Maar wat bedoel je dan precies met een sla-beweging? Een maaiende armbeweging van "hup, voort met de geit", of deelde hij echt een mep uit en hield hij op het laatste moment in? (En kon je het verschil beoordelen van zo'n afstand?)Lastig te zeggen. Twijfelachtig. Kon best zijn dat hije zich inhield. Hij sloeg in ieder geval niet door.
quote:iones schreef op 08 december 2014 @ 17:31:

Heb je gekeken hoe de hond reageerde? Want dat is namelijk alleszeggend. Zou de hond geregeld geslagen worden, dan duikt hij in elkaar.De hond liep toen door geloof ik.
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 17:36:

[...]





De hond liep toen door geloof ik.
quote:Crazycatlady schreef op 08 december 2014 @ 17:30:

Dat weet je niet. Stoppen met druk maken!



Aan je andere topics te zien ben je al druk bezig om dat te leren, dus ook nu, proberen het een plekje te geven en niet meer druk maken Ja ben goed in zorgen maken.
quote:Crazycatlady schreef op 08 december 2014 @ 17:30:

Dat weet je niet. Stoppen met druk maken!



Aan je andere topics te zien ben je al druk bezig om dat te leren, dus ook nu, proberen het een plekje te geven en niet meer druk maken Of mis schoen trapt hij de hond op de voeten thuis..
Alle reacties Link kopieren
Weer je psychische problemen TO (oa enorme schuldgevoelens naar anderen toe en angsten)
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 17:55:

[...]





Of mis schoen trapt hij de hond op de voeten thuis..

Ja, of misschien gooit hij hem wel van de trap af, duwt hij zijn kop in de waterbak of verzin je nog 20 scenario's. Je kunt er niets mee. En zeker jij, met jouw problemen, hoeft er helemaal niets mee.



Het heeft voor jou niets te maken met die hond, maar met je eigen problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven