Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie mij helpen? Reis naar Cuba. (reizen) is een oproep.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 30 maart 2014 @ 11:15:

Kunnen jullie mij helpen? Reis naar Cuba. (reizen) is een oproep.



Dank je Noa, ik ga even kijken.



mvg,



Junior.



Edit; topic Kunnen jullie mij helpen? Reis naar Cuba. is verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Florienepien schreef op 29 maart 2014 @ 22:01:

[...]





We hebben het hier over een jaar hè?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Topic Testgebruikers voor ....... is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

Bedankt voor de meldingen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Moderator, Zou u het topic "domme gelijkenissen" bij actueel, willen sluiten of verwijderen want iemand dacht dat het topic een prijs zou kunnen winnen en noemde het:



de "wazige shit" voor het meest onsamenhangende topic voor 2014



Fijne zondag. doei.



Het topic is verwijderd!



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "iemand sexdate ? reageer" is verwijderd ivm hengelen.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste Coetje,



We hebben je andere account geanonimiseerd.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, willen jullie mijn titel aanpassen in "Foto' s iPhone: verwijderen en ergen...



Aanpers = anders :D



Dank!
Alle reacties Link kopieren
quote:cootjep schreef op 30 maart 2014 @ 16:07:

Hallo, willen jullie mijn titel aanpassen in "Foto' s iPhone: verwijderen en ergen...



Aanpers = anders :D



Dank!



De titel is nu: "Foto's iPhone: verwijderen en ergens anders bewaren."



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste Mod,



Ik heb vanmorgen een mail gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen.

Ik vind het nou niet echt iets wat kan wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 30 maart 2014 @ 17:57:

Hoe lang duurt het nog voordat er iets gedaan wordt aan de racistische uitspraken in het topic over de juwelier? Dit is al bij jullie gemeld. Ik vind het echt niet kunnen.



Wij gaan er naar kijken en zullen de nodige maatregelen nemen. Het topic is ter beoordeling offline.



Met vriendelijke groet,



Moderator viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 30 maart 2014 @ 18:58:

[...]





Wij gaan er naar kijken en zullen de nodige maatregelen nemen. Het topic is ter beoordeling offline.



Met vriendelijke groet,



Moderator viva forumHet gaat niet alleen om dat topic hè.
quote:ModeratorViva schreef op 30 maart 2014 @ 18:58:

[...]





Wij gaan er naar kijken en zullen de nodige maatregelen nemen. Het topic is ter beoordeling offline.



Met vriendelijke groet,



Moderator viva forumDankjewel. En eens met Istar. Ook op andere topics meent men nu een vrijbrief te hebben.
Heee, reactie!



Mods, neem ook die twee Wilders-topics even mee en hou en passant het topic over huis verkopen aan allochtonen even in de gaten.
quote:ModeratorViva schreef op 30 maart 2014 @ 18:58:

[...]





Wij gaan er naar kijken en zullen de nodige maatregelen nemen. Het topic is ter beoordeling offline.



Met vriendelijke groet,



Moderator viva forumHoezo offline? Er is net gereageerd. Of zijn jullie al klaar met beoordelen?
quote:sri schreef op 30 maart 2014 @ 19:05:

[...]



Hoezo offline? Er is net gereageerd. Of zijn jullie al klaar met beoordelen?Zelfde vragen.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals we zijn er mee bezig, jullie kunnen er van uitgaan dat er wel degelijk wordt ingegrepen. Gelieve hier on- topic te blijven. Dank!



Met vriendelijke groet,



Moderator viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic is weg, ze kunnen het toch even modereren en dan weer terugzetten, volgens mij viel het wel mee.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
quote:Francelle schreef op 30 maart 2014 @ 19:29:

Het topic is weg, ze kunnen het toch even modereren en dan weer terugzetten, volgens mij viel het wel mee.



Ja dat hebben ze ook gezegd net.

Kan nog opgeschoond terugkomen.



quote:ModeratorViva schreef op 30 maart 2014 @ 18:58:

[...]





Wij gaan er naar kijken en zullen de nodige maatregelen nemen. Het topic is ter beoordeling offline.



Met vriendelijke groet,



Moderator viva forum
Je huis niet aan allochtonen/buitenlanders willen verkopen?
Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen
Wilders, je begrijpt hem verkeerd..
Alle reacties Link kopieren
Deze ook Istar: Positieve ervaringen Marokkanen
quote:fashionvictim schreef op 30 maart 2014 @ 19:58:

Oh, en nog iets. Ik heb er een aantal jaar geleden ook al eens om gevraagd, maar het zou ontzettend fijn zijn als Viva eindelijk eens een concreet standpunt in zou nemen mbt racisme. Het loopt hier echt de spuigaten uit inmiddels en ik zou het op prijs stellen als Viva eindelijk eens laat weten waar ze zelf staat. Als je het gebrek aan actie en het niveau van de postings als leidraad zou moeten nemen, kan je niet anders dan concluderen dat Viva het zelf met al die racistische bagger eens is.Dit heb ik vandaag in een mail gevraagd. Nog geen antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Wij begrijpen de ophef en grijpen wel degelijk in op het moment dat men over de schreef gaat en verwijderen racistische opmerkingen. In sommige gevallen echter is er sprake van vrijheid van meningsuiting. Wanneer bijvoorbeeld iemand zijn/haar huis niet wil verkopen aan een allochtoon, dan mag iemand dat vinden en uiten. Dit staat even los van het gevoel dat iemand oproept met een dergelijke opmerking. En dit is ook meteen het lastige "grijze gebied".



Nogmaals wij begrijpen de emoties die opmerkingen kunnen oproepen en willen absoluut geen platform bieden aan racistische uitingen en zullen er alles aan doen om het forum voor iedereen veilig en aangenaam te houden.



Wij blijven jullie verzoeken om bij opmerkingen die in jullie ogen te ver gaan te blijven staffen, zodat wij zsm kunnen ingrijpen.



Alvast dank!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven