Bezorgd over hondje

08-12-2014 17:05 158 berichten
Hallo,



Ik keek toen straks naar buiten n.a.v. van geschreeuw 'loop dan door'.



Toen zag ik een baasje met zijn hond. De hond liep achter hem. Toen draaide het baasje zich om en maakte misschien een sla beweging. Maar hij sloeg de hond niet, maar rende wel een beetje achterna, zodat de hond door liep.



Moet ik me zorgen maken? Ben bang dat de hond misschien echt thuis geslagen word vanwege die sla beweging die ik zag. Ze wonen in hetzelfde appertement complex.



Groetjes
Ja, ik heb echt gebeld. En nee, ze gooide niet heel hard maar het was tijdens de storm een paar weken terug dus de bos werd meegeblazen op een windvlaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 20:05:

[...]





NeeIk ook niet. Maar door vlees te eten doe je ook gewoon mee aan enorm dierenleed...
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 19:42:

Als je nu niet ophoudt krijg je van mij een virtuele mep.Mishandeling! *Red Alert, Red Alert!*
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:05:

Ik heb Nina even gebeld en ze heeft haar hond nog nóóit geslagen. Wel heeft haar sleutelbos het wc raampje in de lokale voetbalclub aan diggelen geslagen omdat ze haar hond op een meter of 20 na miste.Nou lekker dan hoor Nina, leer eens mikken! Was de voetbalclub blij mee zeker...
quote:winkelfanaat schreef op 08 december 2014 @ 20:12:

[...]



Ik ook niet. Maar door vlees te eten doe je ook gewoon mee aan enorm dierenleed...Bataat die je er bent.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:05:

Ik heb Nina even gebeld en ze heeft haar hond nog nóóit geslagen. Wel heeft haar sleutelbos het wc raampje in de lokale voetbalclub aan diggelen geslagen omdat ze haar hond op een meter of 20 na miste.Gooide ze extra mis?
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:08:

Ja, ik heb echt gebeld. En nee, ze gooide niet heel hard maar het was tijdens de storm een paar weken terug dus de bos werd meegeblazen op een windvlaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:13:

[...]



Bataat die je er bent.bataat?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 20:14:

[...]





Gooide ze extra mis?Ja, 1e poging ging mis, 2e poging ook. Kwam door de storm.
quote:winkelfanaat schreef op 08 december 2014 @ 20:19:

[...]



Ja, 1e poging ging mis, 2e poging ook. Kwam door de storm.Met hoeveel sleutelbossen gaat ze op pad dan? Want bos 1 lag toch al in de herenwc van de voetbalclub? Of was dat bos 2?




TO, stop hier eens mee? Je bent links en rechts mensen aan het beschuldigen van dierenmishandeling zonder ook maar enige aanleiding. Valse, ongefundeerde beschuldigingen dus. En hoe bewijs je dat je iets NIET gedaan hebt? Kan niet, maar jij deelt de beschuldigingen en verdachtmakingen wèl uit!
Nóg even gebeld (wel de laatste keer hoor) maar Nina heeft last van het carpale tunnel syndroom en daarom niet altijd controle over de spieren in haar handen. Wat blijkt nou, ze gooide überhaupt niet maar had zo' soort spier "aanval". Dus nooit geslagen en nooit gegooid.
quote:*Ginger* schreef op 08 december 2014 @ 20:20:

[...]





Met hoeveel sleutelbossen gaat ze op pad dan? Want bos 1 lag toch al in de herenwc van de voetbalclub? Of was dat bos 2?Nina appt net dat ze in de gevangenis werkt.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:22:

[...]



Nina appt net dat ze in de gevangenis werkt.







Nou krijg ik thuis helemaal niet meer uitgelegd waarom ik zo moet lachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 08 december 2014 @ 20:20:





TO, stop hier eens mee? Je bent links en rechts mensen aan het beschuldigen van dierenmishandeling zonder ook maar enige aanleiding. Valse, ongefundeerde beschuldigingen dus. En hoe bewijs je dat je iets NIET gedaan hebt? Kan niet, maar jij deelt de beschuldigingen en verdachtmakingen wèl uit!Is er iemand die zich zorgen maakt in/om haar beschuldigingen? Moet me ook wel eens boos maken op mijn puppy. Maar de blik in zijn ogen als hij mij ziet, spreken boekdelen. Vind dit een hilarisch topic.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:08:

Ja, ik heb echt gebeld. En nee, ze gooide niet heel hard maar het was tijdens de storm een paar weken terug dus de bos werd meegeblazen op een windvlaag.Maar dat was eenmalig mag ik hopen? En wilde ze missen?
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 20:26:

[...]





Maar dat was eenmalig mag ik hopen? En wilde ze missen?Nou met die spieraanvallen vanwege CTS weet je het maar nooit.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:22:

Nóg even gebeld (wel de laatste keer hoor) maar Nina heeft last van het carpale tunnel syndroom en daarom niet altijd controle over de spieren in haar handen. Wat blijkt nou, ze gooide überhaupt niet maar had zo' soort spier "aanval". Dus nooit geslagen en nooit gegooid.Ah ok.
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 20:26:

[...]





Maar dat was eenmalig mag ik hopen? En wilde ze missen?Ja, dit was eenmalig en ze heeft heel veel spijt en een groot bot + nieuw mandje voor haar hondje gekocht.
Wat ze is inmiddels geopereerd aan haar hand.
Maar goed, Nina ligt nu in bed met een salmonellavergiftiging dus voorlopig is haar hond gelukkig veilig.
Hou het aub serieus. Ik heb het moeilijk met dit soort zaken. Daarvoor loop ik ook therapie. Ik wil nu series gewoon antwoord van Nina als het kan.
Ik denk dat je moet leren dat het zo niet werkt in de wereld. Je kunt niet doorlopend door jan en alleman gerust gesteld worden in je angsten.
Alle reacties Link kopieren
pffff. ik ben je zat. Je bent irritant en je stelt je aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 20:22:

[...]



Nina appt net dat ze in de gevangenis werkt.Wat vaag, als je de sleutelbos in de gevangenis weet te bemachtigen dan gooi je die toch niet naar je hond? Dan vlucht je toch gewoon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven