Bezorgd over hondje

08-12-2014 17:05 158 berichten
Hallo,



Ik keek toen straks naar buiten n.a.v. van geschreeuw 'loop dan door'.



Toen zag ik een baasje met zijn hond. De hond liep achter hem. Toen draaide het baasje zich om en maakte misschien een sla beweging. Maar hij sloeg de hond niet, maar rende wel een beetje achterna, zodat de hond door liep.



Moet ik me zorgen maken? Ben bang dat de hond misschien echt thuis geslagen word vanwege die sla beweging die ik zag. Ze wonen in hetzelfde appertement complex.



Groetjes
quote:Tickel schreef op 08 december 2014 @ 21:07:

[...]



En als ze die hond wel zou slaan, wat dan?Konden we stappen ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:16:

[...]





Konden we stappen ondernemen.We? Jij misschien, maar ik niet. En welke stappen wil je dan gaan nemen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:bootje_op_de_golven schreef op 08 december 2014 @ 21:14:

[...]



O? Ik dacht dat Istar haar cheeta per ongeluk doodgeknuppeld heeft met een boemerang en dat ze nu maar een luipaard heeft aangeschaft?Nee nee, dat was Ama.
Je hoort wel aan de toon denk ik of je je zorgen moet maken, maar ik lees aan je achtergrond dat je je vaker druk maakt dus of het gegrond is kan ik niet zeggen, wij hadden vroeger wel een hondje uit het asiel dat door zijn vorige eigenaar mishandeld was, hij had daar wel angst aan overgehouden en als je naar hem toe liep ging hij op zijn rug liggen en piepen, bovendien was ie heel lui dus als hij niet verder wilde lopen ging hij ook op zijn rug liggen en piepen, we werden vaak argwanend bekeken..
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:16:

[...]





Konden we stappen ondernemen.Eens. Nina en Istar naar de psych.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 21:17:

[...]



Eens. Nina en Istar naar de psych.Mijn indicatie is net verlengd, komt goed
quote:Istar_ schreef op 08 december 2014 @ 21:19:

[...]



Mijn indicatie is net verlengd, komt goed





En LV naar de AA.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 21:19:

[...]







En LV naar de AA.Dan moet ze eerst haar probleem gaan erkennen.
quote:Tickel schreef op 08 december 2014 @ 21:17:

[...]



We? Jij misschien, maar ik niet. En welke stappen wil je dan gaan nemen?Wat kan ik doen?
quote:alinea schreef op 08 december 2014 @ 21:17:

Je hoort wel aan de toon denk ik of je je zorgen moet maken, maar ik lees aan je achtergrond dat je je vaker druk maakt dus of het gegrond is kan ik niet zeggen, wij hadden vroeger wel een hondje uit het asiel dat door zijn vorige eigenaar mishandeld was, hij had daar wel angst aan overgehouden en als je naar hem toe liep ging hij op zijn rug liggen en piepen, bovendien was ie heel lui dus als hij niet verder wilde lopen ging hij ook op zijn rug liggen en piepen, we werden vaak argwanend bekeken..Het gaat nu om Nina. Die eigelijk min of meer zegt dat ze haar hond geslagen Had als ze snel genoeg was.
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:27:

[...]





Wat kan ik doen?Voortaan filmen en dan op FB zetten.
Nina, sorry voor het schenden van je privacy.



TO, dit is nina met haar hond



quote:Istar_ schreef op 08 december 2014 @ 21:29:

[...]



Voortaan filmen en dan op FB zetten.Ik bedoel dat gedoe met Nina
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:27:

[...]





Wat kan ik doen?Geen idee. Wat dénk je dat je kunt doen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 08 december 2014 @ 17:31:

Heb je gekeken hoe de hond reageerde? Want dat is namelijk alleszeggend. Zou de hond geregeld geslagen worden, dan duikt hij in elkaar.



Dit hoeft niet perse, kan ook onderdanigheid zijn! Een hond kan ook schrikken van een geluid en in elkaar duiken, word die dan ook geslagen? niet altijd van iets uitgaan!

Het is ook een schrik reactie van een hond, als jij ineens uit het niets een klap in je gezicht krijgt blijf je ook niet doodleuk staan omdat je nog nooit geslagen bent (:
Just love your life.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 21:31:

Nina, sorry voor het schenden van je privacy.



TO, dit is nina met haar hond



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/ ... 34x623.jpg[/img]Doe even serieus aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 21:31:

Nina, sorry voor het schenden van je privacy.



TO, dit is nina met haar hond



[afbeelding]Wat een schatje is het toch Toen was het nog een puppy, toch?
quote:dreamerx schreef op 08 december 2014 @ 21:32:

[...]





Dit hoeft niet perse, kan ook onderdanigheid zijn! Een hond kan ook schrikken van een geluid en in elkaar duiken, word die dan ook geslagen? niet altijd van iets uitgaan!

Het is ook een schrik reactie van een hond, als jij ineens uit het niets een klap in je gezicht krijgt blijf je ook niet doodleuk staan omdat je nog nooit geslagen bent (:Dat gebeuren heb ik al achter gelaten. Het gaat nu om wat Nina zei in deze thread. Dat ze niet snel genoeg was om haar hond te slaan. Dus maar sleutel gegooid. En ik heb nog steeds geen antwoord van haar. :(
Alle reacties Link kopieren
Oh en niet om het 1 of ander, maar mijn hond krijgt ook wel is een corrigerende tik, nee hij word niet geslagen maar een corrigerende tik krijgt hij wel. Mijn hond kent geen andere correcties 'hij ziet dit meer als spelen (het negeren, het foei zeggen, op z'n rug leggen)' dus mijne krijgt afentoe wel een corrigerende tik. maar ik heb uiteindelijk wel een hond gekregen die toen ik hem eerst had onhandelbaar, niks wist en gewoon helemaal opnieuw moest opvoeden naar een goed luisterende lieve enorm schat van een hond! sommige honden hebben een zachtere hand nodig en kunnen om het kleinste ding al gecorrigeerd worden maar soms kan een tik ook nodig zijn. Nee mensen ik sla mijn hond niet!
Just love your life.
quote:lo bootje_op_de_golven schreef op 08 december 2014 @ 21:34:

[...]



Wat een schatje is het toch Toen was het nog een puppy, toch?Serieus aub. Ik zit ermee. :*
quote:Istar_ schreef op 08 december 2014 @ 21:22:

[...]



Dan moet ze eerst haar probleem gaan erkennen.Daar ben ik te lazarus voor, zowwie
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:32:

[...]





Ik bedoel dat gedoe met NinaIk ben heel serieus. Aan de schandpaal, dat soort types.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:34:

[...]





Dat gebeuren heb ik al achter gelaten. Het gaat nu om wat Nina zei in deze thread. Dat ze niet snel genoeg was om haar hond te slaan. Dus maar sleutel gegooid. En ik heb nog steeds geen antwoord van haar. :(Waarom zit je daar zo mee? Je kunt er niets aan doen, als ze haar hond al zou slaan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:dreamerx schreef op 08 december 2014 @ 21:35:

Oh en niet om het 1 of ander, maar mijn hond krijgt ook wel is een corrigerende tik, nee hij word niet geslagen maar een corrigerende tik krijgt hij wel. Mijn hond kent geen andere correcties 'hij ziet dit meer als spelen (het negeren, het foei zeggen, op z'n rug leggen)' dus mijne krijgt afentoe wel een corrigerende tik. maar ik heb uiteindelijk wel een hond gekregen die toen ik hem eerst had onhandelbaar, niks wist en gewoon helemaal opnieuw moest opvoeden naar een goed luisterende lieve enorm schat van een hond! sommige honden hebben een zachtere hand nodig en kunnen om het kleinste ding al gecorrigeerd worden maar soms kan een tik ook nodig zijn. Nee mensen ik sla mijn hond niet!Het gaat om wat Nina zei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven