Écht een beetje dom..

21-09-2012 15:59 241 berichten
Ik verveel me en heb allerhande belangrijke dingen te doen waar ik geen zin in heb.. Dus eerst maar eens een vivatopic..



Ik ben benieuwd naar domme dingen in het dagelijks leven die ons overkomen. In de categorie: je 2x aan dezelfde steen stoten. Heb je een grappig verhaal? Vertel!





Ik was zonet met een sigaret aan het roken nadat ik lipgloss opgesmeerd had. Bij een van de laatste trekjes blijft mijn sigaret hangen tussen mijn lippen, glijd door mijn vingers en ik verbrand me dus vól aan het brandende deel. Dit is me wel eens vaker overkomen ..
Alle reacties Link kopieren
Met een vol glas in m'n hand op m'n horloge kijken
Ik had een dure French manicure achter de rug en 's avonds wil ik gezellig wat kaarsjes aansteken. En bij het kaarsje in een diep glaasje, verbrand ik een nagel en verschroei de twee nagels daarnaast.
Alle reacties Link kopieren
Met je mouw aan de deurkruk blijven hangen.
Tijdens lunchpauze in het bedrijfsrestaurant, met collega's aan een tafel, m'n bekertje melk willen schudden. En vergeten dat ik het al had opengemaakt.
Op m'n eerste werkdag, op de afdeling, een opstapje vergeten en tegen een dichte deur aan knallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf laatst een bloedlip geslagen met mn ipad.
Ik verwijs je met liefde naar dit topic Fouten die je maar 1 keer maakt
quote:lettertype schreef op 21 september 2012 @ 16:14:

Ik heb mezelf laatst een bloedlip geslagen met mn ipad.







Das wel heel suf .
roken is dom, klopt
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 september 2012 @ 16:14:

Ik verwijs je met liefde naar dit topic Fouten die je maar 1 keer maaktDaar kan ik mijn dommigheid dus niet posten.
Uit de grond van m'n hart over iemand praten, dat ik haar niet mag. En er vervolgens achter komen, dat ze al die tijd achter mij zit.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 september 2012 @ 16:14:

Ik verwijs je met liefde naar dit topic Fouten die je maar 1 keer maaktDat is een ander soort topic. Ik ben een ezel die zich 74764644 keer aan dezelfde steen stoot.
Zo druk praten, met handengebaren, en dan een vinger in je ooghoek steken. Zo, dat doet zeer.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik moet nl. ook eigenlijk de was doen..... Ik ga ff nadenken.....
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 21 september 2012 @ 16:17:

[...]





Dat is een ander soort topic. Ik ben een ezel die zich 74764644 keer aan dezelfde steen stoot.zoals ik altijd zeg... ik ben geen ezel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hoogzwanger met bergschoenen de trap aflopen waarbij een lus van de veter in het haakje van mijn andere schoen bleef haken.



Ik had een doodsmak kunnen maken, maar wonderlijk genoeg kwam ik alleen achterstevoren op de volgende tree te staan.

Maar het was wel schrikken.
quote:mocy schreef op 21 september 2012 @ 16:11:

Met je mouw aan de deurkruk blijven hangen.Die heb ik heel vaak, en ook met de stofzuigerslang zelfs
Alle reacties Link kopieren
Met 4 doosjes champagneglazen in je handenstruikelen over het opstapje in de keuken dat er al jaaaaaren staat....
Alle reacties Link kopieren
Vroeger rookte ik nogal eens mentholsigeretten van Belinda,en het gebeurde met regelmaat dat ik aan de verkeerde kant de hens er in stak,nou dat is geen aanrader!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ik reed als 17er op m'n scooter toen hij uitviel. Op een gegeven moment dacht ik nog: nu moet ik dus m'n voeten op de grond zetten.

Maar was te laat, ik viel om.
Echt wel dom is om met een mes een boterham uit de broodrooster te pulken die nog aanstaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 21 september 2012 @ 16:22:

[...]





Die heb ik heel vaak, en ook met de stofzuigerslang zelfs +1 Leuk als je kopje koffie vasthebt!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:lettertype schreef op 21 september 2012 @ 16:14:

Ik heb mezelf laatst een bloedlip geslagen met mn ipad.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Heel hard fietsen met een lange tas aan je stuur is ook geen aanrader net zoals met gekruiste armen fietsen ( leek me als kind zo grappig totdat ik de straatstenen van dichtbij zag).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven