Cateautje is jarig

17-12-2014 08:59 61 berichten
Hartelijk gefeliciteerd, Cateautje.



Hier is alvast



Een hele fijne dag!!



Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Hiep hiep hoeraaaaaa!!

Fijne verjaardag!
Prrrr, mauw miawwwww.
Gefeliciteerd! Ik wens je een fijne dag!
Gefeliciteerd Cateautje en een hele fijne dag
Van harte Kato!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cateautje!
Gefeliciteerd Mevrouw Teau



Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd, Cateautje! En een fijne dag vandaag!
Gefelicitaart!



Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, lieve tante Cateau!!
Alle reacties Link kopieren
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cateautje! Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hi girl Happy Birthday!



Ik had je vanmorgen al gefeliciteerd op ons wintertopic (en kimmeke ook), maar dit is natuurlijk véél leuker!



(je ligt vast nog in bed )



It's hip(ster) to be square!
Ohhhhhh, wat een heerlijke verrassing! Kijk, dat is nog eens wakker worden.



Wat lief van jullie, dankjewel!!!
Carenza, jij staat ook op het punt een oude dame te worden.



Tjonge, wat is dit jaar omgevlogen, 53 alweer!



Op een topic hiernaast vraagt een 40 jarige zich af of dit het nou is, tja, dit is het, denk ik en ik vind het leuk. Maar goed, ik heb dan ook nooit gedroomd onder invloed van sterrenstof en heb de voetjes altijd stevig op de grond gehad en er altijd voor gezorgd dat ik het naar m'n zin had/heb.



Mijn zoon belde gister rond twaalven en zong voor me. Wij schelen 20 jaar in leeftijd en hij noemt me al heel lang oudje, zo nu en dan. Volgens bepaalde mensen in de media mag dat niet meer, want dat is denigrerend. Ik vertelde mijn zoon dat ik over 20 jaar 73 ben en hij vond het wel best, maar toen zei ik, dan ben jij 53, mijn leeftijd nu en toen begon hij tegen te stribbelen. Sterker nog, zei ik, als ik 83 ben..... Hij wil het er niet over hebben.



De tijd gaat hard, maar heeft daarmee wel z'n charme. Het leven wordt steeds interessanter omdat ik aan de ene kant steeds meer ontnuchter en aan de andere kant nog steeds rond loop te huppelen alsof ik nog 23 ben, dat geeft sjeu aan alles en houd me in leven en dat leven is mooi.
Gefeliciteerd!
@ Cateautje: ik kon het natuurlijk niet laten, het is ook bijna niet te vergeten



Ik denk dat het pas echt voelbaar wordt wanneer de 60 zich aandient. Dat klinkt echt niet leuk meer . . . . gelukkig duurt dat nog 7 jaar!!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Cateautje,



Hele, hele fijne dag gewenst met iedereen die je dierbaar is. Ik had je jonger geschat trouwens, ongeveer van mijn leeftijd (46) maar wel leuk de discussie met je zoon.

Geniet meer kan ik je eigenlijk niet wensen.



jsv
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Lieve mevrouw Teau,





Ik wens je een hele fijne dag en dat je maar

een stokoud vrouwtje mag worden.

(en dat ik nog maar heel veel van je mag leren en genieten

van je zaterdag-topics )



Cateau, snotneus, van harte gefeliciteerd. Ik wens je een hele leuke dag toe, al is het weer niet zo bijzonder.
quote:Carenza schreef op 17 december 2014 @ 11:43:

@ Cateautje: ik kon het natuurlijk niet laten, het is ook bijna niet te vergeten



Ik denk dat het pas echt voelbaar wordt wanneer de 60 zich aandient. Dat klinkt echt niet leuk meer . . . . gelukkig duurt dat nog 7 jaar!!

Ja, dit verbind hè, met onze verjaardagen zo dicht op elkaar?

Ik vind het heel lief van je, dankjewel!



60 mis het nieuwe 45. Vroeger waren vrouwen, en mannen ook, van 60 al echt oud, maar dat staan wij toch niet meer toe. Kijk nou eens in de wereld naar al die beroemdheden die allemaal al tegen de 70 lopen, die zijn allemaal nog jong! Geen rollator voor ons, maar rolschaatsen.

In ieder geval, rijp vel voelt lekker en comfotabel. Ik zou niet terug willen.
Alle reacties Link kopieren
óu sont les neiges d'antan

quote:Sri schreef op 17 december 2014 @ 11:49:

Cateau, snotneus, van harte gefeliciteerd. Ik wens je een hele leuke dag toe, al is het weer niet zo bijzonder. Snotneus??? Kijk, hier kan ik wat mee.
Alle reacties Link kopieren
Hieperdepiep hoera!!!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven