Blog over Barbie

03-01-2014 17:13 161 berichten
Krijg nou tieten; een hele blog over Barbie.



Als ik een topic open over een mede forummer word ik geband, maar een blog is prima hoor!
Alle reacties Link kopieren
Waar?
Alle reacties Link kopieren
waar>?
.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder inderdaad. Ik geef haar trouwens groot gelijk waar het de grove reacties betreft. Onder bepaalde omstandigheden is het blijkbaar ook hier geoorloofd alles tegen iemand te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk ja. En ook nog even het forum afzeiken. Wat een muts.
*
Bij de blogs, het is immers een blog
quote:emma77emma schreef op 03 januari 2014 @ 17:14:

Waar?





Uuh, bij de blogs?



Of is het een conspiracy vanuit Viva zélf vanwege achteruitgaande aantal forumleden?
Alle reacties Link kopieren
O ja wat idioot zeg
.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 03 januari 2014 @ 17:16:

Ik krijg steeds meer het idee dat barbie een verzinsel is van de redactie.Ik ook...
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 03 januari 2014 @ 17:16:

Bijzonder inderdaad. Ik geef haar trouwens groot gelijk waar het de grove reacties betreft. Onder bepaalde omstandigheden is het blijkbaar ook hier geoorloofd alles tegen iemand te zeggen.Waar.
quote:bankje schreef op 03 januari 2014 @ 17:16:

Ik krijg steeds meer het idee dat barbie een verzinsel is van de redactie.Juist ja, cross post.
Alle reacties Link kopieren
http://www.viva.nl/bloggers/barbie-viva ... eblog.html
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 03 januari 2014 @ 17:16:

Belachelijk ja. En ook nog even het forum afzeiken. Wat een muts.Ik kan het voor een deel echt wel met haar eens zijn.
En néé, beheerder, ik open een topic over een blog, níet over een forummer.
Het gaat dan ook niet over het wel of niet eens zijn met blogger; maar om het principe "lullen over een medeforummer".
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt raar staan te kijken als iemand ineens een blog over mij opent hoor
.
Ze zal Barbie wel om toestemming gevraagd hebben.

Waarschijnlijk is dit ook 1 van de weinige keren dat een blog hier op Viva gelezen wordt
Alle reacties Link kopieren
Goede blog, de waarheid is hard.
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:21:

Ze zal Barbie wel om toestemming gevraagd hebben.

Waarschijnlijk is dit ook 1 van de weinige keren dat een blog hier op Viva gelezen wordt Aha, dus toch p.r.
Alle reacties Link kopieren
Ben het er wel mee eens dat er echt veel gebitcht word op barbie. In real life zeg je toch ook niet zulke dingen als oostblok hoer etc? Als iemand dat recht in mijn gezicht zou zeggen krijgt diegene echt een bitchslap. Snap dat niet zo, ik vind het wel een lieve meid die barbie. Uniek maar wel lief
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 03 januari 2014 @ 17:16:

Bijzonder inderdaad. Ik geef haar trouwens groot gelijk waar het de grove reacties betreft. Onder bepaalde omstandigheden is het blijkbaar ook hier geoorloofd alles tegen iemand te zeggen.Eens
Tja, ik moet de schrijfster van dit blog gelijk geven hoor.



Ik heb eveneens vaak het idee dat dit forum is bevolkt door verzuurde huisvrouwen of vrouwen to be.



De redenen dat ik me onder dit volk begeef zijn bijvoorbeeld de goudeerlijke en ietwat naïeve topics waaronder die van Barbiee.

Als hier namelijk enkel en alleen de onvriendelijke en ongezouten teksten van sommige forummers te lezen zouden zijn had menigeen zichzelf al lang van een brug gegooid.



Oeps, nu heb ik het gevreten hier!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er niet om wat ze van het forum vindt, het gaat erom dat ze een blog over een forumster schrijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven