Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is kun je nu weer zelf je motto aanpassen/invoeren. Het veld is teruggetoverd door de technische dienst op de pagina Profiel Wijzigen (http://www.viva.nl/mijn-profiel/profiel-wijzigen).
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Mods, ik ken de bugs van de app. Foutmelding die niet 'waar ' zijn bijv en vele eerder gemelde bugs



Maar deze week loop ik aan tegen het feit dat mijn post soms niet geheel wordt geplaatst. Dat is nieuw voor mij en best vervelend.



Opvallend is, maar dat is wèlbekend, dat de problemen er niet altijd zijn.



Zo is de 'stack overflow' melding er niet altijd
Je bent zelf een theepot
quote:Houston77007 schreef op 10 juni 2013 @ 18:24:

Leuk zo'n vakje 'ingelogd blijven'. Moet hij het alleen wel doen.





Ja.... het is vanavond echt een ramp: hij onthoudt wel/niet dat ik ingelogd ben en omdat ik de volgorde van berichten aangepast heb in mijn profiel (gelijk de laatste berichten tonen met meest recente bovenaan) is het maar afwachten waar in de string berichten ik terecht kom.



Volgens mij heb ik hem nog nooit gebruikt, maar hier komt ie: Viva nieuwe website
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen privé-berichtjes (meer) sturen. De eerste 5 gingen goed maar nu kan ik niets meer sturen.. We zijn daarom vrienden geworden maar dat heeft niets geholpen. Oh en ik kan ze wel ontvangen, maar mijn ontvanger ontvangt niets. Zo. Lekker duidelijk.



Wat kan hiervan het probleem zijn?
Ik zie geen avatar meer als ik een bericht plaats. In mijn profiel staat hij nog wel. Ergens een systeemfout ofzo?
mijn avatar werkt niet.

Wel bij mijn naam aan de zijkant van het beeld.

plaatje en dan mijn gegevens mijn voorkeuren en dergelijke.

Maar niet als ik een bericht plaats. Dan komt de avatar niet in beeld te staan.

Ook niet als ik F5 of een nieuw bericht plaats.



Hoe kan dit?
Alle reacties Link kopieren
@unlundun/triquetra: kun je eens rechtsklikken op je avatar die je rechts wel ziet en 'afbeelding bekijken' gebruiken? De link die je dan ziet, kun je die hier plaatsen? Dan check ik even of de afbeelding goed in je forumaccount is gekomen en pas ik zo mogelijk iets aan voor je.



Sinds het motto veld terug is in de profielopties lijkt er iets mis te gaan met het uploaden van een afbeelding. Technische dienst is de hoogte, aan een fix wordt gewerkt.



@julia2: gek is dat, er zou geen limiet op aantal berichtjes mogen zitten. Zou je als test eens een berichtje naar de mod-account willen sturen? Dan kunnen we testen of hij daar wel goed aankomt.



@suzannesuus: de app is inderdaad een groot probleem. Intern staat het op de kaart en er wordt een plan opgesteld om de hele app grondig aan te pakken, want momenteel komen we geen stap verder. Als de problemen zich opstapelen kun je hopelijk tijdelijk even http://mobiel.viva.nl gebruiken, dat lijkt me het beste alternatief.



@ericito: met het ingelogd blijven ervaren wij aan de systeemkant geen enkel probleem. Als je de berichten in omgekeerde volgorde ziet dan je had aangegeven, duidt het er op dat je op dat moment weer uitgelogd bent van het forum, ondanks dat je inloggegevens rechtsboven wellicht nog zichtbaar zijn (en moet je rechtsboven dus uitloggen en opnieuw inloggen). De enige verklaring kan zitten in je browser. Welke browser gebruik je? Ik vermoed dat je browser bepaalde privégegevens weggooit als je deze afsluit, zoals cookies, waardoor hij ook de inloggegevens van je Viva account weggooit. Als je de browserversie kunt doorgeven kunnen we adviseren hoe je kunt controleren of dit inderdaad zo ingesteld staat.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij deze

http://media.viva.nl/m/m1nxh33c2wft_80x60.jpg
thnx, hij doet t!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2013 11:15
Reden: Fijn! :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een persoonlijk berichtje gestuurd naar ModeratorViva. Stuur je even een reactie als deze is aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Hellup! Ik ben ineens avatarloos Ik herken mezelf niet meer zo

Rechtsboven op de pagina zie ik hem overigens wel nog gewoon.

Opnieuw uploaden lukt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Triquetra schreef op 14 juni 2013 @ 04:58:

Ik zie geen avatar meer als ik een bericht plaats. In mijn profiel staat hij nog wel. Ergens een systeemfout ofzo?O gelukkig (nou ja, niet voor jou), ik ben niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 14 juni 2013 @ 10:04:



@julia2: gek is dat, er zou geen limiet op aantal berichtjes mogen zitten. Zou je als test eens een berichtje naar de mod-account willen sturen? Dan kunnen we testen of hij daar wel goed aankomt.

Ik heb al wat gestuurd, maar ik zou het fijn vinden als je even een reactie zou geven. Is die aangekomen? Of zie je niets? Heb je wat terug gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
O en ik probeerde NIET mijn motto te wijzigen overigens (daarover las ik iets in een ander topic, maar dat deed ik dus niet).
Mod, ik gebruik chrome, exacte versie volgt. Dat van de instellingen zou logisch zijn, ware het niet dat ik bij andere sites wel zonder problemen ingelogd blijf.
quote:ericito schreef op 15 juni 2013 @ 07:58:

Mod, ik gebruik chrome, exacte versie volgt. Dat van de instellingen zou logisch zijn, ware het niet dat ik bij andere sites wel zonder problemen ingelogd blijf.Versie 27.0.1453.110 m
Ik kan rechts drukken wat ik wil maar afbeelding bekijken zie ik er niet bij staan. Wat doe ik verkeerd?
Gevonden denk ik...



http://media.viva.nl/m/m1nxh3kc249r_80x60.jpg



Hoop dat hij het gauw weer doet. Voel me naakt zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Triquetra schreef op 16 juni 2013 @ 06:28:

Gevonden denk ik...



http://media.viva.nl/m/m1nxh3kc249r_80x60.jpg



Hoop dat hij het gauw weer doet. Voel me naakt zo.



Bedankt voor het doorgeven, ik heb je link doorgegeven aan de mods met de vraag het toe te voegen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 juni 2013 @ 21:55:

Hellup! Ik ben ineens avatarloos Ik herken mezelf niet meer zo

Rechtsboven op de pagina zie ik hem overigens wel nog gewoon.

Opnieuw uploaden lukt niet.



Als je de link van je avatar rechtsboven hier wilt vermelden dan kan de moderator hem toevoegen voor je.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:Triquetra schreef op 16 juni 2013 @ 06:28:

Gevonden denk ik...



http://media.viva.nl/m/m1nxh3kc249r_80x60.jpg



Hoop dat hij het gauw weer doet. Voel me naakt zo.



Als het goed is moet hij nu weer zichtbaar zijn, zoniet dan horen wij dat graag!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 juni 2013 @ 11:26:

[...]





Als je de link van je avatar rechtsboven hier wilt vermelden dan kan de moderator hem toevoegen voor je.



mvg,



Junior.



Die heb ik een paar dagen geleden al gemaild.

Maar die is dus http://media.viva.nl/m/m1nxh5xcq6b5_80x60.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 16 juni 2013 @ 20:06:

[...]





Die heb ik een paar dagen geleden al gemaild.

Maar die is dus http://media.viva.nl/m/m1nxh5xcq6b5_80x60.jpg



Beste Soleil,



Die email moet echt er tussendoor zijn geslipt of niet zijn ontvangen. Ik ga het even direct doorgeven aan de moderator of die het zo erin kan zetten!

Excuus voor de vertraging.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 juni 2013 @ 20:09:

[...]





Beste Soleil,



Die email moet echt er tussendoor zijn geslipt of niet zijn ontvangen. Ik ga het even direct doorgeven aan de moderator of die het zo erin kan zetten!

Excuus voor de vertraging.



mvg,



Junior.No problem! Hopelijk is er een mod online, ik voel me maar naakt zo
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 16 juni 2013 @ 20:23:

[...]





No problem! Hopelijk is er een mod online, ik voel me maar naakt zo



Nou je krijgt snel een warm jasje aan , wat moeten we zonder een zonnetje?



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven