Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Er zijn gister een aantal vragen gesteld over de inhoud en invulling van het Napraattopic. Wat mij betreft bepalen jullie zelf de precieze invulling voor het Napraattopic. Ik heb naar aanleiding van jullie feedback eerder dit jaar gezocht naar een wijze waarop er voor jullie forummers een plek kan zijn binnen het forum, waar jullie met elkaar dingen kunnen bespreken die niet in andere topics thuis horen. Ik heb toen besloten het door mijn voorgangers gesloten Napraattopic te heropenen.



Zoals aangegeven is het Napraattopic een topic waarin wij ons vanuit VIVA niet (willen) mengen. Dit omdat ik het belangrijk vind dat jullie ook een plek hebben waar jullie het (binnen de grenzen) over ons en onze beslissingen kunnen hebben. Hiermee wil ik jullie ook de vrijheid geven voor de invulling van het topic. Gisteren is tijdens de discussie in het napraattopic het napraters-kletstopic geopend; iets dat ik prima vind, maar waar ik me bij afvraag of dit niet juist voor meer vervuiling zorgt tussen de topics.



Mijn voorstel is het volgende: probeer er met elkaar uit te komen. Ik zal het Napraat-kletstopic toestaan, naar de moderators communiceren dat ze hier ook niet actief zullen zijn en enkel zullen modereren aan de hand van gegeven stafjes of bij het (ernstig) overtreden van de huisregels. Mocht het nodig zijn om het Napraat-kletstopic sticky te maken, dan hoor ik dit graag.



Daarnaast wil ik ook nog even aangeven dat ik momenteel geen reden zie om de Napraat te sluiten.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Top reactie Mod!
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 12 september 2014 @ 15:10:

Beste forummers,



Er zijn gister een aantal vragen gesteld over de inhoud en invulling van het Napraattopic. Wat mij betreft bepalen jullie zelf de precieze invulling voor het Napraattopic. Ik heb naar aanleiding van jullie feedback eerder dit jaar gezocht naar een wijze waarop er voor jullie forummers een plek kan zijn binnen het forum, waar jullie met elkaar dingen kunnen bespreken die niet in andere topics thuis horen. Ik heb toen besloten het door mijn voorgangers gesloten Napraattopic te heropenen.



Zoals aangegeven is het Napraattopic een topic waarin wij ons vanuit VIVA niet (willen) mengen. Dit omdat ik het belangrijk vind dat jullie ook een plek hebben waar jullie het (binnen de grenzen) over ons en onze beslissingen kunnen hebben. Hiermee wil ik jullie ook de vrijheid geven voor de invulling van het topic. Gisteren is tijdens de discussie in het napraattopic het napraters-kletstopic geopend; iets dat ik prima vind, maar waar ik me bij afvraag of dit niet juist voor meer vervuiling zorgt tussen de topics.



Mijn voorstel is het volgende: probeer er met elkaar uit te komen. Ik zal het Napraat-kletstopic toestaan, naar de moderators communiceren dat ze hier ook niet actief zullen zijn en enkel zullen modereren aan de hand van gegeven stafjes of bij het (ernstig) overtreden van de huisregels. Mocht het nodig zijn om het Napraat-kletstopic sticky te maken, dan hoor ik dit graag.



Daarnaast wil ik ook nog even aangeven dat ik momenteel geen reden zie om de Napraat te sluiten.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVASuper! Vind dit echt een professionele top reactie!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 12 september 2014 @ 15:15:

[...]



Super! Vind dit echt een professionele top reactie!+1
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
ik ook
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik weet niet of ik nou zo gek ben maar ik zie ineens dat steeds wanneer ik een posting doe ik niet meer terugkeer naar het onderste deel van een topic maar helemaal weer bovenaan. Dit vind ik heel irritant kan ik dit ergens aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook IBI en het is rete irritant.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook, dacht dat het alleen bij mij was. Dat is sinds de zoekfunctie terug is, ik weet niet of dat toeval is?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Heb het hier ook en vind het ook helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, goeie reactie, ondanks neutraal geeft het toch duidelijkheid
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Topic Ik zoek de naam van dit nummer is verplaatst naar de pijler Entertainment.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik ook wat de dames melden, maar ik dacht dat het aan mijn laptop lag.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 12 september 2014 @ 19:18:

Ik weet niet of ik nou zo gek ben maar ik zie ineens dat steeds wanneer ik een posting doe ik niet meer terugkeer naar het onderste deel van een topic maar helemaal weer bovenaan. Dit vind ik heel irritant kan ik dit ergens aanpassen?



Beste forummers,



Wat vervelend dat jullie dit probleem ervaren. Het probleem is doorgegeven aan de TD. Zouden de forummers die dit probleem ervaren even hun browser + de versie van de browser kunnen mailen naar forum@viva.nl.

Bedankt voor de medewerking!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga je mailen, mod.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gemaild.
Life is short. Eat dessert first.
Goedenavond,



Sinds een paar dagen kom ik terecht op de mobiele site als ik een pagina vernieuw terwijl ik een desktop heb. Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 september 2014 @ 20:52:

Goedenavond,



Sinds een paar dagen kom ik terecht op de mobiele site als ik een pagina vernieuw terwijl ik een desktop heb. Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?



Beste Cateautje,



Ik ga je klacht doorsturen.





In het algemeen, zouden jullie aub de technische klachten willen melden op Centraal bug topic/ Viva.nl vernieuwd! ?



Alvast bedankt.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Sowwy Juun
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 12 september 2014 @ 20:58:

Sowwy Juun



Nee geen probleem hoor, maar is even overzichtelijker



mvg,



Junior.
Dankjewel!



Ik zal er aan denken.
quote:Scamp schreef op 12 september 2014 @ 19:20:

Ik ook IBI en het is rete irritant.Dan krijg je in de bovenste balk het mobiele icoontje. Bij jullie gebeurt hetzelfde als bij mij.
Mods, bedankt voor jullie reactie op de onrust op het Napraattopic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 12 september 2014 @ 20:21:

Overigens heb ik ook wat de dames melden, maar ik dacht dat het aan mijn laptop lag.



Hetzelfde probleem doet zich voor als je 'Mijn Laatste' gebruikt.

Dan gaat ie niet naar je laatste posting maar ook naar bovenin op de pagina (wel op de pagina waar je het laatst gebleven was)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Mod/Juun, voordat ik ruzie met Enn krijg, hoe lang is de zoekfunctie kapot geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 12 september 2014 @ 23:23:

Mod/Juun, voordat ik ruzie met Enn krijg, hoe lang is de zoekfunctie kapot geweest?



Kom ik ermee weg als ik zeg dat de functie niet kapot was maar slecht werkend was? De zoekfunctie deed het wel bij het bloggedeelte.







mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven