Code geel

28-05-2016 17:17 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha dames!



Even een praktisch vraagje aangezien ik zo op de fiets weg met (en anders dus de bus...).



Code geel is afgegeven maar er is hier nog niets te zien van slecht weer opkomst. Is er bij jullie al onweer?



Ik ben doodsbang voor onweer vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
In zuidwesten is het droog, zonnig en wordt geen regen verwacht ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier in 020 is het eerlijk weer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nee stralend weer hier in het westen.
Alle reacties Link kopieren
In 013 ook nog droog. Ik lig zelfs op een bedje in het zwembad te forummen.
Alle reacties Link kopieren
Midden des lands, omgeving gooi ongeveer, al donder bliksem en buien afgewisseld met zon.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Regio Rotterdam ook droog en warm. Wel grote wolken nu maar niets wat eruit ziet als onweerswolken of regenwolken
t zal wel
Alle reacties Link kopieren
Hier in Utrecht alleen wat regen. Maar code geel wordt al héél snel gegeven hoor, dus hou je daar niet teveel aan vast. 9 van de 10 keer valt dat hartstikke mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 28 mei 2016 @ 17:19:

Hier in 020 is het eerlijk weer.



Gelukkig maar.

Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan leugenachtige buien.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
is je buienradar stuk? Dan kun je zien waar het slecht weer is. Ik zie buien in flevoland, friesland, zuidooostt drnthe en bijna in zuidlimburg. En er kan zo ook iets noord brabant binnen komen.Verder lijkt het allemaal noggoed
Veluwe: uur geleden wat donder gehoord, dat was denk ik tien seconden. Sindsdien is het weer stil.
Alle reacties Link kopieren
Het was in Parijs daar zijn mensen geraakt door bliksem.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je broedkip?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ga ook zo weg ( woon in westen) maar ga heel lui met de auto. Ik ben pas laat terug en dan is het nare weer ws ook hier aangekomen.

Ik heb niets tegen regen trouwens maar alleen snachts met zulk weer terug vind ik dan net een stapje te ver.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!



Nee mijn buienradar is niet stuk, maar ik las dat de buien zich in de loop van de dag gaan 'ontwikkelen' vandaar dat ik niet wist of buienradar dat ook ziet.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons (midden van het land) komt nu wel een heel donkere lucht aan.
quote:viva-amber schreef op 28 mei 2016 @ 17:25:

Wat bedoel je broedkip?Jij schreef "eerlijk" weer ipv "heerlijk" weer. Grapje dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 28 mei 2016 @ 17:25:

Wat bedoel je broedkip?Eerlijk weer
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:anoniempje19877 schreef op 28 mei 2016 @ 17:27:

Bedankt voor de reacties!



Nee mijn buienradar is niet stuk, maar ik las dat de buien zich in de loop van de dag gaan 'ontwikkelen' vandaar dat ik niet wist of buienradar dat ook ziet.Buienradar ziet dat wel, maar pas als de buien er zijn. Dat is het probleem met warmtebuien zoals die nu worden verwacht: ze ontstaan ter plekke en het is ook al niet te voorspellen hoe hevig en langdurig ze zullen zijn. Het enige wat er dus op zit is af en toe even naar de lucht kijken en eventueel een paraplu meenemen .
quote:viva-amber schreef op 28 mei 2016 @ 17:19:

Hier in 020 is het eerlijk weer.Zeker! Ik ga een terrasje pikken... Niet doorvertellen hè?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet gewoon met de bus? Stel dat het gaat plenzen, kom je ook niet doorweekt aan. Als het gaat regenen, worden het flinke buien, denk ik. Hier in Zaanstad nog mooi weer, alleen een beetje heiig.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Rotterdam, volop zon nog!
Alle reacties Link kopieren
Hier code geel door de zon denk ik.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Tickel schreef op 28 mei 2016 @ 17:40:

Hier code geel door de zon denk ik.
quote:MonteCara schreef op 28 mei 2016 @ 17:44:

[...]Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven