Blog over Barbie

03-01-2014 17:13 161 berichten
Krijg nou tieten; een hele blog over Barbie.



Als ik een topic open over een mede forummer word ik geband, maar een blog is prima hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:21:

Ze zal Barbie wel om toestemming gevraagd hebben.

Waarschijnlijk is dit ook 1 van de weinige keren dat een blog hier op Viva gelezen wordt Hahaha
Mayke Bos schrijft leuk, het onderwerp is smeuiïg en schreeuwt om reacties
Alle reacties Link kopieren
Mwah, niks mis met dat blog. En er zit wel een kern van waarheid in.
quote:slempie schreef op 03 januari 2014 @ 17:24:

Het gaat er niet om wat ze van het forum vindt, het gaat erom dat ze een blog over een forumster schrijft.



+1.



Open anders even een topic over de inhoud!
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 03 januari 2014 @ 17:24:

Het gaat er niet om wat ze van het forum vindt, het gaat erom dat ze een blog over een forumster schrijft.Ik vind het raar. Tenzij barbie toestemming heeft gegeven... maar dan nog 'hoe kom je erop' om een blog te schrijven over een forummer
.
Wie is Barbie? die van O cherso of zo? of heb ik iets gemist? Ik zie geen blog over haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:SoMiDi schreef op 03 januari 2014 @ 17:27:

Wie is Barbie? die van O cherso of zo? of heb ik iets gemist? Ik zie geen blog over haar.Jij bent lang niet op het forum geweest of... ?
.
quote:isa__88 schreef op 03 januari 2014 @ 17:26:

[...]



Ik vind het raar. Tenzij barbie toestemming heeft gegeven... maar dan nog 'hoe kom je erop' om een blog te schrijven over een forummer

Omdat je blog dan eens gelezen wordt



mompelde zij zuur
Alle reacties Link kopieren
Dankzij de blog snap ik nu de rel pas.

Maar iemand beginnen uit te schelden is not done
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd wat Barbie er zelf van vindt....
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:28:

[...]



Omdat je blog dan eens gelezen wordt



mompelde zij zuurSnap ik. Maar als je blogs alleen maar gelezen worden als je over een bepaalde forummer schrijft misschien dan maar geen blogs schrijven . Ik hoop dat Barbiee hier van af weet maar ik ga ervan uit van wel. Als zij dat prima vind, tja dan is het ok toch.
.
Kiettle, heb je echt een ban gekregen?

Gelukkig ben je weer terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 03 januari 2014 @ 17:29:

Dankzij de blog snap ik nu de rel pas.

Maar iemand beginnen uit te schelden is not doneNou ja en alleen maar vanwege haar uiterlijk he? Want ze reageert kalm en respectvol. Ik heb haar nog geen 1keer iets lelijks zien zeggen.
.
quote:isa__88 schreef op 03 januari 2014 @ 17:26:

[...]



Ik vind het raar. Tenzij barbie toestemming heeft gegeven... maar dan nog 'hoe kom je erop' om een blog te schrijven over een forummer Precies, als ik van jou toestemming zou hebben een topic over jou te openen wordt ie subiet verwijderd.
quote:Siouxx schreef op 03 januari 2014 @ 17:29:

Ben wel benieuwd wat Barbie er zelf van vindt....Ik zet mijn geld op FANTASTSIES!
quote:redhothead schreef op 03 januari 2014 @ 17:30:

Kiettle, heb je echt een ban gekregen?

Gelukkig ben je weer terug.Nee, deze keer niet hoor, ik ben nu, als een echte volwaardige forum-kleuter "gewaarschuwd".
Ik snap de Barbie hype eigenlijk gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Er zit wel een kern van waarheid in de blog,

Heb barbiee haar topics telkens meegelezen en het zijn leuke topics, behalve de nare reacties en ondanks die reacties blijft ze vriendelijk en netjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 03 januari 2014 @ 17:30:

[...]



Nou ja en alleen maar vanwege haar uiterlijk he? Want ze reageert kalm en respectvol. Ik heb haar nog geen 1keer iets lelijks zien zeggen.



+1

Topwijf die barbie!
quote:isa__88 schreef op 03 januari 2014 @ 17:27:

[...]



Jij bent lang niet op het forum geweest of... ?



Jawel, maar waarschijnlijk niet op de juiste pijlers dus



Ben een beetje gaan zoeken, maar die griet ken ik niet. Hahaha ze wil waarschijnlijk net zo beroemd worden als de Oh oh cherso Barbie? Lol
barbiee zal hier wel toestemming voor hebben gegeven denk niet dat een blog plaatsen over een forummer zo maar mag.
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 03 januari 2014 @ 17:26:

[...]





+1.



Open anders even een topic over de inhoud!



Jij snapt natuurlijk ook wel dat de blog niet gaat over Barbie, niet echt in elk geval.

De blog stelt een patroon van (wan)gedrag aan de kaak op dit forum ten opzichte van mensen die niet tot de zogenaamde 'inner circle' behoren.

Vooral jonge naïeve vrouwen die enigszins dommige problemen voorleggen aan de mensen op dit forum worden vaak genadeloos de grond in gestampt door deze 'inner circle' figuren.

Deze threads verzanden dan ook vaak in een onderonsje tussen senior forumleden met onbegrijpelijke, niet grappige inside jokes en een hoop gekrakeel wat nog het meeste aan een kippenslachterij op een drukke dag doet denken.
Alle reacties Link kopieren
Oscaretc. , je zit in het verkeerde topic. Er is er speciaal eentje over de inhoud van de blog.
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 03 januari 2014 @ 17:38:

Oscaretc. , je zit in het verkeerde topic. Er is er speciaal eentje over de inhoud van de blog.Volgens mij past de reactie van oscar hier best goed
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuk blog. En wb. de aandacht past het precies. Onze Scheveningse Barbie is inmiddels een bekende Nederlander, dus wie weet...

Overigens, ik vind Barbie(e) wel grappig. Lekker luchtig, moet altijd wel lachen om haar topics.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven