Blog over Barbie

03-01-2014 17:13 161 berichten
Krijg nou tieten; een hele blog over Barbie.



Als ik een topic open over een mede forummer word ik geband, maar een blog is prima hoor!
scherpe blog? ik vind het allesbehalve scherp. Ook niet amusant of interessant. Dat kan veel beter, nu er blogs gemaakt mogen worden over forummers garandeer een paar pittige schrijfsels. Waar kan ik die inleveren?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd Meds!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 19:43:

ik wil ook wel een blog schrijven over random forummersZou een rap of een gedicht ook mogen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 20:15:

scherpe blog? ik vind het allesbehalve scherp. Ook niet amusant of interessant. Dat kan veel beter, nu er blogs gemaakt mogen worden over forummers garandeer een paar pittige schrijfsels. Waar kan ik die inleveren?



Oke scherp is misschien wat te sterk uitgedrukt maar toch heb ik wel een beetje gelachen om Barbieeee en ja ook de blog.

Denk dat allemaal nepperij is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond er geen reet aan, en dat geldt zowel voor de troll als de blog. Ik wacht met smarties op de kontpennenvruchten van BlijfgewoonMeds.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
ik begin bij de mannen
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 20:31:

BlijfgewoonMeds.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De mannen zijn blijkbaar allemaal kaal, middelbaar en overspelig dus die kun je samen nemen. Scheelt ammel tijd.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 20:33:

ik begin bij de mannenIk weet al een titel: " zou je hem doen ? " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ondertitel: voor geen miljoen.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 20:35:

De mannen zijn blijkbaar allemaal kaal, middelbaar en overspelig dus die kun je samen nemen. Scheelt ammel tijd.

TArmandmeester

Ik zou hem niet doen
en het fototopic heeft dat maar weer eens bevestigd
Alle reacties Link kopieren
Al draagt een vent een heel saai pak

het is en blijft......eh............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Proloog: een verhaal over een reet volgestopt met kalkoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 20:40:

[...]



TArmandmeester

The Human Loserpede a.k.a. the Lesbianmaker
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 20:40:

[...]



TArmandmeester

Ik zou hem niet doenDat wordt een ShotckDoch
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 20:44:

[...]



The Human Loserpede a.k.a. the Lesbianmaker

yeah

Ik zie er een serie in. HBO serie.



TArmandmeester, gekleed in grijs pak, petje, Motor-achtig vervoermiddel (harley is te duur ivm alimentatie) komt elke aflevering op zijn Suzuki brommer in een ander dorp. Daar gaat hij naar de plaatselijke kroeg, bestelt een ginger ale en houdt een monoloog waarom hij God's gift to women is. Alle andere mannen zijn onder de indruk, maar dan gaat de Lesbianmaker naar de sauna (om chicks te scoren) en dan zie je de vrouwen allemaal gillend naar buiten rennen. Pure angst. De vrouwen praten over hun traumatische ervaring en proberen een meet met the Lesbianmaker te voorkomen, en dat geeft ongelukken. Ze zien een glimp van het petje, er is paniek, en er vallen doden. Als alle vrouwen in het dorp om het leven zijn gekomen door ongelukken vanwege paniek, trekt de Lesbianmaker verder.

Eindshot TArmandmeester op brommer rijdt de horizon tegemoet in ondergaande zon. Muziek: sexbomb Tom Jones.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 20:50:

[...]



yeah

Ik zie er een serie in. HBO serie.



TArmandmeester, gekleed in grijs pak, petje, Motor-achtig vervoermiddel (harley is te duur ivm alimentatie) komt elke aflevering op zijn Suzuki brommer in een ander dorp. Daar gaat hij naar de plaatselijke kroeg, bestelt een ginger ale en houdt een monoloog waarom hij God's gift to women is. Alle andere mannen zijn onder de indruk, maar dan gaat de Lesbianmaker naar de sauna (om chicks te scoren) en dan zie je de vrouwen allemaal gillend naar buiten rennen. Pure angst. De vrouwen praten over hun traumatische ervaring en proberen een meet met the Lesbianmaker te voorkomen, en dat geeft ongelukken. Ze zien een glimp van het petje, er is paniek, en er vallen doden. Als alle vrouwen in het dorp om het leven zijn gekomen door ongelukken vanwege paniek, trekt de Lesbianmaker verder.

Eindshot TArmandmeester op brommer rijdt de horizon tegemoet in ondergaande zon. Muziek: sexbomb Tom Jones.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Met als eindshot in plaats van een bloedbad een lesbische orgie.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
de vrouwen die het overleven worden lesbiettes, maar die willen wraak en volgen TARmandmeester (in de volksmond TArmandmonster) op hun PuchMaxi's (lekker jaren 80) met gevaarlijke wapens. Maar Tarmandmeester weet steeds te ontsnappen en nieuwe slachtoffers te maken
Alle reacties Link kopieren
Voor de soundtrek wil ik graag alles van Bruce Springsteen aanvragen en ter karakterisering is het belangrijk dat onze held zich volledig overbodig heeft gesteriliseerd met een roestig kapmes en een soldeerbout en zich omringt met fluffy kittens en de hele dag selfies maakt,
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha!
huh waar gaat dit alemaal over, ik ben die blog inmiddels al gelezen en vind het niet super en ook niet erg dat er over mij word geschreven , ze schrijft normaal dusja ik kan het dan wel hebben
Ah brommers kiekn gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven