Blog over Barbie

03-01-2014 17:13 161 berichten
Krijg nou tieten; een hele blog over Barbie.



Als ik een topic open over een mede forummer word ik geband, maar een blog is prima hoor!
Ah brommers kiekn gezellig.
quote:barbiee schreef op 03 januari 2014 @ 21:11:

huh waar gaat dit alemaal over, ik ben die blog inmiddels al gelezen en vind het niet super en ook niet erg dat er over mij word geschreven , ze schrijft normaal dusja ik kan het dan wel hebbenwe hebben het inmiddels over de Viva mannen.
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 21:04:

Voor de soundtrek wil ik graag alles van Bruce Springsteen aanvragen en ter karakterisering is het belangrijk dat onze held zich volledig overbodig heeft gesteriliseerd met een roestig kapmes en een soldeerbout en zich omringt met fluffy kittens en de hele dag selfies maakt,Ja dat vertelt hij aan iedereen (van die self-sterillisatie uit angst voor alimentatie) maar we hebben in aflevering 1 kunnen zien dat TARmanmeester steriel is vanwege een niet ingedaalde teelbal en een mislukte besnijdenis
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 03 januari 2014 @ 21:11:

huh waar gaat dit alemaal over, ik ben die blog inmiddels al gelezen en vind het niet super en ook niet erg dat er over mij word geschreven , ze schrijft normaal dusja ik kan het dan wel hebben

Ik vind dat je sportief op alle gedoe reageert, knap van je!!



Ben wel benieuwd of jij wist dat deze blog geschreven werd. Heeft Viva jou gevraagd of je het er wel mee eens was?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 21:14:

[...]



we hebben het inmiddels over de Viva mannen.Ja Barbs vertel es, zou jij ze doen? Op de wasmasjien?
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
nope er is geen toesteming gevraagd maar vind het opzich niet erg
Sabb, dit topic heet ' blog ovr barbiee' dus niet mekkeren over mannen.



Barb, er zijn hier mensen die nog steeds niet geloven dat jij echt bent. Krijg je hier geen identiteitscrisis van?



Ik beschouw je als medeforummer, net zo nep of echt als ieder ander hier.
quote:Tommy_Gun schreef op 03 januari 2014 @ 19:22:

[...]



Jij daarentegen tovert met je warme liefdevolle posts altijd een glimlach op ieders lippen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 03 januari 2014 @ 21:25:

Sabb, dit topic heet ' blog ovr barbiee' dus niet mekkeren over mannen.



Barb, er zijn hier mensen die nog steeds niet geloven dat jij echt bent. Krijg je hier geen identiteitscrisis van?



Ik beschouw je als medeforummer, net zo nep of echt als ieder ander hier.Hou op!!!!! Zometeen begint ze wéér een topic met gefotoshopt bewijs.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:28:

[...]



Omdat je blog dan eens gelezen wordt



mompelde zij zuur



+1



Bij veel van de blogs staan 0 reacties, dat was een paar jaar geleden wel een beetje anders.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 03 januari 2014 @ 21:54:

[...]





+1



Bij veel van de blogs staan 0 reacties, dat was een paar jaar geleden wel een beetje anders.Komt omdat ze niet meer hiernaast staan. Ik vergeet het helemaal terwijl ik ze eerder altijd las.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2014 @ 21:57:

[...]





Komt omdat ze niet meer hiernaast staan. Ik vergeet het helemaal terwijl ik ze eerder altijd las.Ja, dit heb ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 20:40:

[...]



TArmandmeester

Ik zou hem niet doen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh hoe leuk zou dat zijn! Als Viva blogs van Meds gaat plaatsen. Ik ben voor!
Beetje matte reactie barbiee.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de blog wel schrijven. Zoek nog wat oefen materiaal. Mag het, Barb. Wordt warm van je.
Tja, het feit dat Barbiee zo mat reageert en zich nauwelijks heeft laten horen hier is voor mij een teken dat Barbiee en blog- schrijfster 1 zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk geschreven inderdaad :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met die Barbiee? Dat er zoveel over haar geschreven wordt, zelfs een blog? En dat er zo over haar heen gevallen wordt? OK, ik heb de foto,s gezien, ik zou er niet zo hoeven uit te zien, maar ik ben ook een ander type. Spelfouten maakt ze ook, maar wat is er mis met haar dat ze zo belaagd wordt? Kan iemand mij dat uitleggen, of Barbie zelf misschien?
Ze is een easy target voor iedereen die zich te goed voor haar voelt salander
Waar kan ik auditie doen?
troelalaaaatje die gedachte speelde ook bij mij. Reclame stunt dus.
Alle reacties Link kopieren
Mayke Bos is makkelijk te facebooken. Veel foto's.

Alles open, werkt bij viva.nl



Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 04 januari 2014 @ 09:17:

Tja, het feit dat Barbiee zo mat reageert en zich nauwelijks heeft laten horen hier is voor mij een teken dat Barbiee en blog- schrijfster 1 zijn.









Alles voor de bezoekersaantallen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 04 januari 2014 @ 13:49:

Mayke Bos is makkelijk te facebooken. Veel foto's.

Alles open, werkt bij viva.nl



Ah, aan die foto's te zien is ze Barbiee inderdaad gewoon zelf.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven