Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.



Dus maar een nieuwe.



Dingen die je pas heel laat begreep :



Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.



ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie



... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
Er is echt geen navigatiesysteem waarbij oost altijd rechts betekent hoor.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:harry13 schreef op 27 november 2014 @ 21:35:

En de reactie hierop:



Ongelooflijk... Echt waar?



Ik ken iemand die hetzelfde dacht, en voor elk keer plassen haar tampon verwijderde van 'anders kon het er niet langs'. Maar die was 14...



Dus mijn geheugen was niet helemaal correct en had deze twee samengevoegd. Maar ik blijf het bijzonder vinden.Lijkt me ook niet meer dan normaal om je tampon te verwisselen bij het plassen. Het lijkt me allerminst fijn om met een beplast touwtje in mijn broek te lopen.
quote:flojan schreef op 04 december 2014 @ 19:56:

Even een nieuwe, ik kwam er vorige week (35 jr..) achter dat als een navigatiesysteem zegt dat je in oostelijke richting moet wegrijden ze echt niet van je verwachten dat je weet waar het oosten op dat moment is, maar je gewoon richting rechts kunt vertrekken.. Ik heb me altijd afgevraagd hoe al die mensen snappen welke kant noord en zuid zijn op elk moment..Eh...volgens mij snapte je hem vroeger beter hoor in oostelijke richting is gewoon naar het oosten toe. En je ziet vanzelf wel wat het oosten is, want als je naar het westen rijdt gaat hij vast roepen dat je moet omdraaien
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 21:08:

Barbe à papa betekent baard van papaLetterlijk wel ja maar het betekend ook suikerspin. Snap de gelijkenis wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 04 december 2014 @ 22:09:

[...]



Lijkt me ook niet meer dan normaal om je tampon te verwisselen bij het plassen. Het lijkt me allerminst fijn om met een beplast touwtje in mijn broek te lopen.Of je houdt het touwtje even opzij
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
(Ik vind het eigenlijk het leukst als iemand hier iets "opeens begrijpt" en het dan helemaal mis blijkt te hebben )
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:flojan schreef op 04 december 2014 @ 19:56:

Even een nieuwe, ik kwam er vorige week (35 jr..) achter dat als een navigatiesysteem zegt dat je in oostelijke richting moet wegrijden ze echt niet van je verwachten dat je weet waar het oosten op dat moment is, maar je gewoon richting rechts kunt vertrekken.. Ik heb me altijd afgevraagd hoe al die mensen snappen welke kant noord en zuid zijn op elk moment..Dat geloof ik ook niet zo hoor. Als je niet weet waar het Oosten is; staat er op het kaartje op je navigatiesysteem niet een pijltje dat altijd naar het Noorden wijst?
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 04 december 2014 @ 22:39:

(Ik vind het eigenlijk het leukst als iemand hier iets "opeens begrijpt" en het dan helemaal mis blijkt te hebben )
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 december 2014 @ 22:20:

[...]



Letterlijk wel ja maar het betekend ook suikerspin. Snap de gelijkenis wel.Barbapapa is daar van afgeleid, maar betekent niet suikerspin
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 04 december 2014 @ 22:39:

(Ik vind het eigenlijk het leukst als iemand hier iets "opeens begrijpt" en het dan helemaal mis blijkt te hebben )Vind ik ook
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 22:47:

[...]





Barbapapa is daar van afgeleid, maar betekent niet suikerspinJawel hoor, suikerspin in het Frans is barbe à papa.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 22:47:

[...]





Barbapapa is daar van afgeleid, maar betekent niet suikerspinJawel, barbe à papa betekent wel suikerspin: http://fr.wikipedia.org/wiki/Barbe_%C3%A0_papa



Edit: Encore un peu de moutarde?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 22:47:

[...]





Barbapapa is daar van afgeleid, maar betekent niet suikerspinBarbapapa is dat roze geval, maar barbe à papa betekend wel suikerspin hoor.

http://www.vertalen.nu/vertaal/fr/nl/barbe+à+papa
Alle reacties Link kopieren
Barbe à papa wel



barbapapa niet, is er vanaf geleid
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 22:53:

Barbe à papa wel



barbapapa niet, is er vanaf geleidJa en dat werd er precies gezegd
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 22:53:

Barbe à papa wel



barbapapa niet, is er vanaf geleidJe hebt het in je eigen post (waar ik op quote) het over barbe à papa en de baard van papa. En daar maak je nu ineens barbapapa van. Ik reageer op je barbe à papa, niet op barbapapa.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 22:53:

Barbe à papa wel



barbapapa niet, is er vanaf geleidOf je zegt een keer: goh ja, ik zat mis.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2014 @ 21:08:

Barbe à papa betekent baard van papaDit bericht dus...jij haalt ineens barbapapa ergens vandaan terwijl het daar niet over ging.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 december 2014 @ 22:55:

[...]

Je hebt het in je eigen post (waar ik op quote) het over barbe à papa en de baard van papa. En daar maak je nu ineens barbapapa van. Ik reageer op je barbe à papa, niet op barbapapa.Ja, haha, dat viel mij dus ook op.
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 04 december 2014 @ 22:55:

[...]



Of je zegt een keer: goh ja, ik zat mis.Klopt, ben niet helemaal helder meer
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Barbapapa verandert nogal hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames ☺️
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 04 december 2014 @ 22:58:

Barbapapa verandert nogal hè!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 04 december 2014 @ 22:58:

Barbapapa verandert nogal hè!
quote:Nouschi schreef op 04 december 2014 @ 22:58:

Barbapapa verandert nogal hè! jij bent nog scherp zo laat op de avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven