Écht een beetje dom..

21-09-2012 15:59 241 berichten
Ik verveel me en heb allerhande belangrijke dingen te doen waar ik geen zin in heb.. Dus eerst maar eens een vivatopic..



Ik ben benieuwd naar domme dingen in het dagelijks leven die ons overkomen. In de categorie: je 2x aan dezelfde steen stoten. Heb je een grappig verhaal? Vertel!





Ik was zonet met een sigaret aan het roken nadat ik lipgloss opgesmeerd had. Bij een van de laatste trekjes blijft mijn sigaret hangen tussen mijn lippen, glijd door mijn vingers en ik verbrand me dus vól aan het brandende deel. Dit is me wel eens vaker overkomen ..
Supermarkt om de hoek, drie minuten lopen van huis. Heen op de fiets daar stoppen, boodschappen doen en met die boodschappen (zoals altijd) lopend naar huis. Volgende morgen niet begrijpen hoe je fiets nu toch gestolen kan zijn als de schuur nog gewoon op slot zit.
Alle reacties Link kopieren
Ei pakken van het eiertreetje op de bovenste plank. Ei valt. Dit op proberen te vangen door het ei tegen het kastje te duwen. Resultaat.. Eigeel in je oksels



Iphone oordopjes indoen. Fiets op slot zetten en gewoon twee keer per dag bij het vooroverbuigen voor het slot met je snoertje achter het zadel/ stuur/fietsbel blijven haken en met een ruk proberen los te komen. Au



Blikje kokosmelk vast open maken en tijdens het neerzetten nog denken: niet proberen om te stoten. Niet gedaan, wel met pink erachter blijven haken en zo het hele blikje tussen aanrecht en gasfornuis belandt. Resultaat: geurende kokos gasstel, kastjes en vloer.



Ik 'huppel' ook heel vaak als ik weer eens met mn linkervoet mn rechter aantik en bijna weer struikel
Oh crap, als je ook nog Zweeds of Noors gestudeerd hebt heb ik bij je op school gezeten...



Nu toch echt maar te bed dus zie je antwoord morgen wel
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 21 september 2012 @ 16:11:

Met je mouw aan de deurkruk blijven hangen.Met de pan stoofvlees in je handen
quote:Magdalan schreef op 22 september 2012 @ 00:21:

Oh crap, als je ook nog Zweeds of Noors gestudeerd hebt heb ik bij je op school gezeten...



Nu toch echt maar te bed dus zie je antwoord morgen wel



Wie, ik?

Wel van plan geweest een van die talen te gaan studeren, maar het is er nooit van gekomen



Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Van die enorme berenpoten pantoffels kopen, omdat ik ook eens gek wilde doen.

Na er de eerste keer bijna mee van de trap gelazerd te zijn omdat ik over mijn eigen voeten struikelde gewoon doorgaan

Na de tweede keer waarbij ik weer struikelde op de traptreden (die dingen waren 30 cm langer dan mijn voet) en echt viel en ik me met een soort kamikazesprong gered heb en wonder boven wonder nog op 2 voeten terecht kwam heb ik ze weggegooid..



Als meisje van een jaar of 10 wou ik stoer doen tegenover vriendinnetje, en pakte de theepot en dronk een slok.....zetten de tuit gewoon aan mijn mond....gloeiend hete thee naar binnen gekregen



Bij een gesprek voor een stage moest ik even wachten en kreeg koffie. Ik lust geen koffie maar durfde dat als 17 jarige niet te zeggen.

Dus toen ze weg was vlug de koffie in een plantenbak gegooid, op het moment dat ik weer opkijk stond ze weer naast me...



Deur opendoen en omdat ik mijn voet ook gelijk verzette, klapt de deur tegen voet en weer terug recht in mijn gezicht..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, heel gemeen, mijn moeder naar de verkeerde auto laten lopen. Toen we terug kwamen van het boodschappen doen stond naast ons exact dezelfde auto, enge verschil was dat er van diedakdingen opzaten. Mijn moeder loopt al kletsent richting die auto. Ik zag het al maar zei niks. Staat ze daar te prutsen met de sleutel. Ik kon mijn lach niet meer inhouden. Zij: shit man, het slot is stuk. Ja wat lach je nou!

Ik kon niet meer praten en wijs naar onze auto.

Moeder werd helemaal rood en ik pieste bijna in mijn broek want de man van de andere auto kwam eraan. En mijn moeder met rood hoof maar proberen te doen alsof er niks aan de hand was.



Had een rotdag, die was weer helemaal goed. Ik mocht wel voor straf op koffie trakteren haha.
Alle reacties Link kopieren
Het mooiste verhaal wat ik tot nu toe gehoord heb is van een collega. Ze ging naar haar werk 's ochtends vroeg en wilde de brommer pakken. Ze was al aan de late kant en natuurlijk deed de brommer het niet. Vervolgens als een gek de fiets gepakt en met een noodgang naar haar werk gefietst. Pas op haar werk kwam ze erachter dat ze haar helm nog op had. Ze vond ook al dat iedereen zo raar naar haar keek onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Te laat opstaan, haasten om de bus te halen en er dan bij het bushokje achter komen dat je je pantoffels nog aan hebt.

Toch maar gebeld dat ik wat later kwam.
Alle reacties Link kopieren
Tot twee keer toe op de roltrap naar boven stappen om er dan achter te komen dat hij naar beneden gaat...



Jezelf voorstellen aan vriend van zusje; Hallo, ik ben kleinedraak, de zus van kleinedraak.
Alle reacties Link kopieren
lang op de lift staan wachten zonder op het knopje te drukken (vandaag)



een piekfijne sollicitatie-outfit samenstellen de dag op voorhand, om de volgende dag met blote voeten op de fiets te vertrekken omdat je de schoenen niet mee had klaargelegd de avond tevoren (eergisteren)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ska schreef op 21 september 2012 @ 18:51:

Leuk topic!



Mijn bril was van mijn neus gezakt dacht ik dus ik wil hem weer rechtzetten. Na drie voelpogingen kom ik erachter dat ik mijn lenzen in heb.

Of mijn lenzen uit wilen doen, maar ik heb ze niet eens in, au!



Regelmatig gedaan, de bril terug omhoog duwen terwijl ik m niet ophad.

En toen ik de lenzen pas had, na het indoen gewoon weer de bril opzetten. En ik vroeg me ook nog eens serieus af waarom ik toch weer zo wazig zag.
quote:amand1969 schreef op 21 september 2012 @ 22:57:

[...]



luv u



Jij bent ook best leuk



Maar ze luisteren niet he?
Nog eentje dan. Ik was 14 en het was een publiek geheim thuis dat ik stiekem rookte. Toch was ik in de stellige overtuiging dat als ik wilde dat niemand iets wist, het ook niet gebeurde. Op de verjaardag van mijn zusje gingen we uit eten, 'we' waren mijn oma, vader, moeder, zusje en ik.



Wij zitten aan een zware houten tafel. Type picknicktafel, maar zwaarder en lomper. Tegenover me zit mijn zusje die met een plagerig stemmetje tegen mijn vader zegt: "ik heb een geheim over Daikan". Ik weet al waar dit heen gaat.



Mijn vader speelde het leuk mee, en ze vertelt dat ik rook. Ik wil haar een schop geven, maar ben de zware houten steunbalk vergeten die tussen mij en mijn zusje in zat. Oh en het was warm weer, ik had een korte broek aan.
Alle reacties Link kopieren
In een enorme afgeladen kantine van een camping als eerste ´´bingo´´ roepen. Onder luid gejoel met een rood hoofd naar het podium (na eerst nog geprobeerd te hebben zusje te sturen), terwijl de hele familie in een deuk ligt en dan ´´valse bingo´´ te horen. Dus weer die hele zaal door terug onder nog luider gejoel. Intussen ligt de hele familie zowat onder de tafel.....

Sindsdien heb ik nooit meer bingo gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Nu 2x een pinknagel diep opengehaald met m'n scheermesje tijdens het scheren van m'n schaamstreek. Huid met m'n ene hand een beetje strak trekken en dan veel te gehaast snoeihard per ongeluk het mesje op m'n nagel gezet ipv rond de schaamstreek. Heel pijnlijk!!

Ook al een keer tijdens het scheren van m'n oksels, ws. met het overpakken van de ene naar de andere hand, langs mn tepel geschampt. Ook niet echt slim, hè? Dat geeft veel bloed tijdens het lekker warm douchen. ?
Tijdens een concert je naar voren weten te wringen in de menigte. Lekker vooraan, blij en uitgelaten meebewegen met de band (zover mogelijk, opgepropt tussen de mensen). Je lange haar lekker laten zwieren en vervolgens, totaal verstrikt, met die haren vast komen te zitten in de knopen van de jas van degene achter je. Aaauw!
Regelmatig word ik trouwens 'gered' door fietsers of voetgangers die wèl op het knopje voor oversteken drukken.
Zoon had al dagen diaree, hij voelde zich wel fit weer. Ik de dokter gebeld die voorstelde hem een keer Imodium te geven. Ik op zoek naar de toillettas van de vakantie want daar zit het in. Ha hier is het al: pakje Dulcolax. Druk er een tabletje uit geef het hem. Zegt zoon: "Mam is Dulcolax het zelfde dan, want net zei je Imodium." Wat een geluk zo'n bijdehand kind!
quote:italie_meisje schreef op 22 september 2012 @ 00:48:

Te laat opstaan, haasten om de bus te halen en er dan bij het bushokje achter komen dat je je pantoffels nog aan hebt.

Toch maar gebeld dat ik wat later kwam.Dat is mij ook meerdere malen overkomen, stond ik bij de bushalte met Bert aan mijn ene voet, en Ernie aan de andere... Ik vroeg me al af waarom iedereen onderweg naar mij keek..
Blijft leuk hier

De standaard dingen doe ik trouwens allemaal ook:

- wachten op het stoplicht en niet op het knopje drukken

- met mouwen achter deuren blijven haken

- veters rond de trappers en dan langzaam vallen

- schudden terwijl de fles/pak open is

- tegen deurstijlen aanlopen



Gisteren hadden we een groot ding van zolder gehaald. Er moest wat mee en aangezien het binnenkort weer nodig is, op de overloop gezet, dat was de enige handige plek. Je kan er makkelijk langs, sterker nog, als je gewoon richting trap loopt, staat het niet eens in de weg. Voor we gingen slapen prentte ik mezelf nog even in: let op, dat ding staat dus hier. Ik ga vannacht naar de WC. En loop vol tegen het ding aan. *KLENG - RAMMEL*. Ik, hardop: 'ohja, hier staat dat ding'. Vanuit de slaapkamer klonk een luid gelach
Vanmiddag... dochter van 7 komt naar me toe springen en zegt even lekker met me te willen knuffelen. Ze springt bij me op schoot, ik ga verzitten en til haar iets te hard en te hoog op, vervolgens knalt ze echt keihard met haar hoofd tegen de muur achter me, arme kind, vreselijk huilen, echt dom van me.
Alle reacties Link kopieren
Ik had mijn sleutels aan een keycord om mijn nek (geen idee waarom) doe de deur achter me dicht, die in het slot valt. Omdat ik naar de deur toeboog om deze op dubbelslot te draaien bleef een gedeelte van het keycord tussen de deur zitten en zat ik dus vast. Ik kon mij hoofd er ook niet uitwurmen ds heb een uur met mijn hoofd naar de deur gebogen gestaan totdat het huisgenootje dat ik gebeld had kwam om me te verlossen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag mijn keuken gewit.

Tijdens stapte ik met één voet in een emmer water waardoor die omviel, gleed ik daarna uit over de keukenvloer en stopte ik een schoonmaakdoekje in de verf.
Alle reacties Link kopieren
Oei Bladora, haha, wat voel je je dan ongelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven