cadeaus voor jullie man / volwassen zoon?

25-10-2014 20:04 31 berichten
ik heb een man en 2 volwassen zoons en zoek inspiratie voor sint en kerst



ik heb al: zeep, deo, chocoladeletter, handschoenen, sokken, muts, parfum en zoek nog wat kleinigheidjes van een paar euro



wat krijgen jullie mannen / volwassen zoons?
Bij de hema verkopen ze nu extra lange oplaadsnoeren voor mobieltjes. Vinden ze vast handig.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ongeveer het lijstje met dingen die mijn vriend ook krijgt.

Lastig hoor, kleine cadeautjes verzinnen!
Alle reacties Link kopieren
Bij de action hebben ze hele fijne doekjes voor je smartphone of tablet. 50 cent voor 2 kleine doekjes en 50 cent voor 1 grotere.



Nooit betere doekjes gehad voor mijn I-pad, smartphone en vooral ook mijn bril. Liggen bij de computerspulletjes.
Mooi bierglas met bijzonder biertje, lollige usb-stick, cadeaubon electronicaketen, accessoire voor de uitgevoerde sport? Dit zijn de tips van mijn man
Alle reacties Link kopieren
Paar dingen die de mannen in mijn familie kunnen verwachten zijn:

- Sjaal

- kraslot

- boek
Tijdschrift

App store tegoed

Glazen Colaflesje met naam bestellen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend krijgt vaak nog een goede fles port, wijn of wiskey.

Maar dat is wel meer dan een paar euro.
quote:veensteker schreef op 25 oktober 2014 @ 20:19:

Bij de action hebben ze hele fijne doekjes voor je smartphone of tablet. 50 cent voor 2 kleine doekjes en 50 cent voor 1 grotere.



Nooit betere doekjes gehad voor mijn I-pad, smartphone en vooral ook mijn bril. Liggen bij de computerspulletjes.





die zet ik op het lijstje



2 van de 3 drinken niet en de derde drinkt alleen maar drank die te duur is om cadeau te geven haha



sport doen ze niet en lezen ook al niet, dan valt er helaas al veel af



de zoons krijgen ook geld, maar dit is echt bedoeld om de jutezak wat te vullen en de ruimte onder de kerstboom te vullen (er is ook nog een kind van 7 dus het komt zo stom over als die wel pakjes krijgt en zijn broers de mededeling dat er geld is bijgeschreven op hun rekening haha



ik ben nog steeds benieuwd, wat hebben jullie ingekocht?

(desnoods krijgt man waxinelichtjes en kaarsen, maar dan moet ik voor mezelf weer wat anders gaan bedenken, grrrrrrr )
zo'n externe extra accu/powerbank voor de smartphone
fles van hun favoriete drank

bon van bol.com
Ze vragen bij mij altijd iets waar een snoer aan zit.... maar dat is natuurlijk lastig voor een paar euro.



Verder:

App store cadeaubon, een boek, kaartjes voor een uitje (hoeft niet duur te zijn), bioscoopbon, een fles drank, maar denk ook eens aan iets immaterieels! Zo vindt mijn zoon het heel fijn als ik een dagje (extra) oppas zodat hij wat leuks met z’n vriendin kan doen.
zeep en deo vind ik van die non-kadootjes, dat zijn gewoon normale boodschappen en handschoenen/muts/sokken zou ik ook heel raar van opkijken als dat onder de noemer 'kado' zou worden aangeboden
quote:elninjoo schreef op 25 oktober 2014 @ 21:09:

zo'n externe extra accu/powerbank voor de smartphone





oh dat klinkt ook als iets dat wel gewenst kan zijn



live mijn zoons zijn nog niet zó volwassen dat ze al een oppas nodig hebben, gelukkig niet

lief van je dat je daaraan denkt, tijd samen is ook heel belangrijk!
quote:elninjoo schreef op 25 oktober 2014 @ 21:13:

zeep en deo vind ik van die non-kadootjes, dat zijn gewoon normale boodschappen en handschoenen/muts/sokken zou ik ook heel raar van opkijken als dat onder de noemer 'kado' zou worden aangeboden





ze krijgen beide keren geld, dat is hun cadeau

maar ik moet toch iets hebben om die jutezak en ruimte onder de kerstboom te vullen zodat het ook voor hun broertje nog een beetje eerlijk verdeeld lijkt
quote:itsme1973 schreef op 25 oktober 2014 @ 21:14:

[...]





oh dat klinkt ook als iets dat wel gewenst kan zijn



live mijn zoons zijn nog niet zó volwassen dat ze al een oppas nodig hebben, gelukkig niet

lief van je dat je daaraan denkt, tijd samen is ook heel belangrijk!Haha ja je weet het niet! Mijn zoon is ook pas 19. Wat misschien ook nog kan: iets voor op hun kamer?
iets voor hun brommer, of een autorijles
Alle reacties Link kopieren
Koop wat goedkope goodies op dealextreme. Led zaklampjes op 1 aaa, mes, survival spullen ect. Wedden dat je blije gezichten krijgt.
Boxershorts, sokken, scheermesjes, deo, pak melk, printpapier



Het is toch voor de zak te vullen? Niet moeilijk doen dan.
Smartphone van chocola

Chocolademunten

Maffe ball-points

Bij de Action verkopen ze ook dvd's, bij de boekenvoordeel ook. Vaak ook maar een paar euro.

Boeken voor de leeslijst Nederlands (al dan niet 2ehands via een leuke boekenmarkt oid).

Mok/beker



Ook leuk (en een vorm van suprise die je jongste ook nog snapt): thema-pakketjes. Bijvoorbeeld een 'wat nou als de stroom uitvalt in de kerstvakantie-pakket' (waxinelichtje, lucifers, zaklampje, puzzelboekje, potlood) of een warme chocolademelk-pakket (beker, chocola, melk, bus slagroom, marshmallows).
de zak gewoon lekker afschaffen en alleen wat kado's onder de boom (als je met 4 personen bent ligt er al snel genoeg voor het plaatje), het nakomertje groeit gewoon maar wat sneller op
Alle reacties Link kopieren
Elninjoo heerlijk zo nuchter als jij kan reageren.
quote:elninjoo schreef op 25 oktober 2014 @ 21:42:

de zak gewoon lekker afschaffen en alleen wat kado's onder de boom (als je met 4 personen bent ligt er al snel genoeg voor het plaatje), het nakomertje groeit gewoon maar wat sneller op



het gaat niet alleen maar om het nakomertje he.

moeders zal hier compleet overstuur de eerste avond zonder zak en gelovig kind doorbrengen
Alle reacties Link kopieren
condooms? Met een smaakje om het feestelijk te maken.
quote:haakje schreef op 25 oktober 2014 @ 22:05:

[...]





het gaat niet alleen maar om het nakomertje he.

moeders zal hier compleet overstuur de eerste avond zonder zak en gelovig kind doorbrengen Zo heerlijk dat er hier jongere neefjes en nichtjes achteraan komen. We hebben nog zeker 7 jaar Sint tegoed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven