Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.



Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.



De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.



Met vriendelijke groet,



Moderatorteam Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag al verschillende keren opnieuw moeten inloggen en krijg dan de melding onjuist wachtwoord,typ ik opnieuw hetzelfde ww in werkt het ineens wel.
Help, ik kan niet kwoooooooooten.

En het forum is heel traag.
quote:Aubrey schreef op 03 januari 2012 @ 16:11:

Help, ik kan niet kwoooooooooten.

En het forum is heel traag.Het heeft te maken met de banner 'Doe het licht uit'. Zolang dat niet in beeld verschijnt (door de traagheid, duh) kan ik wel kwooten, anders niet.
Alle reacties Link kopieren
de banner met dat licht is gewoon kut!
Alle reacties Link kopieren
vertraagd het forum!
Voordat ik dit kan melden op het banner topic, Enter, zit ik aan m'n pensioengerechtigde leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 03 januari 2012 @ 16:33:

vertraagd het forum!



En niet zo'n beetje ook.!

Schijtziek wordt ik er van en dat smerige kreng is ook nog eens niet weg te klikken.!

Dus Viva kan daar iets aan gedaan worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 03 januari 2012 @ 16:33:

vertraagd het forum!En komt nog eens op ELKE pagina die je opent!
Weet niet of ik de tip hier mag plaatsen maar adblock plus downloaden, dan gaat het weer als een tierelier.
.
Alle reacties Link kopieren
Is het nou echt de bedoeling dat die schijtbanner op elke pagina verschijnt en niet weg te klikken is?

Op geen enkele manier is dat ding weg te klikken en iedere pagina die je opent verschijnt en vertraagd dat ding het hele forum.!

Zelfs naast het reactiescherm verschijnt dat ding in beeld.!
quote:superstar_2 schreef op 03 januari 2012 @ 21:51:

Is het nou echt de bedoeling dat die schijtbanner op elke pagina verschijnt en niet weg te klikken is?

Op geen enkele manier is dat ding weg te klikken en iedere pagina die je opent verschijnt en vertraagd dat ding het hele forum.!

Zelfs naast het reactiescherm verschijnt dat ding in beeld.!





Adblock plus, Suup.



Werd er straks ook super chaggo van, wilde het VF aan de kant gooien, maar dankzij die adblock loopt het weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Ah, die forum-vertragende rotlamp is al gemeld zo te zien. Maar hij is zoooooooooooo verschrikkelijk irritant, al dágen, dat een melding extra vast geen kwaad kan. Kan dat rotding weg, ajb?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Viva was nog nooit zo traag, ondanks de ongevraagde extra gloeilamp nota bene (geen spaarlamp, geen led lamp)
Alle reacties Link kopieren
Kan er alsjeblieft iets aan die gloeilamp gedaan worden? Er is niet te forummen zo. De hele site is traag, mijn laptop moet heel veel vermogen gebruiken en het is gewoon onwijs irritant!



Ik wil het liefst geen adblocker installeren want dan blockt hij ook andere dingen zoals buienrader enzo en dat vind ik vervelend.

Het is toch absurd dat ik alleen voor viva een adblocker moet installeren en daarna een boel andere site's half zie.
Alle reacties Link kopieren
Ik forum nu in chrome en daar is die vervelende gloeilamp wel constant op iedere pagina in beeld maar het forum wel een stuk minder traag.

In firefox is het onmogelijk om te forummen.
Alle reacties Link kopieren
ah, het is de gloeilamp! Ik kan op zich wel forummen in FF, maar het is wel traag met typen, met scrollen, met verversen en zo. Bovendien ga ik niet op dingen klikken die ik niet ken, dus ook niet op lampjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik forum ook in chrome. Maar hij is door die gloeilamp gewoon veel trager als normaal.

Je kan wel op die lamp klikken, dan krijg je een zwart beeld en daar is een sluit knop.



Vind het schandalig dat je eerst de advertentie aan moet klikken en daarna pas een sluit knop vind.



Mod kan die advertentie echt niet weg? Of in ieder geval maar 1 keer per dag ofzo? Dit is echt op elke pagina die je opent.



Ik vind het echt heel erg vervelend!
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds mijn motto niet veranderen.

Is die bug al opgelost?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me niet echt een bug, eerder een fout: bij het button om een item te melden komt te staan 'meldt dit item' in plaats van 'meld dit item' dus er staat een t die er niet hoort. (gebiedende wijs, dus alleen de stam, geen t, die staat er bij bijv. 'bekijk dit bericht' ook niet)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de volgende problemen:

- Ik kan niet quoten: geeft wit scherm.

- Het scherm met categorie-icoontjes is geheel wit.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Bovenstaande problemen zijn opgelost. Kennelijk waren ze van korte duur.
World of Warcraft: Legion
quote:chicky012 schreef op 15 december 2011 @ 23:00:

Ik kan op de iPad app niet inloggen op het forum (zodra ik op inloggen klik verdwijnt de knop maar gebeurt er niets), maar wel bij de blogs. Als ik daarna naar t forum ga ben ik wel ingelogd...En nog steeds t zelfde probleem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven