Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Topic Gezocht: Iemand om een B&B in het buitenland te beginnen is verplaatst naar het Prikbord Contact.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Beste Istar,



Je vraag "Wanneer komt de reageer knop bovenaan weer terug?" ligt al bij de TD, wij komen hierop terug als we hier een reactie op hebben ontvangen!



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een topic, wat ik aan het volgen was, maar nu kwijt ben. Een vrouw had een man gemaild, na menig stimuleren van de viva vrouwen. De man was verbaasd, maar nu hebben ze zaterdag wel een date! Volgens mij ook nummers uitgewisseld. Afgelopen zaterdag was dat volgens mij. Ik wil weten hoe het nu met ze gaat.
Als ik mobiel inlog, geeft hij aan dat mijn gebruikersnaam en ww niet kloppen, maar het klopt wel
Alle reacties Link kopieren
Het topic Werkt u wel eens thuis? is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoek.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:Lifeforever schreef op 15 april 2014 @ 12:51:

Ik zoek een topic, wat ik aan het volgen was, maar nu kwijt ben. Een vrouw had een man gemaild, na menig stimuleren van de viva vrouwen. De man was verbaasd, maar nu hebben ze zaterdag wel een date! Volgens mij ook nummers uitgewisseld. Afgelopen zaterdag was dat volgens mij. Ik wil weten hoe het nu met ze gaat. '

durf ik hem mee uit te vragen?



Alstublieft
Alle reacties Link kopieren
quote:Pilou schreef op 15 april 2014 @ 12:51:

Als ik mobiel inlog, geeft hij aan dat mijn gebruikersnaam en ww niet kloppen, maar het klopt wel



Beste Pilou,



Je inlogprobleem is doorgegeven aan de TD, hoop dat het snel is opgelost.



met vriendelijke groet,



Junior
Dank je wel, sorry voor het verkeerd plaatsen van mijn vraag
Alle reacties Link kopieren
Het topic [vrouwen] Dating tips from your_wet_dream is verwijderd ivm een troll.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pilou schreef op 15 april 2014 @ 13:14:

Dank je wel, sorry voor het verkeerd plaatsen van mijn vraag Geeft niks
Alle reacties Link kopieren
Beste moderators,



Ik ben nieuw op dit forum en wordt van dag één al onheus bejegend; er worden valse aantijgingen tegen mij gemaakt dat ik diagnoses stel (waar jullie na beraad mee instemden), ik word uitgescholden voor 'gek' omdat ik mijn mening verdedig en nu wordt opnieuw in het topic over Hernia's gezegd dat ik TS een ernstig neurologisch syndroom aanpraat waar natuurlijk absoluut geen sprake van is.



De vragen die hieruit rijzen zijn de volgende:

1) is dit de normale gang van zaken op dit forum, want op andere fora waar ik actief ben krijg je een flamebait aan je broek als je iemand uitscheldt?

1) wordt hier actie op ondernomen of blijf ik het lijdend voorwerp in alle zéér onterechte aantijgingen? Met andere woorden; wordt er teruggekoppeld aan desbetreffende personen dat de aantijgingen onterecht zijn?



Zo nee, dan zie ik geen plaats meer voor mij op dit forum, want de beledingen blijven mij om de oren vliegen. Welk welwillend mens wil daar nu onderdeel van uitmaken?



Hopende op jullie reactie,



Jeroen
Though lovers be lost, love shall not and death shall have no dominion
Alle reacties Link kopieren
quote:jeroenvenema schreef op 15 april 2014 @ 19:03:

Beste moderators,



Ik ben nieuw op dit forum en wordt van dag één al onheus bejegend; er worden valse aantijgingen tegen mij gemaakt dat ik diagnoses stel (waar jullie na beraad mee instemden), ik word uitgescholden voor 'gek' omdat ik mijn mening verdedig en nu wordt opnieuw in het topic over Hernia's gezegd dat ik TS een ernstig neurologisch syndroom aanpraat waar natuurlijk absoluut geen sprake van is.



De vragen die hieruit rijzen zijn de volgende:

1) is dit de normale gang van zaken op dit forum, want op andere fora waar ik actief ben krijg je een flamebait aan je broek als je iemand uitscheldt?

1) wordt hier actie op ondernomen of blijf ik het lijdend voorwerp in alle zéér onterechte aantijgingen? Met andere woorden; wordt er teruggekoppeld aan desbetreffende personen dat de aantijgingen onterecht zijn?



Zo nee, dan zie ik geen plaats meer voor mij op dit forum, want de beledingen blijven mij om de oren vliegen. Welk welwillend mens wil daar nu onderdeel van uitmaken?



Hopende op jullie reactie,



Jeroen



Beste Jeroen,



Wij verzoeken je de berichten, waarvan je van mening bent dat de inhoud hiervan in strijd is met de huisregels, middels gebruik van het stafje te melden. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.



De moderators zullen eea vervolgens beoordelen en zonodig de betreffende forummer hierop aanspreken.



Mocht je verdere vragen hebben mbt het beleid verzoeken wij je deze te stellen via een email aan forum@viva.nl. Dan zullen ook deze vragen door de moderators zsm worden beantwoord.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic Wie helpt ons dmv een online vragenlijst... is verwijderd ivm niet toegestane enquete.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand (nog een keer) even kijken in de topic: het wordt mij te veel aub?



Te kwetsen en volledig on topic berichten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 15 april 2014 @ 19:19:

Kan iemand (nog een keer) even kijken in de topic: het wordt mij te veel aub?



Te kwetsen en volledig on topic berichten.



Zou je de desbetreffende berichten willen toverstaffen?

Bij voorbaat dank,



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 15 april 2014 @ 19:28:

[...]





Zou je de desbetreffende berichten willen toverstaffen?

Bij voorbaat dank,



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva



Had ik al gedaan. Moet ik nog een keer doen?



Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 april 2014 @ 19:08:

[...]





Beste Jeroen,



Wij verzoeken je de berichten, waarvan je van mening bent dat de inhoud hiervan in strijd is met de huisregels, middels gebruik van het stafje te melden. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.



De moderators zullen eea vervolgens beoordelen en zonodig de betreffende forummer hierop aanspreken.



Mocht je verdere vragen hebben mbt het beleid verzoeken wij je deze te stellen via een email aan forum@viva.nl. Dan zullen ook deze vragen door de moderators zsm worden beantwoord.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva



Beste JuniorModeratorViva,



Dank voor je reactie. Ik heb desbetreffende posts/gebruikers gemeld en ik hoop van harte dat ze eindelijk een keer stoppen met deze hetze tegen mij, want zo voelt het.



Groet,



Jeroen
Though lovers be lost, love shall not and death shall have no dominion
quote:ModeratorViva schreef op 15 april 2014 @ 11:30:

Beste Istar,



Je vraag "Wanneer komt de reageer knop bovenaan weer terug?" ligt al bij de TD, wij komen hierop terug als we hier een reactie op hebben ontvangen!



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forumDaa ligt het al een aantal maanden toch? Ik wou dat ik mijn werk zo langzaam mocht doen
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 15 april 2014 @ 13:01:

[...]



'

durf ik hem mee uit te vragen?



Alstublieft Bedankt! Je bent een held.
Minnaar. Deel 22.

Mag op slot. We zijn alweer over de 3.000!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 15 april 2014 @ 22:51:

Minnaar. Deel 22.

Mag op slot. We zijn alweer over de 3.000!



Topic is gesloten, veel plezier in het volgende deel.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Topic [Enquête] High Tea is verwijderd, niet conform de huisregels.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, kun je mijn topic 'vreemdgaan in een prille relatie' verwijderen ivm privacy. Te veel gefrustreerde en jaloerse dames hier.
Ah heet dat tegenwoordig privacy.

Ik noem dat gewoon: de antwoorden staan me niet aan.

Blijkbaar is alles opeens privacy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven