Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Afstudeer schoolproject Enquête' is verwijderd ivm een onderzoek.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Deze is vol en mag een slotje als het kan en deze is het vervolg maar heeft hetzelfde nummer gekregen. Kan er een I achter geplakt worden in de titel?



Alvast bedankt.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 21 oktober 2016 @ 11:48:

Deze is vol en mag een slotje als het kan en deze is het vervolg maar heeft hetzelfde nummer gekregen. Kan er een I achter geplakt worden in de titel?



Alvast bedankt.



Gedaan :-)



Met vriendelijke groet,

Moderator viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grappige feiten over borsten?

Ik had seks met ???

Hoe houdt je het down under fris???





Waarom werkt viva een rolbevestigend, seksisitisch beeld van vrouwen als lustzieke, wulpse wezens met grappige geslachtskenmerken en een smerige vulva in stand? Dit staat zo haaks op wat viva ooit was.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 21 oktober 2016 @ 15:03:

Grappige feiten over borsten?

Ik had seks met ???

Hoe houdt je het down under fris???





Waarom werkt viva een rolbevestigend, seksisitisch beeld van vrouwen als lustzieke, wulpse wezens met grappige geslachtskenmerken en een smerige vulva in stand? Dit staat zo haaks op wat viva ooit was.



Beste S-meds,



Er is al een reactie geplaatst omtrent deze kwestie: ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 21 oktober 2016 @ 15:25:

[...]





Beste S-meds,



Er is al een reactie geplaatst omtrent deze kwestie: ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"



Met vriendelijke groet,

Moderator VivaDank. Waar kan ik klagen over het 'merk' viva?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 21 oktober 2016 @ 16:23:

[...]



Dank. Waar kan ik klagen over het 'merk' viva?



Je kunt een mail sturen naar forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,



Moderator viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 21 oktober 2016 @ 17:07:

[...]





Je kunt een mail sturen naar forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,



Moderator vivaDat heeft toch helemaal geen zin, jullie doen ook maar wat jullie vanuit Sanoma wordt opgedragen en wat blijkbaar "het merk Viva" dient te zijn.
Alle reacties Link kopieren
'Is het raar' is verwijderd ivm trollen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat medische adviezen geven vanaf heden is toegestaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFleurNoire schreef op 21 oktober 2016 @ 19:26:

Ik begrijp dat medische adviezen geven vanaf heden is toegestaan?



Hoe bedoel je? Als er medische adviezen worden gegeven kun je ze staffen dan gaan wij ze bekijken.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2016 20:42
Reden: verwijderd ivm offtopic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 21 oktober 2016 @ 19:34:

[...]





Hoe bedoel je? Als er medische adviezen worden gegeven kun je ze staffen dan gaan wij ze bekijken.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva ForumUiteraard is deze persoon al verschillende keren gestafd, zo willen jullie dat tenslotte. Maar aangezien er geen actie wordt ondernomen ga ik ervan uit dat die persoon dus haar medische adviezen mag geven. Wellicht schept het alleen wel een precedent voor andere forummers die dan ook hun medische adviezen willen geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFleurNoire schreef op 21 oktober 2016 @ 19:45:

[...]





Uiteraard is deze persoon al verschillende keren gestafd, zo willen jullie dat tenslotte. Maar aangezien er geen actie wordt ondernomen ga ik ervan uit dat die persoon dus haar medische adviezen mag geven. Wellicht schept het alleen wel een precedent voor andere forummers die dan ook hun medische adviezen willen geven.



Dan is het zeer waarschijnlijk een twijfelgeval, maar we willen je toch verzoeken om berichten die jij op het randje over daarover vindt gaan te blijven staffen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 21 oktober 2016 @ 20:43:

[...]





Dan is het zeer waarschijnlijk een twijfelgeval, maar we willen je toch verzoeken om berichten die jij op het randje over daarover vindt gaan te blijven staffen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva ForumIk heb die persoon ook gestaft, heb ik nog niet eerder gedaan, maar in mijn ogen ging het veel te ver.
Alle reacties Link kopieren
'Wat met Vlaamse musicalwereld?' is verwijderd ivm dubbel geopend.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
'Stoma opgeheven nu overgeven' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Goedkope kledingshop' is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Wat waren de gevoelens na een miskraam/ miskramen?' is verwijderd ivm onderzoekje.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Mee lopen na eerste sollicitatiegesprek" is verwijderd ivm dubbel.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Lengte penis" is verwijderd ivm trolltopic.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan het topic "Taboe op geld verdienen aan seks" onder de sekspijler. Het topic wordt nu persoonlijk gemaakt door andere topics erbij te halen die er niet toe doen en er wordt van de centrale vraag die ik stelde erg afgeweken. Alvast veel dank.

Aan sommige reacties had ik wel wat maar dit is nu duidelijk.
Mocht het niet mogelijk zijn om een specifiek topic te verwijderen, zou u dan deze gebruikersnaam willen verwijderen?

Dan kan ik me voortaan richten op de specifieke topics die ik wil openen zodat ik wat met de antwoorden kan.

Het belemmert me namelijk om specifieke antwoorden te krijgen op vragen door de zijpaden.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem schreef op 23 oktober 2016 @ 18:10:

Mocht het niet mogelijk zijn om een specifiek topic te verwijderen, zou u dan deze gebruikersnaam willen verwijderen?

Dan kan ik me voortaan richten op de specifieke topics die ik wil openen zodat ik wat met de antwoorden kan.Verwijderen doen ze niet. Je kan wel op anoniem.
quote:Philae schreef op 23 oktober 2016 @ 18:11:

[...]



Verwijderen doen ze niet. Je kan wel op anoniem.Is ook goed. Ik stop met viva iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven