Centraal Moderatortopic I|

16-09-2014 16:23 1067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'vriendschappen ombouwen in dorp' is gewijzigd in vriendschappen opbouwen in dorp .



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
De topics "geestelijke gezondheid is een grondrecht voor iedereen" en "passief praten bij PSYQ, het breken van de geest" zijn verwijderd ivm smaad en spam.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Topic Een leuk uitje op de Zondag is verplaatst naar de pijler Reizen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mag dit topic van mij op geld en recht verwijderd worden? Dit ivm eventuele herkenning, de zaak speelt nog.



Advies gevraagd GFH giro Vermogensopbouw bedenktijd.



Bij voorbaat dank !
Wherever you go, there you are..
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Advies gevraagd, GFH giro Vermogensopbouw, bedenktijd?' is verwijderd ivm privacy.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Topic Gezocht: leuke vrouwen over eten/afvallen is verwijderd ivm niet toegestane oproep andere media.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Vreemdgaan - kan je dit ooit vergeven/vergeten...' is verwijderd vanwege een opnieuw (dubbel) geopend topic in de pijler relaties.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pijler Relaties, Toppic Met volle kracht vooruit aub verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Vriendin houdt geen rekening met mijn situatie.' is verwijderd ivm troll.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 27 oktober 2014 @ 13:38:

Pijler Relaties, Toppic Met volle kracht vooruit aub verwijderen.



Beste troelalaaaatje,



wij verwijderen in principe geen berichten en/of topics.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ok dan. Ik heb de OP-tekst verwijderd.

Het was voor mij een hele stap om deze te schrijven en het voelde bij nader inzien niet fijn om deze te laten staan.
Bedankt.
Newsflash: Alles wat je hier online zet, wordt eigendom van Sanoma.
quote:troelalaaaatje schreef op 27 oktober 2014 @ 14:21:

Overigens heeft nu iemand toch mijn OP-tekst zichtbaar gemaakt. Is daar iets aan te doen?Ik heb gewoon een link naar google met jouw OP geplaatst. Bezint eer ge begint.
Wanneer ik er voor kies om mijn OP weg te halen vind ik het zwaar kinderachtig wanneer een ander vervolgens een link plakt om de OP toch te tonen.

Ik ben immers geen forummer die dit constant doet. Wanneer dat de situatie zou zijn zou ik me frustratie van medeforummers kunnen voorstellen.
Je bent voor mij forummer nr zoveel die binnen 3 keer knipperen de OP weg heeft gehaald. Ik plaats gewoon een link, heb de OP niet gekopieerd.
Stond er geen ban op het verwijderen van de OP?
En omdat ik forummer nummer zoveel ben respecteer jij mijn keuze in deze niet?

OP kopiëren of niet, jij bent degene die mijn tekst opnieuw laat verschijnen in het topic.

Ik gun jou van harte dat iemand gebruik zal maken van een kwetsbaar moment in je leven voor zijn/ haar eigen vertier. Wellicht denk je dan terug aan dit moment en jouw aandeel hierin.
quote:ikeaverslaafde schreef op 27 oktober 2014 @ 14:36:

Stond er geen ban op het verwijderen van de OP?Helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
'Praten over boulimia' ziet er uit als de zoveelste journaliste/ student met een onderzoekje.
quote:troelalaaaatje schreef op 27 oktober 2014 @ 14:37:

En omdat ik forummer nummer zoveel ben respecteer jij mijn keuze in deze niet?

OP kopiëren of niet, jij bent degene die mijn tekst opnieuw laat verschijnen in het topic.

Ik gun jou van harte dat iemand gebruik zal maken van een kwetsbaar moment in je leven voor zijn/ haar eigen vertier. Wellicht denk je dan terug aan dit moment en jouw aandeel hierin.Thanks! Ik schat zo in dat ik niet aan jou zal denken, mocht mij ooit enig ongeluk toebedeeld worden.
Troelalaatje, iedereen kan met Google heel eenvoudig je OP terugvinden, daar verandert die link niets aan. Jij loopt hier ook wat langer rond dan vandaag, je wéét hoe er gereageerd wordt op verwijderde OPs. Ga niet iemand anders de schuld geven van je eigen zwakke moment en van het feit dat Google alles onthoudt.
Jij moet leven met jezelf, dat is al zwaar genoeg.

Meer kan en zal ik niet van je vragen.



Het forum heeft er met jou echt een toppertje bij hoor.

Meer wil ik er niet eens over kwijt.
quote:troelalaaaatje schreef op maandag 27 oktober 2014 14:37 En omdat ik forummer nummer zoveel ben respecteer jij mijn keuze in deze niet?

OP kopiëren of niet, jij bent degene die mijn tekst opnieuw laat verschijnen in het topic.

Ik gun jou van harte dat iemand gebruik zal maken van een kwetsbaar moment in je leven voor zijn/ haar eigen vertier. Wellicht denk je dan terug aan dit moment en jouw aandeel hierin. Jij bent helemaal niet forummen nummer zoveel!
quote:Istar_ schreef op maandag 27 oktober 2014 14:32 Je bent voor mij forummer nr zoveel die binnen 3 keer knipperen de OP weg heeft gehaald. Ik plaats gewoon een link, heb de OP niet gekopieerd.Niet aardig!
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'praten over boulimia' is verplaatst naar de pijler Contact.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven