Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.



Dus maar een nieuwe.



Dingen die je pas heel laat begreep :



Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.



ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie



... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Ik kwam er na 15 jaar een instrument spelen achter dat de noten daadwerkelijk in alfabetische volgorde stonden.

Dus de a, de bes, b, etc. Ik snapte niet hoe mensen dat onthielden
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 22 september 2012 @ 21:31:

[...]



... Enlighten me?Midget als in dwerg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:26:

Dat het logo van Shell een schelp is omdat Shell schelp betekent.

OMG, hoe blond kan ik zijn. En echt, ik bedacht het me pas rond mijn 30ste ofzo.

[img]http://www.impact-ontwikkeling.nl/files ... oroids.jpg[/img]



haha, herkenbaar



Ik vroeg me ook altijd af waarom er bergen stonden op een gulden. Kwam er pas heel laat achter dat ik hem een kwart moest draaien en dat het dan het hoofd van beatrix was.
Alle reacties Link kopieren
Benelux heb ik een aantal jaar geleden aan vriend moeten uitleggen.



En Dolf uit Alfred J Kwak begreep ik pas toen ik volwassen was
Alle reacties Link kopieren
Ik kon echt serieus nooit begrjipen hoe reclames werden gemaakt, wat ik dus dacht was dat er dus echt mensen keer op keer datzelfde reclamespotje '' afspeelde '' toen ik erachter kwam, dat zo'n reclame spotje dus echt de helee dag en soms nacht doorging, dacht ik van! die moeten toch ook moe zijn, zo doende kwam ik er een beetje achter dat ze opgenomen werden..



Ik snapte ook nooit, dat sinterklaas zoveeeel kindjes zoveeeel cadeautjes kon schenken.. Ik kon het gewoon niet snappen,

Maar aantal jaren later viel alles op zijn plek hahaha!



Erg dom soms, hoe je kunt denken als kind! hehe
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 22 september 2012 @ 21:29:

Midgetgolf....echt pas onlangs ontdekt waarom het zo heet...Ik dacht dat het minigolf heette?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:VotesforLeo schreef op zaterdag 22 september 2012 21:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Captain_Obvious in "Dingen die je pas heel laat begreep..."" class="messagelink">Captain_Obvious schreef op 22 september 2012 @ 21:31</a>:</b>

[...]



... Enlighten me?</div></blockquote>Midget als in dwerg. " Midget als in dwerg."

echt!?
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 22 september 2012 @ 21:31:

[...]



... Enlighten me?
Dat het chatprogramma ICQ een afkorting is van I seek you... Duurde ook echt heel lang voor ik dat begreep.



Netzoals dat de @ at is. Ik begreep maar niet waarom je steeds vaker zag dat mensen schreven van 'Ik ga naar boven @bed' .....



pfff.
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:20:



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....Ik had precies hetzelfde....tot ik keihard werd uitgelachen toen ik dit enthousiast mee zong....
Haha, ja dat van de Shell kwam ik ook heel laat achter.

Zonder vroeger vorlichting gehad te hebben, dacht ik als kind dat baby's uit de navel kwamen, dat is eng? Maar na twee kinderen weet ik nu beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:madamecannibale schreef op 22 september 2012 @ 21:33:

[...]





haha, herkenbaar



Ik vroeg me ook altijd af waarom er bergen stonden op een gulden. Kwam er pas heel laat achter dat ik hem een kwart moest draaien en dat het dan het hoofd van beatrix was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:26:

Dat het logo van Shell een schelp is omdat Shell schelp betekent.

OMG, hoe blond kan ik zijn. En echt, ik bedacht het me pas rond mijn 30ste ofzo.

[img]http://www.impact-ontwikkeling.nl/files ... oroids.jpg[/img]Weer wat geleerd :-) Wist ik ook niet...
Count your blessings...
Te hebben gehad....sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:35:

Dat het chatprogramma ICQ een afkorting is van I seek you... Duurde ook echt heel lang voor ik dat begreep.



Netzoals dat de @ at is. Ik begreep maar niet waarom je steeds vaker zag dat mensen schreven van 'Ik ga naar boven @bed' .....



pfff.Dat snap ik ook niet als ik weet dat het at is. Net als dat # wat iedereen te pas en te onpas gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 22 september 2012 @ 21:35:

[...]





Ik dacht dat het minigolf heette?Bestaat vast ook, ik ken alleen midgetgolf
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 22 september 2012 @ 21:34:





Erg dom soms, hoe je kunt denken als kind! heheOh, de dingen die ik vertel zijn 30+ Hoe dom je dan bent is nog erger.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er pas een aantal jaar geleden achter dat er helemaal geen crème bestaat om je oren tegen je hoofd te plakken, maar dat kukident dient om je gebit vast te plakken, met dank aan mijn vader...
Alle reacties Link kopieren
quote:framblij schreef op 22 september 2012 @ 21:33:





En Dolf uit Alfred J Kwak begreep ik pas toen ik volwassen was???
Alle reacties Link kopieren
Dat de kruiden in de supermarkt op alfabet hangen...



Blijkbaar wist iedereen dat, behalve ik....
Tot m'n 20ste zo ongeveer dacht ik altijd dat het omweer was, maar het bleek onweer te zijn.
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:38:

[...]





???de gelijkenis met een zeker misdadiger genaamd adolf hitler bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Q8, dat tankstation, dat dat Koeweit betekent!
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:38:

[...]





???Adolf (hitler)
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:38:

[...]





???Verwijst naar Adolf Hitler en de Tweede Wereldoorlog. Richt de Kraaienpartij op met een eng lijkend logo verwijzend naar het hakenkruis. Wil het land "raszuiver" maken met alleen échte kraaien. Zelfs zijn haar is er op aangepast (van Dolf)

http://www.youtube.com/watch?v=ix9GUidmCXA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven