De ouderensoos 2

18-04-2017 14:58 1167 berichten
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.



Dit is deel een De ouderensoos



Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.



Welkom!











Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 10:13:

Ik ben met de Plas-Geitebreier naar de wc geweest! Nou ja, hij liep mee tot de uitgang van de studio.Oh ja, de fillem van ome willem! Ook zo'n programma waarvan je nu denkt 'wat vond ik er in godsnaam leuk aan?' maar toen vond ik het geweldig.
The owls are not what they seem
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 10:12:

[...]



Zekers, maar het slaapprobleem is niet de enige reden, waardoor een libido wegvalt.

Als je man nog behoefte heeft, laat je eens lekker verwennen, kijk/beleef, wat het met jou doet.

Gebruik eventueel een erotische film of boek.Nee, heb niets met erotische films of boeken. En mijn hele lijf roept alleen maar om rust, rust, rust. Heeft te maken met, wat ik al zei, jarenlang onvoldoende slapen. Maar ik heb ook een burn-out gehad, daarna overleed mijn moeder onverwacht + mijn man is al bijna twee jaar werkloos. Dat bedoel ik niet als huilie, hoor, maar het zijn wel zaken waardoor mijn hoofd al een tijdje niet naar seks staat. Maar ik denk, hoop en wil wel dat het weer terugkomt. Dat is ook éen van de redenen waarom we bezig zijn onze zolder, waar wij slapen en die nu nog helemaal met open trapgat is, te isoleren en straks met muur en deur etc. Want nu liggen we ook wel heel erg 'open'. Dus ik wil het wel weer willen, zeg maar!
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 10:05:

[...]





Appeltaart,

Ik had pijn, kon niet op of neer, werd er depri van. Zat weken thuis om zo'n ontsteking te laten genezen.

In die periode kwam ik op het libelle forum ( nu al weer 2jaar gesloten) Op dat forum was een reuma topic met veel verwijzingen naar '" andere voeding" en beweging.



Ik moest gaan zwemmen ( zo'n hekel aan en al helemaal in chloor water). In het begin, haalde ik nog niet de helft van 1 baantje zwemmen. Nu zwem ik tig banen achter elkaar.

Door zwemmen beweeg je al je spieren. Door sterke spieren blijf je soepel en heb je minder pijn.

Alle koolsoorten zijn ontstekingsremmend, zo ook gember en kurkuma.

Sinds 2011 weinig tot geen pijn meer en ook zijn de ontstekingen weg gebleven.Top!
quote:LadyL0101 schreef op 20 april 2017 @ 10:16:

[...]



Oh ja, de fillem van ome willem! Ook zo'n programma waarvan je nu denkt 'wat vond ik er in godsnaam leuk aan?' maar toen vond ik het geweldig.Ik vind het serieus nog een van de beste kinderprogramma's ooit. Net als de Stratemaker-Op-Zee-Show. Net als Koot & Bie. Met humor, zonder dat het scherp of bijdehand wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 20 april 2017 @ 09:51:

[...]



Je hoeft ook niet persé 's avonds laat te seksen .'s Avonds slaap ik vroeg. 's Ochtends ben ik vroeg wakker, maar dan ligt manlief nog te knorren. Sommige lichamelijke zaken dienen zorgvuldig gepland te worden als een ochtendmens en een avondmens een relatie hebben
quote:mary57 schreef op 20 april 2017 @ 10:04:

We gaan het toch niet over alle oude-mensen kwaaltjes hebben hè. Dat hoor ik al genoeg op straat en in het winkelcentrum.

Ik dacht dat we het hier lekker licht en luchtig konden houden, voor ziektes etc. zijn er weer andere topics om op te schrijven.

Nee hoor, dat kwam toevallig ff langs.

Iemand vroeger naar Swiebertje gekeken?
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:19:

[...]





's Avonds slaap ik vroeg. 's Ochtends ben ik vroeg wakker, maar dan ligt manlief nog te knorren. Sommige lichamelijke zaken dienen zorgvuldig gepland te worden als een ochtendmens en een avondmens een relatie hebben O gelukkig, heb jij dat ook! Bij mij gaan om half 10 echt de luiken dicht, soms 10 uur. Dan begint mijn man net op te leven, als het waren. En die is 's ochtends amper in beweging te krijgen, terwijl ik zingend opsta. Nou ja, bij wijze van spreken....
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:19:

[...]





's Avonds slaap ik vroeg. 's Ochtends ben ik vroeg wakker, maar dan ligt manlief nog te knorren. Sommige lichamelijke zaken dienen zorgvuldig gepland te worden als een ochtendmens en een avondmens een relatie hebben Elke 3e zaterdag van de maand om 9 uur 's avonds na het nuttigen van 1 glas wijn
quote:herfstappeltaart schreef op 20 april 2017 @ 10:20:

[...]



Nee hoor, dat kwam toevallig ff langs.

Iemand vroeger naar Swiebertje gekeken? Ja, maar die vond ik nooit leuk. Net als Pipo de Clown en later Bassie en Adriaan. Vond ik niks. Wel Pippi, die vond ik dan weer super!
Alle reacties Link kopieren
Mijn baas (leeftijdsgenoot) en ik kunnen dágenlang praten in Koot en Bie-taal. De uitdrukkingen van Dirkie, Koos Koets, de jubileum-verkoper, moeder en zoon, vieze man, de zusjes, Ralph en Thea Ternouw, de burgemeester en Hekking, Diana Charité,, we kennen álles nog uit ons hoofd.

Wat waren die twee toch briljant!
Alle reacties Link kopieren
[quote]amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:19:

[...]





's Avonds slaap ik vroeg. 's Ochtends ben ik vroeg wakker, maar dan ligt manlief nog te knorren. Sommige lichamelijke zaken dienen zorgvuldig gepland te worden als een ochtendmens en een avondmens een relatie hebben :-$[/quote



Tja dan maar halverwege de dag/middag of voor avond tijd zat tussen door. hahahaha.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 10:22:

[...]





Ja, maar die vond ik nooit leuk. Net als Pipo de Clown en later Bassie en Adriaan. Vond ik niks. Wel Pippi, die vond ik dan weer super!Lekker kneuterig juist . Saartje met de koffie en koekjes, bromsnor en malle pietje....."zucht"......
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 20 april 2017 @ 10:21:

[...]



Elke 3e zaterdag van de maand om 9 uur 's avonds na het nuttigen van 1 glas wijn Mits we dan thuis zijn, anders schuift het een maand op
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 20 april 2017 @ 10:21:

[...]



Elke 3e zaterdag van de maand om 9 uur 's avonds na het nuttigen van 1 glas wijn Heftiggggggggggggggg
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:25:

[...]





Mits we dan thuis zijn, anders schuift het een maand op
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:22:

Mijn baas (leeftijdsgenoot) en ik kunnen dágenlang praten in Koot en Bie-taal. De uitdrukkingen van Dirkie, Koos Koets, de jubileum-verkoper, moeder en zoon, vieze man, de zusjes, Ralph en Thea Ternouw, de burgemeester en Hekking, Diana Charité,, we kennen álles nog uit ons hoofd.

Wat waren die twee toch briljant!Ge-wel-dig! Mijn man gooit nog vaak Koot en Bie-taal door gesprekken heen. Dan zie je onze dochters echg zo kijken van ????????
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:25:

[...]





Mits we dan thuis zijn, anders schuift het een maand op
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 10:16:

[...]





Nee, heb niets met erotische films of boeken. En mijn hele lijf roept alleen maar om rust, rust, rust. Heeft te maken met, wat ik al zei, jarenlang onvoldoende slapen. Maar ik heb ook een burn-out gehad, daarna overleed mijn moeder onverwacht + mijn man is al bijna twee jaar werkloos. Dat bedoel ik niet als huilie, hoor, maar het zijn wel zaken waardoor mijn hoofd al een tijdje niet naar seks staat. Maar ik denk, hoop en wil wel dat het weer terugkomt. Dat is ook éen van de redenen waarom we bezig zijn onze zolder, waar wij slapen en die nu nog helemaal met open trapgat is, te isoleren en straks met muur en deur etc. Want nu liggen we ook wel heel erg 'open'. Dus ik wil het wel weer willen, zeg maar!





Pfff ja dat hakt er in en snap ik volledig dat je lijf dan niet in de seksmodus staat.



Wij sliepen in ons vorige huis ook op zolder .
quote:herfstappeltaart schreef op 20 april 2017 @ 10:27:

[...]



Ge-wel-dig! Mijn man gooit nog vaak Koot en Bie-taal door gesprekken heen. Dan zie je onze dochters echg zo kijken van ????????Als ze bijvoorbeeld iets eten hier: "wel goed kauwen zodat het regelmatig jn je bloed komp"
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 20 april 2017 @ 10:16:

[...]



Top!Jazeker , ben ook weer erg blij
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 20 april 2017 @ 10:31:

[...]



Als ze bijvoorbeeld iets eten hier: "wel goed kauwen zodat het regelmatig jn je bloed komp"



"weet je wel, weet je niet..."

"hou je dr buiten Cock"

"en wel hierom"



hoor ik hier dagelijks.
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:40:

[...]





"weet je wel, weet je niet..."

"hou je dr buiten Cock"

"en wel hierom"



hoor ik hier dagelijks.Heerlijk, onze kinderen zijn er ook dol op, we laten regelmatig even een sketch zien!
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:40:

[...]





"weet je wel, weet je niet..."

"hou je dr buiten Cock"

"en wel hierom"



hoor ik hier dagelijks.Heerlijk! Terwijl ik mensen die met 'Goedesmorgens' of 'Nog geneukt' binnenkomen, meteen uit het raam flikker!
quote:amarna schreef op 20 april 2017 @ 10:40:

[...]





"weet je wel, weet je niet..."

"hou je dr buiten Cock"

"en wel hierom"



hoor ik hier dagelijks.Hahaha ja dat is hier ook vrij normaal taalgebruik. Kun je nagaan wat een impact die twee gehad hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 10:42:

[...]





Heerlijk, onze kinderen zijn er ook dol op, we laten regelmatig even een sketch zien!



Bijna alles staat op youtube, gelukkig!

Ik overweeg om de complete DVD-boxset te kopen, maar vind 'm eigenlijk te duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven