Dank u Sinterklaasje....

05-12-2016 16:53 21 berichten
Wij moesten vroeger altijd heel luid bedanken voor de goede gaven van de Sint.



Nu werd er net aan mijn voordeur gebeld en stond er een tasje. In het tasje een gedichtje, spul voor in bad en lekkers voor de hond.



Maar, ik heb géén idee van wie het komt. Het handschrift op het gedicht ken ik niet. Het gedicht zelf is geprint, dus ik weet dat het bijvoorbeeld mijn bovenburen niet zijn...

Echt geen idee.



DANK U SINTERKLAASJE!!
Alle reacties Link kopieren
Geheime aanbidder?
Leuk, geheime aanbidder?

Geniet ervan meid!
Verkeerde deur?
Leuk.! Dat overkomt mij nou nooit eens..
Alle reacties Link kopieren
Doet me er trouwens wel aan denken dat wij een paar jaar geleden een regenmeter geplant hebben gekregen in de voortuin en tot op de dag van vandaag is de gulle gever onbekend.

Maar dat zal vast geen cadeau van een geheime aanbidder zijn haha
Wat leuk!!
Nee, geen geheime aanbidder, ik heb al een vrijert.

Vorig jaar had ik een chocolade letter, ook geen idee.



Ik heb nou iemand gebeld, maar zij zegt, nee hoor, wij waren het niet; vorig jaar belde je ook al...
Alle reacties Link kopieren
gewoon; van sinterklaas natuurlijk



dat weet iedereen toch
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!



Heerlijk van genieten.

Ik hoop ieder jaar weer op onverwachte cadeautjes - wat zeg ik: iedere dag, bij de post!

Maar nooit....helaas.
quote:Beter.Laat schreef op 05 december 2016 @ 17:05:

Nee, geen geheime aanbidder, ik heb al een vrijert.

Vorig jaar had ik een chocolade letter, ook geen idee.



Ik heb nou iemand gebeld, maar zij zegt, nee hoor, wij waren het niet; vorig jaar belde je ook al...

Maar daarom kun je nog wel een stille aanbidder hebben..

Geniet van je cadeau,super leuk toch?
Wat leuk een anonieme sinterklaas.



Hier lag ooit een hele leuke Valentijnskaart in de bus. Ik had nog nooit een stille aanbidder gehad en vond het stiekum altijd wel jammer dat ik niks kreeg terwijl vriendinnen altijd wel iets kregen (tja was toen nog een puber). Dus ik helemaal blij en maakte de kaart open.

"Lieve Sandra," ik heet geen Sandra En ik kende ook geen jongers met de voorletter van de aanbidder.
quote:closednote schreef op 05 december 2016 @ 17:18:

Wat leuk een anonieme sinterklaas.



Hier lag ooit een hele leuke Valentijnskaart in de bus. Ik had nog nooit een stille aanbidder gehad en vond het stiekum altijd wel jammer dat ik niks kreeg terwijl vriendinnen altijd wel iets kregen (tja was toen nog een puber). Dus ik helemaal blij en maakte de kaart open.

"Lieve Sandra," ik heet geen Sandra En ik kende ook geen jongers met de voorletter van de aanbidder.
Gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Heb hier het gordijn aan de voorkant heel goed dicht gedaan, zodat sint niet bang hoeft te zijn gezien te worden, laat maar komen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier ook een spontaan pakje. Vorig jaar hadden we echt geen idee waar het pakje vandaan kwam. Dit jaar hebben we wel een vermoeden. Superleuk
Wat zat er in jouw pakje, Hermione?
Ooooh wat leuk! Jij bent dus héél lief geweest.

Ik wist het (stiekem) wel.

Sinterklaas bestaat!!!
Spannend! Ik heb dit vandaag ook al bij 2 bekenden op Facebook voorbij zie komen!

Woon jij toevallig in een dorpje vlakbij de Belgische grens?
Alle reacties Link kopieren
Wat lief!
Er zaten wat kinderdingen in. Heel leuk omdat we ons eerste kindje binnenkort verwachten. Dit maakt het ook dat we een vermoeden hebben waar het pakje vandaan kwam. En natuurlijk ook het gedicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven