Écht een beetje dom..

21-09-2012 15:59 241 berichten
Ik verveel me en heb allerhande belangrijke dingen te doen waar ik geen zin in heb.. Dus eerst maar eens een vivatopic..



Ik ben benieuwd naar domme dingen in het dagelijks leven die ons overkomen. In de categorie: je 2x aan dezelfde steen stoten. Heb je een grappig verhaal? Vertel!





Ik was zonet met een sigaret aan het roken nadat ik lipgloss opgesmeerd had. Bij een van de laatste trekjes blijft mijn sigaret hangen tussen mijn lippen, glijd door mijn vingers en ik verbrand me dus vól aan het brandende deel. Dit is me wel eens vaker overkomen ..
Ik raak geregeld mijn autosleutel kwijt in de auto. Leg ik hem even neer om iets anders te doen, kan ik hem niet meer terugvinden.mook een keer bijna onder de motorkap laten liggen.



Heb een keer parkeerkaart in een vakje in de auto gelegd. Hij is tussen een kiertje geglipt en dus voor eeuwig kwijt ergens binnenin de auto. Moest het weer gaan uitleggen aan beheerder van parkeerterrein.



Telefoon zoeken terwijl ik aan het bellen ben.



Een keer met een kennis/vriend in de auto, ik wil iets pakken van de achterbank, rek mijn arm om erbij te kunnen, heb zo'n los fladder t-shirt aan die lekker meetrekt. Zit ik daar mijn borst te flashen aan kennis/vriend. Had zo'n bh aan die een beetje doorzichtig is gelukkig wel een mooie
Ohja, op het stoplicht staan wachten en opkijken als hij (weer) op oranje gaat.



Ik was eens aan het tanken (geloof dat ik vooral in en om de auto een kluns ben), ga naar binnen om te betalen, terug bij auto, op het knopje drukken, maar deur gaat niet open. Ik nog een keer drukken, gaat hij nog niet open. Ik denk dat ik gek word, sta daar even te klooien tot ik me bedenk dat naast mij iemand stond met precies dezelfde auto. Kon er zelf nog het hardst om lachen, en heb een paar bouwvakkers in een busje ook wat entertainment bezorgd op de vroege ochtend
quote:-Bladora- schreef op 23 september 2012 @ 01:02:

Ik had mijn sleutels aan een keycord om mijn nek (geen idee waarom) doe de deur achter me dicht, die in het slot valt. Omdat ik naar de deur toeboog om deze op dubbelslot te draaien bleef een gedeelte van het keycord tussen de deur zitten en zat ik dus vast. Ik kon mij hoofd er ook niet uitwurmen ds heb een uur met mijn hoofd naar de deur gebogen gestaan totdat het huisgenootje dat ik gebeld had kwam om me te verlossen. oh ik lach me echt rot! Was toen vast niet zo leuk, maar nu wel een heel leuk verhaal.
Oh, ik heb er nog een. Ik was op weg naar een conferentie, in een andere stad dan waar ik woon. Bij een oom gelogeerd en op een leenfiets van hem op weg, in mijn nette kleding. Toen ging mijn broek tussen de ketting, lekker! Behalve dat die dus vies was, bleek ik ook behoorlijk vast te zitten aan het ding! Ik stond dus, midden in de ochtendspits, op een drukke parallelweg die ook fietspad was en kreeg die fiets niet meer van mijn broek. Stond op 1 been, fiets lag op de grond, andere voet moest ik omhoog houden, want die kon ik alleen op de fiets plaatsen. Ik kon aan de trappers draaien, maar het kreng had natuurlijk een terugtraprem, dus 'mijn eigen kant' op draaien kon niet. De andere kant op draaien wilde de fiets wel, maar dan moest ik meedraaien, 'over' de fiets heen. En aangezien ik die ene voet niet neer kon zetten kon dat dus niet. Ondertussen zoefden de hele tijd fietsen om me heen, maar niemand die zich afvroeg wat ik daar nou toch stond te doen! Op een bepaald moment bedacht ik dat ik beter mijn broek los kon knippen, anders zou ik ook nog te laat komen. Dus aandacht van fiets naar kantoorpanden (30 m verderop). Toen er eindelijk iemand uit kwam lopen stond ik dus 'heeeeelp, hebt u een schaaaaar' te roepen . Die man kwam kijken en bedacht dat hij wel de fiets rond kon draaien, in plaats van dat ik om de fiets heen zou moeten draaien. Samen hebben we zo mijn broek los weten te peuteren. Ben die man nog zo dankbaar!

Daarna met broekspijpen in mijn sokken naar de conferentie gefietst.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging laatst voordat ik naar mijn werk ging tanken. Zo, klaar, dop erop en on my way. Ik was gelukkig nog net voor de oprit van de A4 toen ik een gevoel kreeg van: er klopt iets niet.



Was ik gewoon weggereden zonder af te rekenen. Ik ben snel teruggereden, en met een domme grijns excuses gemaakt.
Mijn man en ik hebben allebei sleutels van mijn auto..



Is nu een paar keer gebeurd dat ik mijn sleutels in de deur heb laten zitten. Getoeter alom; rijden en sleutels in de deur! Oh, daar kwan het rare geluid vandaan!
Alle reacties Link kopieren
Zo in gedachten zijn en dan gaan zitten op het toilet terwijl de deksel nog naar beneden staat. Dat voelt ook zo gek!!
Alle reacties Link kopieren
Ik was een jaar of 16 op weg van school naar huis. Mijn rechter handrem was van mijn stuur afgekomen, schroefje eruit ofzo. En ik dacht dat als ik die dan gewoon in mijn rechter hand houd, terwijl ik ook het stuur vasthoud, dan moet het goed komen. Thuis zou ik dan wel zien hoe ik de handrem weer aan mijn stuur zou maken. Dus ik fietsen..ging prima. Totdat die losse handrem uit mijn hand viel, in mijn voorste wiel terecht kwam. Dat wiel stopt er dan dus per direct mee, terwijl de achterband met vaart mij over de kop sloeg. Ik weet nog hoe verbaasd ik was dat ik onder mijn fiets lag terwijl de fiets op z'n kop bovenop mij stond, in dezelde houding als dat je een band gaat verwisselen.

Gelukkig niets aan over gehouden dan wat tranen van de schrik en een slag in het wiel.. En het slimme besef dat als je handrem niet meer vast zit aan je fiets..dat je dan maar beter niet kunt fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Na het tanken in de auto stappen en dan nog denken heb ik zoveel snoep in m'n auto,zat in de verkeerde auto, mijn auto stond de pomp ernaast. 2 precies de zelfde auto's
Alle reacties Link kopieren
quote:somidi schreef op 21 september 2012 @ 16:33:

Net gebeurd: ik wil de hapjes-pan deksel eraf halen, en ik pak hem niet slim aan de handknop, nee ik pak hem aan de rand, dacht dat ie nog koud genoeg was Ik heb inmidels een blaar nu!Ik heb al zeker 5 glazen deksels van hapjespannen versleten; allemaal kapot laten vallen....Ik zit nu dus met 5 pannen zonder deksels.
Alle reacties Link kopieren
Zo verstrooid zijn dat je de huissleutels in de voordeur laat zitten, op je dooie akkertje boodschappen gaan doen en er bij eht afrekenen achter komen dat je je sleutels kwijt bent. Als een gek naar huis en daar zitten ze nog op de deur. Pfff.



En dan deze: op de camping primitief alle was met de hand gedaan, eindelijk klaar , alles netjes achter de caravan opgehangen op de lijntjes die je daar kunt bevestigen. Ga ik koffie zetten en pleur het restje koffie dat nog in de pot zit zo uit het keukenraampje van de caravan. Nog terwijl ik bezig was dit te doen, realiseerde ik me dat ik de hele was onder de koffie aan het gooien was....grrrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 23 september 2012 @ 23:06:

Oh, ik heb er nog een. Ik was op weg naar een conferentie, in een andere stad dan waar ik woon. Bij een oom gelogeerd en op een leenfiets van hem op weg, in mijn nette kleding. Toen ging mijn broek tussen de ketting, lekker! Behalve dat die dus vies was, bleek ik ook behoorlijk vast te zitten aan het ding! Ik stond dus, midden in de ochtendspits, op een drukke parallelweg die ook fietspad was en kreeg die fiets niet meer van mijn broek. Stond op 1 been, fiets lag op de grond, andere voet moest ik omhoog houden, want die kon ik alleen op de fiets plaatsen. Ik kon aan de trappers draaien, maar het kreng had natuurlijk een terugtraprem, dus 'mijn eigen kant' op draaien kon niet. De andere kant op draaien wilde de fiets wel, maar dan moest ik meedraaien, 'over' de fiets heen. En aangezien ik die ene voet niet neer kon zetten kon dat dus niet. Ondertussen zoefden de hele tijd fietsen om me heen, maar niemand die zich afvroeg wat ik daar nou toch stond te doen! Op een bepaald moment bedacht ik dat ik beter mijn broek los kon knippen, anders zou ik ook nog te laat komen. Dus aandacht van fiets naar kantoorpanden (30 m verderop). Toen er eindelijk iemand uit kwam lopen stond ik dus 'heeeeelp, hebt u een schaaaaar' te roepen . Die man kwam kijken en bedacht dat hij wel de fiets rond kon draaien, in plaats van dat ik om de fiets heen zou moeten draaien. Samen hebben we zo mijn broek los weten te peuteren. Ben die man nog zo dankbaar!

Daarna met broekspijpen in mijn sokken naar de conferentie gefietst.Oh erg is dat he? Ik heb het met een lange rok gehad. Tussen de ketting. Was helemaal gescheurd en ik heb met iemiemini pasjes naar huis moeten lopen. Iedereen keek, maar no way dat iemand effe helpt hè.
quote:Vilma schreef op 21 september 2012 @ 16:24:

Echt wel dom is om met een mes een boterham uit de broodrooster te pulken die nog aanstaat.Das echt stom! Nog stommer als hetzelfde met een vork doen
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 21 september 2012 @ 21:28:

[...]





Ik deed dat met typex.Ik laatst nog: schudden met flesje typex dat open was....een leren stoel helemaal onder! Ik heb nog nooit zo snel gereageerd, de dasty gegrepen en een doekje en het er wonder bovenwonder af gekregen. Ging heel erg lastig. Ik kreeg het wel even benauwd, waren net nieuwe stoelen. Onthouden dames: dasty werkt overal tegen!
Alle reacties Link kopieren
Ik trek regelmatig shirtjes of truien verkeerd om aan, met de naden aan de buitenkant. Kom ik dan achter halverwege de dag.
Toen ik op de middelbare school nog een scooter had, sleutels van scooter en hangslot aan dezelfde bos. Nadat ik 3 keer het hangslot met sleutels er nog in in het vak onder de zitting had gegooid en dicht had geklikt, leek het toch handiger om de sleutels apart te houden.



Sleutels van mijn studentenhuis laten liggen in de trein. Hele weekend bij mijn ouders me rot gezocht, pas op maandagochtend zag ik mezelf in een flashback de sleutels op het tafeltje in de trein leggen en weglopen...



De hond willen uitlaten, nog druk staan te kletsen met een vriendin bij de voordeur die net wegging... Arme hond moest zo nodig plassen dat hij op een gegeven moment maar zijn poot optilde, en ik pas doorhad wat er gebeurde toen mijn broekspijp wel erg warm aanvoelde...
Verder vergeet ik wel eens in de spiegel te kijken voor ik wegga... Vorige week snel gedoucht en daarna boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam, zag ik pas dat ik er uit zag als een complete panda! Donkere kringen van de mascara onder mijn ogen, waarmee ik dus vrolijk de straat en supermarkt ben doorgewandeld...
Alle reacties Link kopieren
Haha ik haal ook altijd van die maffe acties uit!



Zo ben ik vroeger wel eens achter mijn moeder zo'n glazen draaideur ingestapt die bedoeld was om 1 persoon tegelijk door te laten. Als zij een stap wilde zetten, stopte die deur dus omdat ie dan tegen mijn voeten aan kwam. Hebben we er dus een minuut of 5 schuifelend over gedaan om door die deur te komen terwijl iedereen in het gebouw naar ons stond te kijken.



Een andere keer, was ik vroeg wakker en dus maar een uurtje eerder naar het werk gegaan. Lekker weer, dus op de scooter, met helm. Ik had net nieuwe oorbellen, niet met zo'n knopje, maar een soort van hangend haakje, wilde mijn helm afzetten, of zeg maar gerust afrukken, bleek dat haakje op de een of andere manier in de binnenvoering vast te zitten, met mijn oorlel er gedraaid tussen. Helm zat muurvast en ik moest hem zelfs een beetje omhoog blijven houden, want dat oorlelletje deed onwijs veel pijn anders. Heb dus ruim 3 kwartier (half panikerend omdat ik vastzat) met die helm op achter mijn bureau zitten wachten tot er een collega binnen kwam wandelen.



Of die keer dat ik voorhoofdsholteontsteking had die ondanks antibiotica maar niet echt weg wilde, na de laatste pil legde ik de lege strip op aanrecht en riep vriendlief verschrikt; wat doe jij nou?

Had ik dus heel de week wormentabletjes van de hond lopen slikken. Zowel de huisartsassistente als dierenarts kwamen niet meer bij toen ik belde of dat kwaad kon.
Hahaha, die wormentabletjes! Kon geen kwaad dus?
Alle reacties Link kopieren
Na een tijd op de iPad een boek lezen, achter de pc zitten en ook over het scherm wrijven om verder te gaan! Ben blij dat ik alleen ben!
Haren wassen met shampoo, daarna cremespoeling pakken (althans dat dacht ik) blijkt het body lotion te zijn. Jekkkk wat had ik een vettige kop zeg. Koste me veel moeite om het eruit te wassen haha..
Alle reacties Link kopieren
We zijn ons huis aan het opknappen. Beneden is alles leeg. Keuken eruit, meubels eruit, vloer eruit. Ondertussen hebben we 2 lampen boven de eettafel hangen. De eettafel die eigenlijk midden in het looppad naar de achterdeur staat. De eettafel waar je netjes omheen loopt als-ie er staat. Maar als dat ding bij je schoonouders in de garage staat, dan wil je nogal eens afsnijden in de tocht naar buiten. Inmiddels heeft mijn man die lampen omhoog geknoopt zodat ik niet nog een keer vol woede een tirade tegen die dingen afsteek omdat ik wéér eens mijn hoofd stoot. Toch lief, zo'n meedenker.
quote:jojo schreef op 24 september 2012 @ 14:07:

Na het tanken in de auto stappen en dan nog denken heb ik zoveel snoep in m'n auto,zat in de verkeerde auto, mijn auto stond de pomp ernaast. 2 precies de zelfde auto's Hahahaha en dat je het dan ook opmerkt vanwege de hoeveelheid snoep, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
"Hahaha, die wormentabletjes! Kon geen kwaad dus?"



Gelukkig niet! Was ik ook meteen ontwormd.
quote:triquetra schreef op 24 september 2012 @ 19:31:

Haren wassen met shampoo, daarna cremespoeling pakken (althans dat dacht ik) blijkt het body lotion te zijn. Jekkkk wat had ik een vettige kop zeg. Koste me veel moeite om het eruit te wassen haha..Ik had van die mini-flesjes mee op vakantie. Allemaal gevuld met iets anders dan er oorspronkelijk in zat, want het waren van die handige flesjes. Maar dat moet je wel onthouden wat in welke zit. Dus ik probeerde mijn haar te wassen met body lotion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven