Dingen waar je móet zijn geweest/die je móet hebben gegeten, maar waar jíj nu net weer niks aan

11-05-2007 18:18 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat? Een pretpark, een restaurant, (paren-)club of bar, waar iedereen lyrisch over is? Daar móet je echt een keer heen.



Nou affijn, je gaat. Achter de meute aan. Maar jij vind er als enige geen reet aan.



Plemp hier je ervaring neer over jouw afwijkende smaak!
Alle reacties Link kopieren
de musical Cats, ik vond er geen ruk aan...........
Een René Frogerconcert, dat doe ik nooit meer;(
Alle reacties Link kopieren
Harry Potter vind ik compleet ruk.



Koffie krijg ik niet door m'n strot, hoe bestaat het dat hele volksstammen niet zonder kunnen?
.
De broodbakmachine-hype. Ook geweigerd.
Alle reacties Link kopieren
the lord of the rings.. ik snap echt geen zak van die hele film... of ligt dat aan mij?
Alle reacties Link kopieren




 Je moet sowieso nóóit naar een Italiaan gaan in de Leidsestraat of op het Damrak. Zijn allemaal touristtraps.



Ooh, maar dan mis je wel wat hoor, echt een superleuk eettentje..:D
the lord of the rings.. ik snap echt geen zak van die hele film... of ligt dat aan mij?
Ja.:P
Alle reacties Link kopieren
ohh.... :$
Alle reacties Link kopieren
Tatoeage's en piercings, zo suf, zo jaren '90, elke tante Truus uit de provincie heeft er al op zijn minst 4. Je bent in mijn ogen een stuk stoerder als je geen meeloper bent in deze trend. En alvast oprecht excuus aan elke lange teen met een tattoo (en aan iedereen die Truus heet, in een provincie woont en GEEN tattoo of piercing heeft). :Pgnignigni
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in het Burj al Arab hotel geweest en vond er geen reet aan! Geef mij maar CenterParcs, hahaha
Alle reacties Link kopieren
Grey's Anatomy sucks..:o



Oeps wat zeg ik nou...
Alle reacties Link kopieren


Wat een hoop reacties zijn hier bijgekomen sinds ik voor het laatst keek! Het lijkt wel mode,dus ik doe niet meer mee hoor,stelletje meelopers:D;)

Alle reacties Link kopieren
Euro-Disney. Ik weiger al jaren om daar een voet over de drempel te zetten.

Het heet dan ook al jaaaaren Disneyland Parijs ;) Dat vind ik dan juist weer super, ga het liefst ieder jaar een keer!

Nederlandse tv-series voor vrouwen (zoals Julia's tango).

De meeste vind ik ook niet leuk, Julia's Tango kijk ik nog omdat ik hoop wat woorden Spaans op te vangen (maar stiekem heel hard moet lachen om het slechte acteerwerk en dito semi-Spaans gebrabbel)

Honden.

Doe mij maar katten!

Plop, Ernst Bobbie en de Rest, K3, Chipz en alle andere idiote kinderbands of tv-prorgramma's

[fgcolor=#9900cc]Oh, dan MOET (haha) je kijken naar Ridder Rob door Koefnoen, prachtige parodie op de Studio 100-onzin!  Klikken![/fgcolor] 

Leggings met een kantje.

Yegh, ja.

3d-kaarten maken. Hihihi, categorie 'Hobby's: puuzelen' (sorry Calvijn!)
:)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook nooit gedaan heb en wat ik echt AFSCHUWELIJK vind is een beplakte dakpan bij de voordeur (met WELKOM erop)!!!!
Wat ik over het algemeen bleegh vindt, en de meesten niet (gezien de mama-pijler hier): gedichtjes op geboortekaartjes.....Vre-se-lijk!



(*duikt alvast weg...*)
Alle reacties Link kopieren




quote: digijuf reageerde



Senseokoffie... echt iedereen die ik kwn, heeft intussen zo'n apparaat. maar ik vind mijn ouderwetse zelfgeschepte koffie met geklopte warme melk veel lekkerder...

Ik kreeg laats bij iemand zo'n kop koffie.Een gewoon kopje koffie? Tja, die van mij is nastuurlijk WEL heel lekker :P

Ik acht dat het capuccino was en dacht nog zij heeft de chocolade erover vergeten :(!



Ik neem een slok en dacht: Hoe slik ik dit door. Ieieieieieieie wat een smerig kopje  was dat. Ik hoefde natuurlijk ook geen tweede meer. Dan doe mij maar Nescafe senseo voor je koffiepad automaat. Zoals ze dat zo mooi zeggen :D!



En over films ik von Borat  wel zo stom. Echt na 2 min heb je de hele film gezien.

Alle reacties Link kopieren
toen de film titanic in de bioscoop draaide vond iedereen hem geweldig. iedereen zei ook dat je beslist moest zien en dat je de tranen in de ogen stonden omdat het een mooie film. maar ik vond er niets aan. heb 1 of 2 weken later schindlers list op tv gezien en daar had ik wel de tranen in de ogen staan.
Alle reacties Link kopieren


Wat ik ook nooit gedaan heb en wat ik echt AFSCHUWELIJK vind is een beplakte dakpan bij de voordeur (met WELKOM erop)!!!!







Ja of zo'n deurmat met Welkom of Welcome erop, echt walgelijk!





Heus niet iedereen is welkom in mijn stulpje, dus leg ik er ook geen dakpan of mat neer met die boodschap.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kón ik het vergeten?! Anouk! Verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet niet of het al eerder genoemd is: musicals! Bleeeeeeeeeeeeeh!



Een vriendin van me gaat soms zelfs 4x naar dezelfde musical. Ze heeft thuis zelfs een aparte kamer voor haar musical-verzameling. Tsja...... ieder zijn hobby zullen we maar denken.



Alle reacties Link kopieren
ik heb ook het idee dat je zin in chocola moet hebben tijdens je menstruatie. ik heb dat helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook het idee dat je zin in chocola moet hebben tijdens je menstruatie. ik heb dat helemaal niet.
Ik hou uberhaupt niet van chocola! De chocoladeletter van sinterklaas 2005 ligt hier zelfs nog in de kast.
Alle reacties Link kopieren
Salade Caprese, met tomaat en mozzarella; de nieuwe hype, helemaal hip op broodjes ook, maar smaakt naar niks. Of naar weinig, maar dat is dan nog te danken aan de basilicum.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Pizza! Vieze kleffe meuk met wat restant groentesmurrie. Bleeehh!



Ook loop ik niet warm voor rose. Tis veuls te zoet en smaakt naar roosvisee. Hele volksstammen lopen warm voor het rozige watertje maar ik vind het echt niks.



Verder snap ik de lol niet van all-in vakanties in zo'n resort in een warm land.



Ook op mijn lijstje van dingen die ik niet snap en totaal de lol niet van inzie zijn vrijgezellenavondjes. Voor hele volksstammen is het het toppunt van uitgaan, maar het is echt niet mijn ding.



En dan drugs, snap ik ook al niet. Wiet niet maar ook de geneugten van xtc en coke gaan volledig langs mij heen.
Alle reacties Link kopieren
ik vind pizza ook niet te eten

(komt vast door de kaas ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven