Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.



Dus maar een nieuwe.



Dingen die je pas heel laat begreep :



Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.



ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie



... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
Sex dream
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
dat de Venga Boys zingen "We're going to Ibiza" en niet "we're going to eat pizza"



Hoe mn ouders dat dan deden met Sinterklaas: snel aanbellen, cadeaus voor de deur en dan weer op tijd bij ons voordat wij naar de deur renden
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Voulez-vous coucher avec moi.



Bij mijn allereerste les Frans vroeg de (echt hoogbejaarde en pijprokende) leraar of er iemand iets in het Frans kon zeggen.

Dus ik, wijsneus, piano en voulez-vous coucher avec moi. De betekenis van piano kende ik wel, maar die zin? De leraar vertaalde het als, kom je bij mij logeren. Jaren later pas wist ik wat het betekende. Wat vond ik het zielig voor die man!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
hahaha borodini...ik dacht ook altijd dat hij sex dream zong.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas ontdekt dat nick simon is en simon nick. Maar die fout zullen er misschien meer gemaakt hebben
quote:Fame schreef op 22 september 2012 @ 21:25:

Voulez-vous coucher avec moi.



Bij mijn allereerste les Frans vroeg de (echt hoogbejaarde en pijprokende) leraar of er iemand iets in het Frans kon zeggen.

Dus ik, wijsneus, piano en voulez-vous coucher avec moi. De betekenis van piano kende ik wel, maar die zin? De leraar vertaalde het als, kom je bij mij logeren. Jaren later pas wist ik wat het betekende. Wat vond ik het zielig voor die man! mooi opgelost van die man
Alle reacties Link kopieren
Dat het logo van Shell een schelp is omdat Shell schelp betekent.

OMG, hoe blond kan ik zijn. En echt, ik bedacht het me pas rond mijn 30ste ofzo.

Mijn broer ( spreekt echt onwijs slecht engels ) vroeg aan mijn Roommate uit Amerika of ze een screwdriver had, 'because i want to screw with you in de wall'



<----- was zo ongeveer haar uitdrukking.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:26:

Dat het logo van Shell een schelp is omdat Shell schelp betekent.

OMG, hoe blond kan ik zijn. En echt, ik bedacht het me pas rond mijn 30ste ofzo.

[img]http://www.impact-ontwikkeling.nl/files ... oroids.jpg[/img] Hier nog een, nooit de link gelegd
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:27:

Mijn broer ( spreekt echt onwijs slecht engels ) vroeg aan mijn Roommate uit Amerika of ze een screwdriver had, 'because i want to screw with you in de wall'



<----- was zo ongeveer haar uitdrukking.
Dat horeca een samenstelling is van Hotel Restaurant Café. Echt, kwam ik vorig jaar achter ofzo
Alle reacties Link kopieren
Midgetgolf....echt pas onlangs ontdekt waarom het zo heet...
Alle reacties Link kopieren
quote:framblij schreef op 22 september 2012 @ 21:28:

[...]



Hier nog een, nooit de link gelegd

Oh, gelukkig ben ik niet alleen blond.



Verder ontdek ik pas na jaren dat er enorme gebouwen gebouwd zijn. Vraag ik heel blond aan m'n man: "hebben ze hier pas een nieuwe flat neergezet?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:26:

Dat het logo van Shell een schelp is omdat Shell schelp betekent.

OMG, hoe blond kan ik zijn. En echt, ik bedacht het me pas rond mijn 30ste ofzo.

[afbeelding]Je, het heeft bij mij ook een eeuwigheid geduurd. Slecht logo dan maar?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:28:

Dat horeca een samenstelling is van Hotel Restaurant Café. Echt, kwam ik vorig jaar achter ofzo ja ik ook! er ging een wereld voor me open. en ik altijd maar denken dat het uit het Latijn komt... schaam schaam
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep pas heel laat wat mijn ouders, broer en zus zo grappig vonden als ze het tijdens het avondeten over "leren pijpen" hadden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:29:

[...]



Oh, gelukkig ben ik niet alleen blond.



Verder ontdek ik pas na jaren dat er enorme gebouwen gebouwd zijn. Vraag ik heel blond aan m'n man: "hebben ze hier pas een nieuwe flat neergezet?"Hier omgekeerd, ineens is er een parkeergarage weg. Fiets al15 jaar door mijn stad heen, het gebouw is een jaar geleden gesloopt en ik kwam daar pas vorige week achter
quote:VotesforLeo schreef op zaterdag 22 september 2012 21:29 Midgetgolf....echt pas onlangs ontdekt waarom het zo heet...... Enlighten me?
Alle reacties Link kopieren
In mijn jeugd; dat acteurs niet echt dood gaan als ze in de serie dood gaan. Ik dacht altijd: wat sneu, nou is ie dood..........
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:28:

Dat horeca een samenstelling is van Hotel Restaurant Café. Echt, kwam ik vorig jaar achter ofzo Dat wist ik niet.............
Alle reacties Link kopieren
Krijg nou wat... De shell-schelp link openbaart zich nu ook pas aan mij hoor... :-) en dan ben je 31 jaar oud...
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:20:



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....



Mijn ex zong altijd 'de bom van Doe Maar':



Dan lig ik in m'n nette pak

Diploma's en m'n cheques op zak sex-shop-zak

Mijn polis en mijn woordenschat, awoei

Onder de flatgebouwen van de stad naast jou

Laat maar vallen dan

Het komt er toch wel van

Het geeft niet of je rent

'k Heb jou nooit gekend

'k Wil weten wie jij bent

'k Wil weten wie jij bent
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:26:

Dat het logo van Shell een schelp is omdat Shell schelp betekent.

OMG, hoe blond kan ik zijn. En echt, ik bedacht het me pas rond mijn 30ste ofzo.

[img]http://www.impact-ontwikkeling.nl/files ... oroids.jpg[/img]Ik dacht dat Shell een heel eng tankstation was. Het logo deed me denken aan een kernramp en mijn ouders boycotten Shell ook een poosje, dus het moest wel iets heel fouts zijn...
quote:VotesforLeo schreef op 22 september 2012 @ 21:29:

Midgetgolf....echt pas onlangs ontdekt waarom het zo heet...



Waarom dan ?



Ben aan het denken voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven