Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?





TO trapt af:



1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.



2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
Heksenkaas, brr wat vies !

In de categorie kat, zo'n tunneltje waar ze doorheen kunnen rennen. Ze zijn er allebei als de dood voor, bange poeperds !
Alle reacties Link kopieren
l'Oreal crème en reinigers. Daar zit iets in waar ik niet tegen kan en ik heb iets tegen het merk.



Op dit moment ook Mona toetjes. Veel te zoet. En dan zijn ze in de bonus en dan haal ik ze weer en na het vierde bakje heb ik er weer een tijdje spijt van. De bakjes gaan niet na elkaar op hoor.
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2014 @ 13:52:

Heksenkaas, brr wat vies !

In de categorie kat, zo'n tunneltje waar ze doorheen kunnen rennen. Ze zijn er allebei als de dood voor, bange poeperds !Mijn moeder vindt dat lekker! Ik vind het er ook een beetje vreemd uitzien.
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2014 @ 13:52:

Heksenkaas, brr wat vies !

In de categorie kat, zo'n tunneltje waar ze doorheen kunnen rennen. Ze zijn er allebei als de dood voor, bange poeperds !Hier is poezenmans er welgeteld 1x doorheen gelopen, toen vond hij het mooi geweest
M'n leuke Takkie deurmat van de Hema had ik ook niet hoeven kopen, helemaal aan gort gekrabd door de dames.
Dure gezichtscremes. Dure make-up en verzorgingsprodukten in het algemeen.
quote:blije-bij schreef op 10 juni 2014 @ 13:53:

l'Oreal crème en reinigers. Daar zit iets in waar ik niet tegen kan en ik heb iets tegen het merk.



Op dit moment ook Mona toetjes. Veel te zoet. En dan zijn ze in de bonus en dan haal ik ze weer en na het vierde bakje heb ik er weer een tijdje spijt van. De bakjes gaan niet na elkaar op hoor.Da's ook niet te hachelen, en dan nog allemaal in vieze smaken (stroopwafelpudding??). Eet dan pudding en thee met 2 stroopwafels toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 10 juni 2014 @ 13:47:

[...]





Mijn ervaring is ook dat poezen het liefst in een nét iets te klein groezelig doosje dat-je-eigenlijk-nog-naar-het-oud-papier-moest-brengen gaan zitten. Of steeds op hetzelfde plekje van de bank, en als je dan denkt: Ik leg er een handdoek, makkelijker schoon te houden, verhuist hij naar de andere hoek van die bank
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 13:54:

M'n leuke Takkie deurmat van de Hema had ik ook niet hoeven kopen, helemaal aan gort gekrabd door de dames.



Takkie



De kat speelt trouwens ook graag met de gordijnen
quote:missmisery, 4 minuten geleden

Wietlolly's... gadverdamme wat een gore bende!



Ieeuw, dat klinkt ook heel smerig!



De Philadelphia Milka kijk ik steeds naar maar nog niet gekocht. Maar volgens jullie geen aanrader dus.
Alle reacties Link kopieren
Groentefriet, het smaakt naar gefrituurde hutspot.



Mona-toetjes vind ik erg lekker, maar slecht voor de lijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:nlies schreef op 10 juni 2014 @ 13:55:

[...]





Of steeds op hetzelfde plekje van de bank, en als je dan denkt: Ik leg er een handdoek, makkelijker schoon te houden, verhuist hij naar de andere hoek van die bank
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 13:54:

M'n leuke Takkie deurmat van de Hema had ik ook niet hoeven kopen, helemaal aan gort gekrabd door de dames.Opblaas Takkie is ook geen succes, na 1 keer opblazen was ie al stuk Nu drijven we in het zwembad rond op een tompouce.
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 13:56:

[...]



De Philadelphia Milka kijk ik steeds naar maar nog niet gekocht. Maar volgens jullie geen aanrader dus.Volgens mij is Choba nog erger...... Neem gewoon lekker Nutella of Speculoos pasta, hmmmmmm.....
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 10 juni 2014 @ 13:54:

Dure gezichtscremes. Dure make-up en verzorgingsprodukten in het algemeen.



Nou idd!

Allemaal dure crèmes gekocht voor de 'gevoelige huid'. Resultaat: branden, jeuk, rode vlekken.



De crème die ik dan weer wel kan hebben is die van een niet nader te noemen Duitse supermarkt en kost niks.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
redhothead, 2 minuten geleden



Dure gezichtscremes. Dure make-up en verzorgingsprodukten in het algemeen.





Oja! Daar ben ik ook mee gestopt.

Nadat ik een potje dure meuk helemaal vergeten was mee te nemen en van mijn zus een likje uit haar blauwe blikje mocht gebruiken.

Zalig!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Die Monatoetjes zijn echt veel zoeter dan vroeger, bah !

Ik kreeg altijd van mijn oma zo'n chocoladepudding met witte saus maar die kan ik nergens meer vinden zijn die er nog ?
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 13:56:

[...]





Ieeuw, dat klinkt ook heel smerig!

Achja, we waren 16 en een weekendje in Amsterdam.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een Takkie deurmat...



Maar da's off topic. Wel een leuk topic!



Waar haal je die?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Oh ik weet er nog een; wc-bril verkleiner van de Blokker.



Dat dingt schuift dus dat vinden de poezen te eng.



Als iemand 'm wil hebben? Hij is ongebruikt.
Ik wil er ook 1, zo'n takkie deurmat!!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 juni 2014 @ 14:00:

Ik wil ook een Takkie deurmat...



Maar da's off topic. Wel een leuk topic!



Waar haal je die?Bij die winkel met die rookworsten?
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 juni 2014 @ 14:00:

Ik wil ook een Takkie deurmat...



Maar da's off topic. Wel een leuk topic!



Waar haal je die?



Vast bij de Hema (veel Jip & Janneke-spullen!).



Wat ik nooit meer koop: een megagrote smoothiemaker! Halve aanrecht bezet door een apparaat dat je twee keer per jaar (op 1 januari en halverwege de lente ) een paar keer gebruikt.
Bij de Hema, Bella maar ze zitten niet standaard in het assortiment geloof ik.

Ze hebben ook mosterd voor bij de rookworst.
quote: BellatrixVanDetta, 46 seconden geleden

Ik wil ook een Takkie deurmat...



Maar da's off topic. Wel een leuk topic!



Waar haal je die?Voor een tientje bij de Hema! Er staat op 'Make every day a happy day'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven