Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Een reactie van onze kant is even uitgebleven omdat ik zelf dit weekend minder goed bereikbaar was en de mod's hierover wilden overleggen. Het gaat hier om een lastige kwestie omdat het gaat om gevoelens en respect, maar ook om de privacy Isabon en haar omgeving. Daarnaast geloven wij ook in vrijheid van meningsuiting, mits binnen de perken van fatsoen, en vinden wij niet dat het onze taak is om alle verhalen op dit forum te controleren op waarheid. Omdat forummers hier anoniem schrijven zijn is het geloven van elkaars verhalen berust op vertrouwen. Dat is mooi en hierin willen wij ons niet mengen.



Wel is het duidelijk dat de twijfels over het al dan niet overlijden van Isabon niet thuis horen op het afscheidstopic dat voor haar door jullie is geopend. Daarom hebben wij besloten dit topic respectvol te houden en schoon te houden van deze twijfels. De gebruikers die hun twijfel hebben geuit zullen geen ban krijgen. Wij vragen ze hierbij wel het respect te hebben om niet meer te posten op dit topic.



Wij zullen zelf geen contact op zoeken met de nabestaanden van Isabon en kunnen dan ook niet communiceren of het al dan niet overlijden van Isabon. Wij gaan dit ook niet onderzoeken. Nabestaanden staat het echter vrij om contact met ons op te nemen via forum@viva.nl. Als zij dit willen kunnen wij eventueel wel meer naar jullie communiceren.





Met vriendelijke groet,



CM Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste Forummers,



Excuses voor de verwarring. Het vorige deel is per ongeluk verwijderd, tijdens het opschonen. Ik begrijp dat jullie denken dat het in dit geval wel goed uit, maar het is toch echt het geval. Hieronder zien jullie de reactie van de community manager met betrekking tot het topic van Isabon.



Het topic is opgeschoond en wij zouden jullie vriendelijk willen verzoeken hier niet meer off topic te posten. Alvast dank voor de medewerking en wens jullie een prettige zondag verder!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-10-2013 11:23
Reden: op verzoek knipoog verwijderd
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste Forummers,



Wij begrijpen de onrust en willen bij deze ook onze excuses aanbieden dat er niet eerder is ingegrepen. Wij wilden zoals gezegd eerst overleggen, voor in te grijpen. Blijkbaar zijn de emoties hierdoor nog hoger opgelopen en dit was uiteraard niet de bedoeling.



Wij willen wel vragen of jullie het hierbij willen laten. Uiteraard kunnen jullie vragen en/of opmerkingen altijd mailen naar forum@viva.nl .



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moderators,

Ik kan me voorstellen dat het soms een k klus is om te modereren en dat regels wel handig zijn zo nu en dan.

Maar zou het heel erg moeilijk zijn om te zeggen dat jullie gewoon een fout hebben gemaakt?

Dat alle ophef en boosheid misschien niet nodig was geweest als jullie eerder hadden ingegrepen ( zoals heel veel mensen van jullie vroegen) ?

Lijkt mij persoonlijk niet zo ingewikkeld en ik denk dat dit de huidige sfeer ook alleen maar ten goede zou kunnen komen.



Want eerlijk gezegd geloof ik echt dat de fout bij jullie ligt, niet communiceren terwijl er zoveel onrust is en niet ingrijpen als de messen geslepen worden is gewoon nalatigheid van jullie kant.
Alle reacties Link kopieren
quote: xxx schreef op 13 oktober 2013 @ 11:44:

Moderators,

Ik kan me voorstellen dat het soms een k klus is om te modereren en dat regels wel handig zijn zo nu en dan.

Maar zou het heel erg moeilijk zijn om te zeggen dat jullie gewoon een fout hebben gemaakt?

Dat alle ophef en boosheid misschien niet nodig was geweest als jullie eerder hadden ingegrepen ( zoals heel veel mensen van jullie vroegen) ?

Lijkt mij persoonlijk niet zo ingewikkeld en ik denk dat dit de huidige sfeer ook alleen maar ten goede zou kunnen komen.



Want eerlijk gezegd geloof ik echt dat de fout bij jullie ligt, niet communiceren terwijl er zoveel onrust is en niet ingrijpen als de messen geslepen worden is gewoon nalatigheid van jullie kant.



Zoals je ziet hebben we net excuses aangeboden en zie we nu ook in dat er niet op de juiste manier gehandeld is. We kunnen het niet meer terugdraaien. Maar zouden jullie nu willen vragen om het laten rusten.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
@allen:

Alle off-topicberichten zijn verwijderd. Na dit bericht zullen we (de bekende) passende maatregelen nemen op off-topic berichten volgens ons bansysteem.



Vragen over het beleid kunnen worden gesteld via forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Mijn post ging over maatbekers, derhalve ook on-topic.

Waarom is de post verwijderd??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Vraagje aan de mods, is er een mogelijkheid om die topictitels op de hoofdpagina van dit forum uit te schakelen?

Ik word soms een beetje onpasselijk van bepaalde topictitels.
Alle reacties Link kopieren
Beste Mods,

Heel vervelend dat jullie het vorige modtopic zijn kwijtgeraakt. Gelukkig had ik gisteren het geniale idee het te kopieeren. Met alle liefde wil ik het voor jullie hier terugplaatsen.
Ik zie heel veel posts waar niks in staat alleen [....]

Ik forum nu mobiel; ligt dat daar aan? Is er een bug ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 15:20:

Beste Mods,

Heel vervelend dat jullie het vorige modtopic zijn kwijtgeraakt. Gelukkig had ik gisteren het geniale idee het te kopieeren. Met alle liefde wil ik het voor jullie hier terugplaatsen.



Beste LunaBlue,



Graag willen we kijken naar de mogelijkheden om een topic terug te plaatsen. Zou je het kunnen mailen naar forum@viva.nl?



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 13 oktober 2013 @ 14:33:

@allen:

Alle off-topicberichten zijn verwijderd. Na dit bericht zullen we (de bekende) passende maatregelen nemen op off-topic berichten volgens ons bansysteem.



Vragen over het beleid kunnen worden gesteld via forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,

Moderator VivaEven ter herinnering.
Alle reacties Link kopieren
@allen,



Zojuist zijn er passende maatregelen genomen op de off-topicberichten. Het betreurt ons zeer, dat wij deze stappen hebben moeten ondernemen, maar wij verwachten dat de huisregels worden nageleefd.

Dit is geen discussietopic, maar een mededelingentopic. Mocht je ergens over willen discussiëren, dan verzoeken we je vriendelijk om een eigen topic aan te maken.

Wij zullen de regels van dit topic blijven hanteren en indien nodig passende maatregelen blijven nemen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ok, vraagje dan. Zojuist zag ik een topic waarin iemand vroeg wat er is gebeurd. Dat was een oprechte, niet opruiende vraag en opeens is dat topic verdwenen. Dat strookt dat toch niet met hetgeen je hier stelt?



Mocht je ergens over willen discussiëren, dan verzoeken we je vriendelijk om een eigen topic aan te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 13 oktober 2013 @ 15:57:

[...]





Beste LunaBlue,



Graag willen we kijken naar de mogelijkheden om een topic terug te plaatsen. Zou je het kunnen mailen naar forum@viva.nl?



Met vriendelijke groet,

Moderator VivaMail is verstuurd. Graag gedaan.
Waarom hebben jullie alle posts leeggemaakt? Zodat we kunnen zien wie er geband zijn?



Vroeger was daar een heel handig topic voor.
Wie wil skypen



Wie wil met me skypen=



Hij is er maar druk mee.
Alle reacties Link kopieren
Goed, blijkbaar geen IP-ban maar mijn andere account is wel weggebonjourd zonder waarschuwing, mail of van mijn part pop-up. Door een rare code moet ik ontdekken dat mijn andere account weg is.



Ondertussen heb ik braaf een mail gestuurd want in een grijs verleden ben ik hier wel degelijk actief geweest en ben ik geen trolololololll. Een mail terugkrijgen? Ho maar. Dat mag ik toch wel een beetje raar vinden, he?
Alle reacties Link kopieren
Het topic: 'Blogs van Ankie' is verwijderd i.v.m. blog.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic: 'Zo klaar met mijn planten' is verwijder i.v.m. het bashen van een mede forummer.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic: 'Wie wil met me skypen' is verwijderd ivm trollen.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:mmemontespan schreef op 13 oktober 2013 @ 17:35:

Goed, blijkbaar geen IP-ban maar mijn andere account is wel weggebonjourd zonder waarschuwing, mail of van mijn part pop-up. Door een rare code moet ik ontdekken dat mijn andere account weg is.



Ondertussen heb ik braaf een mail gestuurd want in een grijs verleden ben ik hier wel degelijk actief geweest en ben ik geen trolololololll. Een mail terugkrijgen? Ho maar. Dat mag ik toch wel een beetje raar vinden, he?

Omdat je andere account een permanente ban heeft gekregen om duidelijke reden, is het aanmaken van een nieuw account met een andere naam niet toegestaan. Vandaar de direct nieuwe blokkade.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, waarom is mijn post weggehaald.

Dacht dat we hier in Nederland wonen waar geen censuur is .

Vrijheid van meningsuiting mocht hier toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:=== schreef op 13 oktober 2013 @ 16:33:

Waarom hebben jullie alle posts leeggemaakt? Zodat we kunnen zien wie er geband zijn?



Vroeger was daar een heel handig topic voor.



We waren nog bezig , ik heb ze verplaatst.



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven