Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Wat een gedoe idd., door die Phillipsreclame, echt oervervelend
Alle reacties Link kopieren
Wat zal P.h.ilips blij zijn dat de naam zo vaak wordt genoemd.

Naamsbekendheid, daar gaat het om in de reclamewereld.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Klagen via twitter en dergelijke, ik denk dat philips met dit soort reclame niet echt blij wordt.
Niet geschoten is altijd mis
Ik zie moderators elders wel reageren op andere dingen dus vind het heel raar dat wij het hier maar met die TD smoes moeten doen.
[quote]zoembaya schreef op 14 oktober 2014 @ 17:33:

Hier ook het lege grijze pagina-probleem met alleen de Philips-banner. Wat irritant!



En ik heb ook regelmatig een rode banner van een bingospel die dwars door de berichten heenloopt. Ook erg irritant want dan zijn ze bijna niet te lezen.[/quote]



inderdaad..... heb ik ook. Ik dacht dat het aan mijn laptop lag..
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 14 oktober 2014 @ 20:21:

Ik zie moderators elders wel reageren op andere dingen dus vind het heel raar dat wij het hier maar met die TD smoes moeten doen.Op zich denk ik dat mods hier weinig aan kunnen doen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 14 oktober 2014 @ 18:53:

[...]





Waar zit F5 op een i-pad?



Je kunt het kleine refresh-icoontje gebruiken, staat als het goed is in de navigatiebalk naast de link van de pagina. Meestal 1 of 2 pijltjes in een rondje o.i.d.



Wat een gezeik elke keer hier met die advertenties. Ik snap wel dat Viva afhankelijk is van die advertenties maar je zou toch denken dat er wel ergens iemand moet zijn met genoeg ICT-capaciteit om e.e.a. goed door te testen en anders aanpassen... Het is gewoon antireclame overigens, ik kende de naam F B T O bijvoorbeeld prima maar nu denk ik elke keer: dat is van die gammele draak-reclame van de Viva.



Overigens helpt F5en niet altijd hoor, vaak laadt hij de pagina alsnog weer in met dezelfde advertentie. Of nou ja, die laadt hij dus niet in.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 14 oktober 2014 @ 15:23:

[img]http://i1277.photobucket.com/albums/y49 ... 99135d.png[/img]



Kijk niks laadt behalve die banner. Op laptop is het al vervelend maar als je via mobiel forumt is het helemaal irritant.



Zelfde probleem hier, alleen is het een banner van Smokey Bear, Get Your Smokey On, Only You Can Prevent Wildfires.

Lijkt me niet echt van toepassing tijdens de Nederlandse herfst
Alle reacties Link kopieren
ahh, goed om te weten dat ik niet de enige ben met iedere keer een lege pagina.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Wij snappen dat het heel irritant is dat het forum steeds vastloopt op de banner, het ligt bij de juiste afdeling dus ik vraag nog een klein beetje geduld.

Excuses voor het ongemak.



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
Hij is er nog steeds. Zo moeilijk is het toch niet om dat ding gewoon te verwijderen in plaats van eraan te sleutelen? Dan moet de adverteerder maar een goed product aanleveren, dat heeft hij niet gedaan.
verba volant, scripta manent.
Hier liep net mijn telefoon ook weer compleet vast. Bevestigt mijn vermoeden (zie vorige blz) dat het eenblulsmoes is dat er een TD mee bezig is.



Viva welk paarse krokodil-formulier moeten we invullen om weer normaal te kunnen forummen?
Een kul smoes. Vergeef mijn auto correct.
Alle reacties Link kopieren
De pagina's van VIVA openen vaak niet, ongeacht besturingssysteem of browser.



Pas na verversen wordt de pagina getoond.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Beste Bitje,



Dit wordt veroorzaakt door een banner en de betreffende afdeling is geïnformeerd.



met vriendelijke groet,



Junior
Het was tijdelijk weg, maar inmiddels ook hier weer steeds die klotebanner van de verlichting, mét spelfouten.



De reclame is bovendien echt idioot: 'tegenwoordig communiceer je met verlichting'. Ja hoor. Terug naar de rooksignalen dus, maar dan met lichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Beste formmers,



Het probleem van de phillipsbanner zou opgelost moeten zijn.



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 oktober 2014 @ 12:17:

Het probleem van de phillipsbanner zou opgelost moeten zijn.





Wat knap dat de TD dit in 48 uur en 4 pagina's aan klachten op heeft weten te lossen.



Bedankt.
Niet geschoten is altijd mis
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 oktober 2014 @ 12:17:

Beste formmers,



Het probleem van de phillipsbanner zou opgelost moeten zijn.



met vriendelijke groet,



JuniorHier doet die banner nog steeds irritant.
Alle reacties Link kopieren
Hier moet ik ook nog steeds herhaaldelijk refreshen. Conclusie ? Probleem nog niet opgelost.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is er nog steeds, ik moet ook steeds pagina verversen.
Only you can change your life. No one can do it for you.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou niet moeten kunnen, de banner is namelijk offline gehaald. Zouden jullie de cookies willen verwijderen en dan kijken of dit het probleem oplost?





met vriendelijke groet,



Junior



edit: degenen die er nog last van hebben, is dit via pc, laptop, mobiel of tablet? En met welke browser?
Alle reacties Link kopieren
Ik had er een uur geleden op mijn IPad geen last meer van. Op de pc heb ik er helemaal geen last van, maar ik heb een ad-blocker geinstalleerd.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hier op dit moment geen problemen met de Philips-banner.
Ik zie niet meer die blanco pagina's van gisteren (FF met adblocker) maar het forum is niet vooruit te schoppen vandaag. Moet geregeld pagina's meerdere keren opvragen voor er uiteindelijk iets geladen wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven