Bezorgd over hondje

08-12-2014 17:05 158 berichten
Hallo,



Ik keek toen straks naar buiten n.a.v. van geschreeuw 'loop dan door'.



Toen zag ik een baasje met zijn hond. De hond liep achter hem. Toen draaide het baasje zich om en maakte misschien een sla beweging. Maar hij sloeg de hond niet, maar rende wel een beetje achterna, zodat de hond door liep.



Moet ik me zorgen maken? Ben bang dat de hond misschien echt thuis geslagen word vanwege die sla beweging die ik zag. Ze wonen in hetzelfde appertement complex.



Groetjes
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:32:

[...]





Ik bedoel dat gedoe met NinaDat gedoe bestaat alleen maar in je hoofd.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 december 2014 @ 21:35:

[...]





Daar ben ik te lazarus voor, zowwie Morgen weer een dag. Komt goed.
quote:Tickel schreef op 08 december 2014 @ 21:36:

[...]



Waarom zit je daar zo mee? Je kunt er niets aan doen, als ze haar hond al zou slaan.Zou ik bewijs moeten hebben? Er zijn hulplijnen om te bellen ivm dierenmishandelinh
Ik vind het heel bizar dat jij nu denkt dat nina haar hond mishandelt en ook gemeen
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 december 2014 @ 21:37:

[...]





Dat gedoe bestaat alleen maar in je hoofd.Lees dan terug wat ze zelf zei..
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:37:

[...]





Zou ik bewijs moeten hebben? Er zijn hulplijnen om te bellen ivm dierenmishandelinh

Bellen! Hallo mevrouw, Nina van het forum gooit sleutels naar haar hond.



Ik denk dat de AIVD ingeschakeld wordt.
Alle reacties Link kopieren
En ik vertel mijn mening (: en dit is ook een beetje over nina. per hond kan het verschillen, de 1 moet een wat hardere hand hebben dan een ander.
Just love your life.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 21:37:

Ik vind het heel bizar dat jij nu denkt dat nina haar hond mishandelt en ook gemeen Dat zeg ik niet. Had graag antwoord van haar en geen grappen van jou. Ja ik zit ermee. Snap dat het lastig kan zijn. Maar jij kunt net zo goed stoppen met lezen in mijn thread. Heb je er geen last meer van.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:37:

[...]





Zou ik bewijs moeten hebben? Er zijn hulplijnen om te bellen ivm dierenmishandelinhIk zou daar maar mee uitkijken. Voor je het weet bellen die lijnen de politie omdat ze denken dat er weer een grapjas bezig is of erger, sturen ze hulp naar jou. Serieus, wat kunnen ze bij zo'n hulplijn met "Ik DENK dat een mij onbekend persoon, haar hond mishandeld heeft. Tenminste, ik denk dat het een zij is, waar ze wonen is mij niet bekend. Ik weet ook niet hoe die hond eruit ziet. Ik heb het ook niet gezien".
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou als enigste serieus aan het reageren? fml :')
Just love your life.
quote:Istar_ schreef op 08 december 2014 @ 21:38:

[...]



Bellen! Hallo mevrouw, Nina van het forum gooit sleutels naar haar hond.



Ik denk dat de AIVD ingeschakeld wordt.Serieus aub. En het gaat het feit dat ze zou slaan als ze snel genoeg was.
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:37:

[...]





Zou ik bewijs moeten hebben? Er zijn hulplijnen om te bellen ivm dierenmishandelinh



Djiez, doe even normaal zeg. Overweeg je nu echt melding te gaan maken?

Met een beetje gezanik over salmonella kan ik nog wel leven, maar dit gaat echt te ver hoor .
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:37:

[...]





Zou ik bewijs moeten hebben? Er zijn hulplijnen om te bellen ivm dierenmishandelinhEn dan, stuur je die hulpdiensten naar het Viva Forum?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:41:

[...]





Serieus aub. En het gaat het feit dat ze zou slaan als ze snel genoeg was.

Ik wil mijn kind ook wel eens achter het behang plakken of onder het laminaat stampen. En dan stuur ik hem naar zijn kamer.

Bel het AMK.
Ik weet het toch niet..:(
Ik vond je met de salmonella ook leuker.
Alle reacties Link kopieren
Echt, dit spoort niet. Sommige psychiatrische patiënten zouden een forumverbod moeten krijgen voor hun eigen sanity
quote:lemoos2 schreef op 08 december 2014 @ 21:40:

[...]





Ik zou daar maar mee uitkijken. Voor je het weet bellen die lijnen de politie omdat ze denken dat er weer een grapjas bezig is of erger, sturen ze hulp naar jou. Serieus, wat kunnen ze bij zo'n hulplijn met "Ik DENK dat een mij onbekend persoon, haar hond mishandeld heeft. Tenminste, ik denk dat het een zij is, waar ze wonen is mij niet bekend. Ik weet ook niet hoe die hond eruit ziet. Ik heb het ook niet gezien".



"Ze heeft trouwens niet geslagen, want de hond was te snel. Ze heeft wel een sleutelbos naar hem gegooid, maar dat was mis".



Nou, daar zal de ME wel op af komen hoor.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 december 2014 @ 21:44:

[...]





"Ze heeft trouwens niet geslagen, want de hond was te snel. Ze heeft wel een sleutelbos naar hem gegooid, maar dat was mis".



Nou, daar zal de ME wel op af komen hoor.



Ik gok eerder de GGZ, met een mooie strakke witte jas. Voor TO.



Kan iemand Nina even halen dat ze hier even post dat ze haar hond niet slaat, dan kan TO weer slapen. Allemachtig zeg.
TO, ga wat anders doen, lees een boek, kijk een filmpje, maar ga alsjeblieft wat anders doen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 december 2014 @ 21:44:

[...]





"Ze heeft trouwens niet geslagen, want de hond was te snel. Ze heeft wel een sleutelbos naar hem gegooid, maar dat was mis".



Nou, daar zal de ME wel op af komen hoor.Zelf zegt ze niet dat ze mis gooide
Ga je diepvries schoonmaken voor mijn part, maar hou hiermee op inderdaad. Hier schiet werkelijk niemand iets mee op.
TO, ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2014 schreef op 08 december 2014 @ 21:51:

[...]





Zelf zegt ze niet dat ze mis gooide

Waarom bijt jij je zo vast in opmerkingen van andere mensen? Opmerkingen waar je niets mee kunt ook.

Zoveel verspilde energie. Steek die energie in therapie.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Laten we dan gewoon maar geen van allen hier nog reageren, TO houdt toch niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven