Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:mary57 schreef op 20 februari 2017 @ 10:08:

Hoi Mods, ik zie steeds meer dat forummers hier vragen om geanonimiseerd te willen worden zonder opgaaf van redenen. Is het beleid hierin veranderd?

Er worden topics geopend en als de reacties schijnbaar niet bevallen, gaat de TO op anoniem. Pas geleden zelfs één die de reacties niet eens afwachtte. En sommigen komen al snel weer terug onder een andere nickname, zijn heel herkenbaar, dus wat is het nut van anonimiseren dan?



Beste Mary57,



Het staat iedere forummer vrij om zijn of haar account te laten anonimiseren. De keuze van de forummer om met een vergelijkbare (en eventueel herkenbare) nick terug te keren is ook aan de forummer zelf. Wel geven wij tips over anoniem blijven op een forum ('Hoe blijf ik anoniem?').



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "[Samples] Sample actie [...]" is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Griep..." is verplaatst naar de pijler gezondheid.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Wat geef jij je kind mee naar school?' is verwijderd ivm een enquete.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw deel opgestart over het presidentschap van Trump.



Het oude eerste deel



Trump is the new president



kan worden gesloten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 20 februari 2017 @ 13:56:

Ik heb een nieuw deel opgestart over het presidentschap van Trump.



Het oude eerste deel



Trump is the new president



kan worden gesloten.



Het topic zit op slot. Bedankt voor het meedenken



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oeps ff foutje gemaakt

Topic Aktueel,wie is er ook 27 Juli jarig moet wie is er ook 27 April jarig zijn.

Willen jullie dat verbeteren tnanx
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 20 februari 2017 @ 14:45:

Oeps ff foutje gemaakt

Topic Aktueel,wie is er ook 27 Juli jarig moet wie is er ook 27 April jarig zijn.

Willen jullie dat verbeteren tnanxGewijzigd: Wie van jullie is op 27 April jarig?



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo mods,



ik zie geen plaatjes meer?? Ik begreep van het bug topic dat meer mensen daar last van hebben maar aangezien daar zelden door jullie gereageerd wordt probeer ik het hier maar even



Hoe kan dit en heeft het idd maken met de koekjesterreur van Sanoma?
Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 20 februari 2017 @ 15:56:

Hallo mods,



ik zie geen plaatjes meer?? Ik begreep van het bug topic dat meer mensen daar last van hebben maar aangezien daar zelden door jullie gereageerd wordt probeer ik het hier maar even



Hoe kan dit en heeft het idd maken met de koekjesterreur van Sanoma?



Beste Loca_Loca,



het bugtopic is toch echt de plek voor deze vraag. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij het daar plaatsen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 20 februari 2017 @ 16:05:

[...]





Beste Loca_Loca,



het bugtopic is toch echt de plek voor deze vraag. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij het daar plaatsen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWaarom reageren jullie daar dan nooit?
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 20 februari 2017 @ 16:19:

[...]





Waarom reageren jullie daar dan nooit?



We zijn er mee bezig en zullen binnenkort reageren op de vragen op bugtopic.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2017 16:54
Reden: offtopic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een topic geopend 'Litteken knip moet weer open. Ervaringen?'. Ik heb dit onder de pijler 'zwanger' geplaatst, maar bij nader inzien past het onderwerp misschien beter onder 'kinderen'. Veel van de lezeressen in de zwanger-pijler zijn natuurlijk nog nooit bevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:drika79 schreef op 20 februari 2017 @ 19:54:

Ik heb vandaag een topic geopend 'Litteken knip moet weer open. Ervaringen?'. Ik heb dit onder de pijler 'zwanger' geplaatst, maar bij nader inzien past het onderwerp misschien beter onder 'kinderen'. Veel van de lezeressen in de zwanger-pijler zijn natuurlijk nog nooit bevallen.Dan beter onder 'gezondheid' denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Het Patricia Paay topic mag dicht! De 3000 is gepasseerd.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 20:07:

Het Patricia Paay topic mag dicht! De 3000 is gepasseerd.Ja mod, vooruit met de geit!
Ik open een nieuwe!
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 20:09:

Ik open een nieuwe!Gezellig
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2017 20:19
Reden: off-topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:drika79 schreef op 20 februari 2017 @ 19:54:

Ik heb vandaag een topic geopend 'Litteken knip moet weer open. Ervaringen?'. Ik heb dit onder de pijler 'zwanger' geplaatst, maar bij nader inzien past het onderwerp misschien beter onder 'kinderen'. Veel van de lezeressen in de zwanger-pijler zijn natuurlijk nog nooit bevallen.



Het topic is verplaatst naar gezondheid.



met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het PP topic staat nog er nog steeds.
quote:_alice_ schreef op 20 februari 2017 @ 20:29:

Het PP topic staat nog er nog steeds.



En nog steeds.



Raar hoor. Verschillende mensen, waaronder ik-zei-de-gek, hebben herhaaldelijk verzocht om verwijdering van dit topic. Op die suggestie gingen jullie niet in, jullie vonden het blijkbaar prima wat daar gebeurde. En nou ja, dat kan. Jullie zijn de mods immers en daar hebben we het maar mee te doen.



Maar nu is er een hele goeie reden om het topic in elk geval dicht te gooien: het is namelijk vol. En nou gooien jullie het nog steeds niet dicht, terwijl jullie wel een aan het sluitingsverzoek gerelateerde post wissen wegen offtopic. Dus je gaat mij niet wijsmaken dat jullie dat sluitingsverzoek niet gelezen hebben.



Echt, jullie 'beleid', of wat daar voor door moet gaan, wordt steeds raarder.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2017 @ 21:39:

[...]





En nog steeds.



Raar hoor. Verschillende mensen, waaronder ik-zei-de-gek, hebben herhaaldelijk verzocht om verwijdering van dit topic. Op die suggestie gingen jullie niet in, jullie vonden het blijkbaar prima wat daar gebeurde. En nou ja, dat kan. Jullie zijn de mods immers en daar hebben we het maar mee te doen.



Maar nu is er een hele goeie reden om het topic in elk geval dicht te gooien: het is namelijk vol. En nou gooien jullie het nog steeds niet dicht, terwijl jullie wel een aan het sluitingsverzoek gerelateerde post wissen wegen offtopic. Dus je gaat mij niet wijsmaken dat jullie dat sluitingsverzoek niet gelezen hebben.



Echt, jullie 'beleid', of wat daar voor door moet gaan, wordt steeds raarder.+1
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Patricia paay plas video' is vol. Slotje is geplaatst.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven