Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?





TO trapt af:



1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.



2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
quote:mendy schreef op 10 juni 2014 @ 15:55:

Kennen jullie die reclame nog van hardloper churrandy martina (of hoe je het ook schrijft), die rende een rondje en na 1 minuutje had je dan een pasta-ovenschotel. Dat leek me wel wat dus wij dat ook in een minuutje klaar gemaakt en in de oven gezet. Toen het klaar was waren we binnen een minuutje ook al onderweg naar de friettent want GadverDamme wat was dat VIES. Enige keer ever dat we de hele schaal eten zo hebben weggekieperd.





Ik vind het al dapper dat je het hebt geprobeerd

Heb die reclames inderdaad ook gezien en vond het er op de televisie al smerig uit zien, haha!
Oh en de moussaka van Knorr Wereldgerechten: ook geen succes, terwijl ik de lasagnette wel lekker vind



De moussaka was vriends grootste nachtmerrie geworden en hij wil nooit meer moussaka eten. Ik was er ook geen fan van maar goed, voor een echte verse bij een Grieks restaurant sta ik eventueel nog wel open.



Maar goed, we hadden dus nog een hele ovenschaal over en ik had die meegenomen naar mijn beste vriend, die net zijn eigen appartementje had dus dat leek me makkelijk voor hem. Zijn reactie: 'oh gezellig Hil, eet je mee?' En toen kreeg ik het dus nog een keer...
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 10 juni 2014 @ 15:55:

[...]



Ik vind dat echt lekker ruiken!

Je bedoelt van die meubelverfrisser he?Ja die bedoel ik, achter in mijn keel krijg ik dan hoest/braak reflex. Gatsie.
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar terug stond er bij de"koopjeshoek" in de etos een elektrische wimperkruller, die zocht ik al heel lang, dus heb m gekocht .. Was samen met mijn tante . Bij thuiskomst heb ik het gelijk uitgeprobeerd, apparaat aan en op m'n winpers.. Werkte alleen voor geen meter, dus.. Standje hoger... Nog niks

Verontwaardig tante verteld dat het niet werkte en zij ging nog even de gebruiksaanwijzing lezen



Begint zei eens heel hard te lachen.. Was het een vibo.. In een "jasje" zodat het dus ergens anders op lijkt

Dus heb ik een vibo tegen mijn opgehouden.. Nog steeds1 van de vele verhalen die afentoe omhoog word gehaald en in de familie als een echte "titato-actie word gezien
titato
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 10 juni 2014 @ 15:57:

[...]





Ik heb het even moeten googlen, maar het is dus blijkbaar een thuisbioscoopsysteem met Blu-ray Disc-speler.



Ik heb het aangepast in mijn originele post, bedacht me naderhand ook dat uitleg wel handig was
Alle reacties Link kopieren
quote:titato schreef op 10 juni 2014 @ 16:02:

Een paar jaar terug stond er bij de"koopjeshoek" in de etos een elektrische wimperkruller, die zocht ik al heel lang, dus heb m gekocht .. Was samen met mijn tante . Bij thuiskomst heb ik het gelijk uitgeprobeerd, apparaat aan en op m'n winpers.. Werkte alleen voor geen meter, dus.. Standje hoger... Nog niks

Verontwaardig tante verteld dat het niet werkte en zij ging nog even de gebruiksaanwijzing lezen



Begint zei eens heel hard te lachen.. Was het een vibo.. In een "jasje" zodat het dus ergens anders op lijkt

Dus heb ik een vibo tegen mijn opgehouden.. Nog steeds1 van de vele verhalen die afentoe omhoog word gehaald en in de familie als een echte "titato-actie word gezien









Hahahaaa. Geweldig verhaal! Maarrrr moet wel zeggen dat ik het ook wel een rare vermomming vind voor een vibrator. Vibrator in rubber eend of als lipstick dat ken ik wel, maar als wimperkruller??
quote:quinacridonerose schreef op 10 juni 2014 @ 15:36:

[...]



Ik heb ooit eens bij de dierenwinkel een kattententje gekregen (een soort koepeltje) katten vonden het énig, in no-time zaten ze er allebei in, 15 seconden later scheurden ze al krijsend en vechtend door de zijkant

Ding was helemaal kapot.

Ander kattenspeeltuig word hier nauwelijks aangeraakt, alleen kartonnen dozen zijn interessant.



Ik heb vol goede moed zonet het tunneltje weer eens neergezet en er zelfs kattensnoepjes ingegooid. Poes 1 snuffelde er eens aan en liep weg. Poes 2 heeft met een dikke staart een flinke lel erop gegeven waardoor de kattensnoepjes eruit kwamen die naar binnen geschrokt en weg poes

Dozen zijn hier ook favoriet, er zat er gisteren 1 in een doos van de caprisun en die is niet groot haha !
Kormasaus van Patak, stond in een recept en we zaten allemaal aan tafel te kokhalzen wat vies !
Alle reacties Link kopieren
Misschien al genoemd



Cherry-coca cola
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat viboverhaal.



Was nog mooier geweest als je terug was gegaan naar de winkel om te klagen.
Cum non tum age
Hahaha geweldig paperclip.
Alle reacties Link kopieren
- Kant en klaar maaltijden (maakt niet uit welke winkel of welk gerecht)

- Oordopjes (muziek) van de Action: goedkoop is duurkoop zullen we maar zeggen

- Zeezout chips van de AH: bah.

- Huismerk shampoo/conditioner van de Kruidvat: mijn haar wordt er touw van en de klitten verdwijnen niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nooit meer koop is een scooter. Dacht bij mezelf, superhandig zo'n ding, verbruikt stukken minder dan een auto en kun je (zo goed als) overal kwijt. Wellicht leuk als het hoogzomer is om op rond te rijden maar in de winter pak ik alsnog veel liever de auto in plaats van half doodgevroren aan te komen op plaats van bestemming (inclusief verwaaid hoofd want natuurlijk was het er een waarbij je geen helm op hoeft). Gevolg: drie maanden na aanschaf ongeveer 40 kilometer bij de teller op. Daarna op marktplaats gezet en binnen een week reed een dolblije zestienjarige ermee weg. Daag, scooter. Het was gezellig.
An apple a day...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 10 juni 2014 @ 16:26:

Misschien al genoemd



Cherry-coca colaOhhh zo lekker!
You know my name, not my story!
quote:noa schreef op 10 juni 2014 @ 16:34:

Haha, dat viboverhaal.



Was nog mooier geweest als je terug was gegaan naar de winkel om te klagen.
quote:xayrax schreef op 10 juni 2014 @ 15:31:

Spa lemon vond dat zo heerlijk totdat ze die vieze cactus erbij gingen doen jakkes!Oh ja, gat ver re damme! Ik trok laatst op mijn werk zo'n flesje uit de automaat, in de veronderstelling dat het gewone ouderwetsche Spa Lemon was. Wat een vreselijke klap in je gezicht zeg, en wat een walgelijke nasmaak
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2014 @ 16:24:

Kormasaus van Patak, stond in een recept en we zaten allemaal aan tafel te kokhalzen wat vies !Oh, die vinden wij juist erg lekker. Zo zie je maar weer .
Alle reacties Link kopieren
quote:titato schreef op 10 juni 2014 @ 16:02:

Een paar jaar terug stond er bij de"koopjeshoek" in de etos een elektrische wimperkruller, die zocht ik al heel lang, dus heb m gekocht .. Was samen met mijn tante . Bij thuiskomst heb ik het gelijk uitgeprobeerd, apparaat aan en op m'n winpers.. Werkte alleen voor geen meter, dus.. Standje hoger... Nog niks

Verontwaardig tante verteld dat het niet werkte en zij ging nog even de gebruiksaanwijzing lezen



Begint zei eens heel hard te lachen.. Was het een vibo.. In een "jasje" zodat het dus ergens anders op lijkt

Dus heb ik een vibo tegen mijn opgehouden.. Nog steeds1 van de vele verhalen die afentoe omhoog word gehaald en in de familie als een echte "titato-actie word gezienHaahahahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Oh de eerder genoemde harman kardon set, die heb ik ook weleens het raam uit willen gooien! Die van ons kan wel DVD's afspelen, maar geen blu rays en we hebben een hele tijd problemen gehad met het geluid. Dat viel namelijk plotseling weg en dan moesten er allemaal instellingen veranderd worden voordat 'ie het weer deed. Inmiddels is het probleem opgelost, maar echt, dat ding heeft voor wat irritaties gezorgd!



Verder heb ik hier twee zeer dankbare katten zo te lezen, want ze maken gebruik van de krabpaal, de kattentunnel en de radiatorhangmat (in de winter althans), alleen het mandje doet dienst als opvangplek voor alle speeltjes. Die hadden we dus wel achterwege kunnen laten .
quote:mafalda schreef op 10 juni 2014 @ 14:35:

[...]





Oke Starbucks ga ik naar op zoek.

Ik heb deze :



Alle reacties Link kopieren
Een huis
quote:Hilary schreef op 10 juni 2014 @ 13:42:



Wel de tip gekregen op het forum voor een koelmat voor dit horrorweer en dat neem ik wel serieus in overweging, maar het is alsnog gissen of hij er iets mee gaat doen.Een vochtige handdoek werkt bij mijn kat ook goed.
quote:kersopdetaart schreef op 10 juni 2014 @ 15:32:

Ons duur koffieapparaat met bonen, begrijp het ding nog steeds niet, en je zet heeeeeel sloom 2 bakkies per keer.



Stokke kinderstoel. Het apparaat zelf kost al een godsvermogen, maar daarbij opgeteld dan alle newborn, rechtop zit ding, kussentjes, hoesjes en tuigje meuk heeft inmiddels 400 euro gekost!!!!! Daar kan je gewoon 25 kinderstoelen van de Ikea voor kopen! Waar kersje heel graag in zit. Uiteraard.Dat laatste doe je toch zelf? Je kan ook al die meuk er niet bij kopen natuurlijk. Ik heb alleen de stoel, babyset en kussentje. Was voor 200 euro klaar in de aanbieding bij prenatal. En hij gaat jaren mee, ik zit er zelf ook regelmatig op. Straks gaat hij naar dochter haar kamer voor aan haar bureau. Vind het geen geld voor een stoel die een leven lang mee kan. De gemiddelde eetkamerstoel kost meer.
Alle reacties Link kopieren
Zie net dat mijn verhaal vol met spelfouten zit , maar hij is overgekomen haha, ik denk dat als mijn tante er niet achter was gekomen ik inderdaad terug was gegaan xD

Toen ik het ding bekeek zag ik ook pas dat het "borsteltje" niet draaide maar alleen trilde, was ook een borsteltje van rubber xD

En maar verbaasd zijn dat hij zelf op de hardste stand niet werkte, hij trilde wel harder maar verder ... XD



Inderdaad ook een rare vermomming , stond ook echt "elektrische wimperkruller" op dus ben er goed ingetrapt.

Ding is in de prullenbak beland maar ben wel weer een ervaring en verhaal rijker ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven