Dank jullie wel voor raad en advies. Zeker de jouwe...

18-05-2007 22:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve medeforummers,



Zoals enkelen van jullie weten is dit een vrij zware periode voor mij geweest en heb ik er ook al een aantal achter de rug.



Een aantal van jullie hebben mij, bewust en/of onbewust, er enorm doorheen gekregen. Door steunend (of juist confronterend)  te reageren op mijn topic, of door simpelweg de juiste vragen te stellen op jullie eigen topic. Ook de antwoorden op vraagstellingen van anderen hebben mij veel goed gedaan. Voor allen een dikke



Het was een diep dal, door jullie kwam oud zeer boven, ben ik geconfronteerd met nieuwe zeer en met mezelf. Raaskalde ik af en toe (soms beschonken:$) of gaf ik halve hersenspinselen, waardoor ik met mijn vraagstukken verder kon. Ben door een diep dal gegaan, geen rollercoaster kan op tegen de laatste maanden. Wellicht dat het weer gebeurd... Maar blij dat ik hier mijn ei kwijt kon (en kan).

Sommigen van jullie weten nooit wat je voor me hebt betekend, maar het is dusdanig dat ik er waarde aan hecht om er een topic over te opnenen.

Speciaal voor Eleonora .....Dank je wel! Onderstaande roos voor jou.

Ik hoop meer bedankjes van medeforummers naar elkaar te mogen zien!
Lieve Yi,



Wat een lief topic en dank je wel voor de roos en lieve woorden. Ik ben er helemaal stil van.



Ik heb niet eens zo snel alles goed gelezen, ga ik nog een keer doen.
Ik ben heel blij dat het beter met je gaat Yi en dat de forummers hier je daar mee hebben kunnen helpen. De uitspraak 'het is maar internet' gaat vaak helemaal niet op he?



Liefs en nogmaals dank je wel voor de roos.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ken je niet, ken je verhaal niet, maar dit is wel heel attent en lief!!!

Heel vaak hoor je het vervolg niet achter een verhaal, dit is erg mooi dat je dat nog even laat weten.



Leuk voor je Elo!
Ik ben er ook erg blij mee Sto :)
Alle reacties Link kopieren
Eleonora, dik verdiend, hoor!

Het gaat goed en het gaat steeds beter!

Nieuwe, leuke en goede baan, bijna al het papierwerk af en ik kan niet wachten om de toekomst aan te gaan. Vol frisse moed!



Vandaag zijn alweer zulke mooie dingen gebeurd!

En ik heb er heerlijk van kunnen genieten, zo'n nieuwe ervaring!

1 kan ik wegens herkenbaarheid niet vertellen, maar het andere is dat ik vandaag de mooiste net geboren baby in de wereld heb vastgehouden! 

Dat kon ik vroeger nooit! (ik baar ze overigens niet zelf, hoor! Daar heb ik zussen en broers voor, ik ben slechts de suiker tante). Overweldigend! Trots als een pauw is ikke .

Ben jullie en het forum echt zo dankbaar dat mede dankzij zit medium ik weer in staat ben emoties te uiten, kan genieten, uit volle borst kan schaterlachen en.... weer adem.

:D
Alle reacties Link kopieren
Zo een nieuwgeborene is altijd weer indrukwekkend en ik maak altijd weer dezelfde mutserige opmerking: gister zat t nog in je buik en nu heb ik het vast hihihihi.

 Een vriendinnetje van me , heeft ook net een meisje, piepklein en meteen mocht ik komen en vasthouden ook nog, ik weet wat er door je heen gaat, heerlijk ook die geur van Zwitsal,mm



Geniet lekker verder meiss!!!

Leuk om te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven