De nieuwe Zeeman-folder

02-09-2014 21:54 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was blij verrast toen ik gisteravond de nieuwe Zeeman-folder uit de stapel reclamedrukwerk viste. Gewone mensen met normale maten. Goed eens wat anders te zien dan de superstrakke modellen die ze normaal voor het ondergoed gebruiken. Wat vinden jullie ervan?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Viel mij ook op, vond hem leuk! Idd gewone mensen, vind een plus size onderbroek altijd zo'n noodkijk op een model met maat 36...
Zoo hee dat rossige meisje in die e-n-o-r-m-e oma slip is wel echt lelijk (niet het meisje, maar het feit dat ze haar zo'n onderbroek hebben aangedaan). Verder prima folder, maar stoorde me ook niet aan de andere..
quote:Penelope_ schreef op dinsdag 02 september 2014 21:56 Viel mij ook op, vond hem leuk! Idd gewone mensen, vind een plus size onderbroek altijd zo'n noodkijk op een model met maat 36...Nou check pagina 3 zou ik zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter vroeg me haar te waarschuwen als ze weer gewone mensen zoeken.



Een paar maanden terug hadden ze een reclamespotje met een oproep.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Plus is het je opgevallen dat bijna alle mannen nog bovengemiddeld gespierd zijn en/of model??
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op 02 september 2014 @ 21:56:

Viel mij ook op, vond hem leuk! Idd gewone mensen, vind een plus size onderbroek altijd zo'n noodkijk op een model met maat 36...Wat is een noodkijk? :-)
Alle reacties Link kopieren
Mij viel het op doordat bij een van de modellen de BH echt heel lelijk zat. Meer onderaan haar ribben dan om haar borsten. Toen ging ik eens verder kijken en zag ik de insteek. Leuk, behalve die harige meneer in die boxer.... bbbrrrrr....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de folder fantastisch!

Wat een geweldig initiatief om "normale" mensen te vragen. Daarnaast vind ik het ook een plus dat je kunt zien hoe ondergoed bij een bepaald figuur past. Ik ben die domme, lachende strijkplanken van hooguit 16 jaar een beetje zat.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Mij viel het op pagina 3 op. Daar zag ik die linkse vrouw met haar flubberbuikje. Leuk om te zien. Kan me niet herinneren dat ik dit ooit in reclamefolders heb zien staan. Niet dat ik het lelijk vind, juist niet maar het is wel vernieuwend zeg maar.



Het enige lelijke vind ik die enorme bloemetjes onderbroek op de 2e pagina. Die oudere vrouw helemaal links.
Alle reacties Link kopieren
Opmaak is een kopie van de Hema folders.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Zeeman is heel goed bezig. Zij begrijpen tenminste dat de gemiddelde Nederlandse vrouw geen maatje 34-36 heeft en de gemiddelde man geen wasbordje. Ik werd heel blij van deze folder. Het doet me denken aan de Dove reclame op tv en aan de Didi folder. Die werken ook met een model van een jaar of 60 die er werkelijk prachtig uitziet. Ik hoop dat andere bedrijven dit voorbeeld gaan volgen. Ik ben er erg over te spreken. Ik kocht al veel spullen bij de Zeeman, ook ondergoed, en ben echt blij verrast. Eindelijk eens een bedrijf die normale mensen in hun folder gebruikt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Het idee is leuk, maar ik word niet enthousiast over die bh's. De meesten zitten op 'echte' mensen dus als geen meter!
Alle reacties Link kopieren
http://vimeo.com/104510205
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 02 september 2014 @ 22:05:Het enige lelijke vind ik die enorme bloemetjes onderbroek op de 2e pagina. Die oudere vrouw helemaal links.



Holy crap, dat is zo'n oma-onderbroek dat er in heel NL waarschijnlijk niet eens een oma te vinden is die hem mooi vindt. Daarentegen kun je hem wel aan een kind geven om er een hut in te maken. Wat een wanstaltig ding!



Het leidt wel af van de producten vind ik (normaal negeer ik de modellen altijd omdat het toch meer van hetzelfde is) maar pleit wel zwaar voor Zeeman!
Alle reacties Link kopieren




Dan had hier ook wel een bierbuik tussen mogen staan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 september 2014 @ 22:18:

[img]http://www.zeeman.com/getattachment/ecf ... S--(1).jpg[/img]



Dan had hier ook wel een bierbuik tussen mogen staan.Inderdaad. In elk geval ééntje met een wit vel en wat behaarde mannen
Alle reacties Link kopieren
Die rechtse harige bedoel ik. Jekkie!! Je zal het maar vinden tussen je lakens...



Met een bierbuik ben je het zicht op de boxer kwijt...
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben weer cynisch, maar ik denk niet dat Zeeman deze folder heeft uitgegeven om nou zo maatschappijkritisch te zijn... Ze richten zich op een bepaalde doelgroep met die grote onderbroeken. Sorry dat ik het zeg. En als zij hun ondergoed (vooral ook grote onderbroeken) willen promoten, zou ik die ook niet laten showen door een slank poppetje. Dat lijkt juist belachelijk terwijl het bij een 'gewone' vrouw eerder normaal lijkt. Dus gewoon een commerciële marketingstunt als je het mij vraagt. Maar goed, hoe dan ook: toch hulde aan Zeeman hoor; ik kan 't ook wel waarderen verder.
Alle reacties Link kopieren
@mamavaf



Ik zou die harige in die boxer juist heerlijk vinden tussen mijn lakens
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmira schreef op 02 september 2014 @ 22:15:

Het idee is leuk, maar ik word niet enthousiast over die bh's. De meesten zitten op 'echte' mensen dus als geen meter!Daarom draag ik wel de onderbroeken van de Zeeman, maar zitten mijn borsten vastgesnoerd in een Primadonna.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel iets teveel op de folders van de Hema. Jammer.
quote:Fiorah schreef op 02 september 2014 @ 22:00:

[...]





Wat is een noodkijk? :-)Een vreselijk gezicht. Dialect misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker leuk.

Nog meedogenlozer dan de HEMA eigenlijk, daar staan veel modellen in die dan een bijzonder gezichtje hebben maar toch nog cup B en een superstrakke buik.

De oude dame die erin staat vind ik erg mooi.
Rien du tout, ou out de suite?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven