Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?





TO trapt af:



1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.



2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
Alle reacties Link kopieren
Alles waar "light" op staat.

Allemaal even goor.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Carameltikkels.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Een potje van Heinz (sowieso niet mijn favoriete merk) met een soort van Indiase saus erin. Dat was ongelooflijk vies.



En hier ook alles waar light op staat, daar gaat mijn tong een dag lang van tintelen en vind het ook niet lekker smaken.
Alle reacties Link kopieren
Vanille cola :puke:
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vind vaak de light producten lekkerder. Gewone cola vind ik bijvoorbeeld veeeel te zoet
Alle reacties Link kopieren
Een witte bank.



Niet handig als je in de bouw werkt en écht eerst even wil zitten alvorens te douchen.

En als je sowieso een smeerkees bent.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Lasagna van de pizzaboer om de hoek.

Dat is zeg maar lasagna met dönerrestjes en gare kruiden ipv gehaktsaus met tomaat.



En toch ben ik er al meerdere keren ingetrapt.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 juni 2014 @ 13:39:

Een witte bank.



Niet handig als je in de bouw werkt en écht eerst even wil zitten alvorens te douchen.

En als je sowieso een smeerkees bent.







En als je kinderen / huisdieren / een man hebt, eigenlijk nooit dus.
Alle reacties Link kopieren
Kapsalon gadver veel te zout.
Vensterbankkussens en kattenbedden voor mijn kat

Hij ontwijkt het allemaal vakkundig en dat terwijl ik nog een knuffelhol voor hem wilde kopen, maar heb een donkerbruin vermoeden dat hij daar ook niets mee gaat doen. Hij houdt vooral van mensen-spullen, haha! Zijn speeltunnel kan hem ook niet echt boeien. Zelfs zijn supergrote krab- en klimpaal kijkt hij nauwelijks meer naar om, en ik wilde nog wel een mooie nieuwe voor hem kopen met trapjes.



Wel de tip gekregen op het forum voor een koelmat voor dit horrorweer en dat neem ik wel serieus in overweging, maar het is alsnog gissen of hij er iets mee gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Deze vleesvervanger. Het smaakte echt als gebakken spons en ik eet vaker vleesvervangers, maar deze is echt niet lekker.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Philadelphia milka....smerig!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop nooit meer een badje met standaard als ik nog een baby krijg. Een commode zou ik ook nooit meer aanschaffen.



Driekwart spijkerbroek of waterschoenen crocs enz voorbeeld ook niet.



Bitterlemon was een vies foutje en m & m zonder noot ook.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Oe ja...niet te nassen DH!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Oh Hilary, zo herkenbaar. Ik heb een grote krabton die genegeerd wordt, terwijl er van het lullige krabpaaltje ernaast bijna niks meer over is.

Maar toch zou ik die ton zo opnieuw kopen, ik vind m zelf zo leuk. (Als ik er nou eens in zou passen..)
Alle reacties Link kopieren
Uggs.



Veel en veel te warm en ze maken me optisch nog molliger dan ik al ben.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Waar verschoon je dan je baby op Mies?
quote:Hilary schreef op 10 juni 2014 @ 13:42:

Vensterbankkussens en kattenbedden voor mijn kat

Hij ontwijkt het allemaal vakkundig en dat terwijl ik nog een knuffelhol voor hem wilde kopen, maar heb een donkerbruin vermoeden dat hij daar ook niets mee gaat doen. Hij houdt vooral van mensen-spullen, haha! Zijn speeltunnel kan hem ook niet echt boeien. Zelfs zijn supergrote krab- en klimpaal kijkt hij nauwelijks meer naar om, en ik wilde nog wel een mooie nieuwe voor hem kopen met trapjes.



Wel de tip gekregen op het forum voor een koelmat voor dit horrorweer en dat neem ik wel serieus in overweging, maar het is alsnog gissen of hij er iets mee gaat doen.Mijn ervaring is ook dat poezen het liefst in een nét iets te klein groezelig doosje dat-je-eigenlijk-nog-naar-het-oud-papier-moest-brengen gaan zitten.
Hahahaha SpringDing, dat heb ik nou ook! Vond het kattenbed en het bijpassende vensterbankkussen zo mooi, ik moest het gewoon hebben! Ook al maakt katlief er geen gebruik van, het staat alleen al mooi in huis Om die reden wil ik eigenlijk ook dat knuffelhol en die mooie paal... Maar ja, het heeft weinig zin om het huis in zijn geheel om te toveren tot waar kattenparadijs als meneer besluit er niets aan te vinden.



Waar ligt hij dan wel graag? Op de deurmat... Het is werkelijk niet te geloven. En op de bank, het bed, de eettafel en een van de eetkamerstoelen, haha!
Nou kan er veel opnoemen, het zijn vooral speeltjes van mijn man... deze schieten me als eerste binnen.



- vijverstofzuiger

- poets apparaat voor de auto
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 juni 2014 @ 13:42:

Philadelphia milka....smerig!Huuuuh. En caramel-tikkels, ook huuuuuh (bah).
quote:clemance schreef op 10 juni 2014 @ 13:47:

[...]





Mijn ervaring is ook dat poezen het liefst in een nét iets te klein groezelig doosje dat-je-eigenlijk-nog-naar-het-oud-papier-moest-brengen gaan zitten.



Ja precies! Plekken die voor mensen zo oncomfortabel lijken kunnen katten helemaal op los gaan. O en heb trouwens ook nog een radiatorhangmat, een hele mooie. Ook geen succes.



Ik heb mijn hoop tot nu toe gevestigd op de winter, dat hij dan misschien behoefte krijgt aan lekker warme plekjes en er dan misschien toch gebruik van gaat maken.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe gordijnen en dan twee weken daarna twee kittens.....hoewel ik dan achteraf gewoon veel goedkopere gordijnen zou hebben gekocht en dan toch gewoon ook de kittens.

Maar de combi is minder handig.
Alle reacties Link kopieren
Wietlolly's... gadverdamme wat een gore bende!
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven