Dingen waar je móet zijn geweest/die je móet hebben gegeten, maar waar jíj nu net weer niks aan

11-05-2007 18:18 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat? Een pretpark, een restaurant, (paren-)club of bar, waar iedereen lyrisch over is? Daar móet je echt een keer heen.



Nou affijn, je gaat. Achter de meute aan. Maar jij vind er als enige geen reet aan.



Plemp hier je ervaring neer over jouw afwijkende smaak!
Alle reacties Link kopieren
[off topic]



Even zwaaien naar lil, wnat ik had haar laatst gemist in het Hol.



Ho-oi lil



[/off topic]



On topic, alles wat het fijne warme "wij-gevoel" moet oproepen, het liefst met aanstekers in de lucht. Waarbij ik een uitzondering wil maken voor optredens van Faithless.
Alle reacties Link kopieren
Musicals, idd, verschrikkelijk. Ken ook iemand die meerdere keren naar dezelfde gaat, hoe is het mogelijk.



Chocola heb ik ook niks mee.



Vrijgezellenavondjes, bleeeehhh!



Babies... als er bij vriendinnen een baby geboren wordt dan ben ik hartstikke blij voor ze, maar een baby an sich, ik heb er niks mee. Mensen die al bij een vreemde baby kwijlend boven een wandelwagen hangen, ik vind het onbegrijpelijk. En ik hoef ze ook niet vast te houden met kraambezoek (is me wel eens niet in dank afgenomen...).  Als ze iets ouder zijn, zeg een jaar of 1,5, dan ga ik het pas leuk vinden.



*duikt ook weg en gaat gezellig naast Carlien zitten*
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Wat ik helemaal zat ben is:

* Puntschoenen, niet toen ze in waren maar nu nog steeds niet. Net zoals die rage eind jaren 90 met die Spice Girls-schoenen, van die gympen met een zool van minstens 10 cm.

* Verjaardagen waar je met zijn allen in een kringetje zit en weinig te melden hebt aan degene waar je toevallig naast terecht kwam, personeelsborrels ed, kortom bijeenkomsten waar je eigenlijk niet onderuit kan. Niet leuk

* Jongeren-hypes waar andere leeftijdsgroepen zich mee gaan bemoeien. Zoals nu met het jumpen, ineens vinden kinderen van 4 het helemaal geweldig en heeft of all people Hilbrand Nawijn een jump-single gemaakt. Zou voor mij als 16-jarige een reden zijn om er onmiddellijk mee te stoppen. Door al het media-gedoe er omheen wordt zo'n trend heel snel de nek omgedraaid en is het alleen nog iets wat kleuters geweldig en 50+-ers wel grappig vinden. Ik voorspel een snelle dood van deze hype. 

* .....with the Stars. De omroepen moeten hier nu ECHT mee gaan stoppen. 

* Mensen die altijd van alles moeten gaan doen en beleven en daar anderen mee lastig vallen. Heb je vier dagen vrij, wordt er al gevraagd: 'En, ga je nog iets DOEN?' Gewoon vier dagen op de bank liggen kan echt niet. Of twee weken aan het strand liggen in de zomervakantie is ook uit den boze. Nee, je moet met verhalen thuiskomen over schitterende watervallen, prachtige ruïnes die 4000 jaar bewaard zijn gebleven en die geweldige lokale bevolking en niet te vergeten die niet te missen musea.

* Broedse vrouwen ben ik ook helemaal zat. Ik was afgelopen weekend met tien vrouwen op stap (vrijgezellenfeestje) en er zaten er een paar bij die met zwaar rammelende eierstokken rondliepen. Vrouwen met kinderen worden dan ook vol adoratie aangekeken en ze willen niets liever dan stoppen met werken om fulltime te gaan moederen. Da's iets waar ik niks van begrijp.

* Heeft een beetje te maken met hierboven: als stellen gaan proberen samen een kindje te maken noemen ze het sexen ineens 'klussen'. En als het niet meteen lukt wordt de vrouw helaas weer 'ongi'. Zie babypijler, waar ik wel eens kijk om me te proberen te verplaatsen in de wannabe-zwangere. Lukt maar niet. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ontzettende hekel aan zogenaamd gezellige bijeenkomsten als familiefeesten (met de hele familie; verre ooms en tantes die je verder nooit ziet of spreekt etc) en schoolreunies, ik probeer ze altijd te ontwijken, helaas kom je er bij de familie niet altijd onderuit...
Alle reacties Link kopieren


Babies... als er bij vriendinnen een baby geboren wordt dan ben ik hartstikke blij voor ze, maar een baby an sich, ik heb er niks mee. Mensen die al bij een vreemde baby kwijlend boven een wandelwagen hangen, ik vind het onbegrijpelijk. En ik hoef ze ook niet vast te houden met kraambezoek (is me wel eens niet in dank afgenomen...).  Als ze iets ouder zijn, zeg een jaar of 1,5, dan ga ik het pas leuk vinden.





Jouw post nog niet gelezen toen ik de mijne aan het schrijven was maar zo mee eens! Kinderen worden een beetje leuker als ze gaan praten maar met babies heb ik ook helemaal niks. Persoonlijk zie ik liever een puppy dan een baby.
Alle reacties Link kopieren


* Heeft een beetje te maken met hierboven: als stellen gaan proberen samen een kindje te maken noemen ze het sexen ineens 'klussen'. En als het niet meteen lukt wordt de vrouw helaas weer 'ongi'. Zie babypijler, waar ik wel eens kijk om me te proberen te verplaatsen in de wannabe-zwangere. Lukt maar niet. ;)

 
Waar staat 'ongi' voor?
Alle reacties Link kopieren




 

Waar staat 'ongi' voor?

Ongesteld, wat een vreselijke benaming he? :?
Alle reacties Link kopieren




quote: Gloeilamp reageerde





 

Waar staat 'ongi' voor?



Ongesteld, wat een vreselijke benaming he? :?

Oooooohhh, leermoment van de dag...
Alle reacties Link kopieren
Trouwens heb ik al verteld dat de hele wereld zich groen en geel eet aan kaas? (waarschijnlijk al heeeel vaak ;))



Maar ik vind kaas dus echt vreselijk..

Overal waar je komt is kaas!



Kaas op de pizza, kaas op de spaghetti, kaas op brood, kaas door de salade, smeerkaas van sonja bakker, blokjes kaas op een feestje, tostikaas, blablablabla...





En dan komen er hier ook nog eens dagelijks honderden Jappen naar de kaasmakerij! :?
Alle reacties Link kopieren
Geen kaas, geen vis ,wat dan wel???:D
Alle reacties Link kopieren
Geen kaas, geen vis ,wat dan wel???:D
iig geen tractatie van haring en kaasblokjes :P
Alle reacties Link kopieren
ovengerechtje met veel groenten en knoflook??



Eet je wel vlees??
Alle reacties Link kopieren
Veel groente en vlees..

Oh en ik ben een broodmens..

(en over al het andere met gist erin doe ik ook niet moeilijk :P)

Alle reacties Link kopieren
M, ik kan heel goed , (naar horen zeggen), boemboe bali vlees maken, lekker veel vlees met rijst en gado gado, echt wat voor jou.

Geen kaas te vinden
Alle reacties Link kopieren
Nou ben benieuwd ;)

Ik vind roerbakken ook altijd erg lekker...

Maar dan wel met lekkere pittige kruiden of sausje...
Alle reacties Link kopieren
Musical inderdaad, best leuk alleen jammer dat er wordt gezongen, dat verpest dan weer alles :P

En Pesto! Overal pesto indoen, file american met pesto, eiersalade met pesto, pesto, pesto, pesto, het is wachten op chipssmaak met pesto, chocola met pesto, bah. En die nieuwe chipssmaakjes, ketchup, sour creme enz. gatver, gaat naar 1 handje al vervelen, geef mij maar gewoon naturel of paprika.
Alle reacties Link kopieren
met boemboe bali wil je de volgende dag liever obstipatie hebben, believe me.
Alle reacties Link kopieren
Die weeige gevulde paprikaatjes (of zijn het tomaten ?) met een nog weeiger smakende vulling erin, uit de olie, ik ga over m'n nek als ik ze maar zie.



Kerstmis, al die opgefokte toestanden om het maar zo gezellig mogelijk te maken en als puntje bij paaltje komt heeft iedereen ruzie met iedereen of zit je zo volgevreten dat je liefst alles weer uit zou kotsen.



Pasen idem dito, maar in iets  mindere mate.



Rituelen  (vooral in de kerk), daar heb ik de zin of onzin nog nooit van ingezien.



Beestjes uit zee, vooral die je op  je bord geserveert krijgt met kop  en poten er nog aan. Getverdegetver.



Voetbalvrouwen, ik vind de echte voetbalvrouwen al vreselijk, maar er ook nog een serie over maken ?



Die kleine step die jaren terug ineens "hot" was en die iedereen moest hebben,  wat  een onding.



En dan de meeste dingen die al genoemd zijn, met name op eetgebied. Van die rages die je dan in elk restaurant ziet,  en ook bij mensen thuis.  Geen ontkomen aan de pesto's, balsamicoazijn, fusion koken,  en weet ik veel  wat  er de afgelopen jaren allemaal voorbij is gekomen.



Opera, veel te langdradig, gaat nergens over en bovendien niet te verstaan.



zuurvlees (al dan niet in combi met mayo), hoe mensen dat de strot afkrijgen is me een raadsel. zelfde voor de babi pangang bij een gemiddelde chinees, met die zoetzure atjar eronder, bahbahbah.



Rooibosthee, alsof je thee trekt van wat hooi zo smerig smaakt dat.



Oudhollandse gerechten als griesmeel (klontjes), grutjes (zuur, want in de karnemelk gekookt, wie verzint nou zoiets ?), broodpap (zal wel  restverwerking zijn geweest), weipap en biest. Getverdergetver. Niet dat  de vla  van tegenwoordig nou zo lekker is, maar dat krijg je tenminste nog met fatsoen weg.



Geloven in bijgeloof,  hoe  dom kun je zijn (dit is geen persoonlijke aanval op iemand die  zich nu misschien aangesproken voelt)



Dat je in de zomer bijna nergens gesloten schoenen kunt kopen en in de winter bijna nergens sandalen. Als  je eindelijk een paar lekker zitende wandelschoenen hebt gevonden, dan is dat model het volgende jaar  al weer verdwenen. Je bent bijna verplicht dan meerdere paren te kopen,  maar op moment van aankoop  weet je nog niet of ze echt gaan bevallen.  Idem met kleding.



Auto's en auto  programma's, vreselijk. Het zijn dingen om je mee te verplaatsen en ze moeten niet te veel  geld kosten en veilig zijn, maar ik begrijp het geilen op  een auto  dus echt niet (of gaat het om de mooie vrouwen die ze er vaak bij presenteren ?)



Roddelprogramma's als shownieuws en rtl boulevard, wat interesseert mij het nou wat  anderen doen en met wie ze het doen ?
Alle reacties Link kopieren
Vlees of via of kaas in combi met fruit. Da's voor mij echt geen combinatie
Alle reacties Link kopieren
Hardrock  cafe's, over de hele wereld ongeveer hetzelfde ge-eikel
Alle reacties Link kopieren
Kuuroorden ala thermae of thermen of hoe ze ook mogen heten.  Een godsvermogen betalen om alleen wat te poedelen in het water  en wat bank te hangen terwijl er aan je lichaam wordt gefrunnikt



Winkelen was ook al genoemd, en dan met name in de electronica winkels  met partner erbij. Da's dan gezellig........ Nou ja, winkelen is per definitie niet gezellig, dat is noodzakelijk kwaad.  Evengoed als boodschappen doen in overvolle supermarkten, met name op  zaterdag of voor feestdagen. Bah, wat een ellende.
Alle reacties Link kopieren
thasjie:



Alle reacties Link kopieren
Oma's die geen oma genoemd willen worden omdat  ze dan "oud" lijken.



Parachute springen, nooit begrepen. Evenals bergbeklimmen, bungeejumpen, diepzeeduiken, de noordpool bezoeken, jungletochten maken in gebieden waar menig mens is verdwaald, vrijwillig kluizenaar/monnik/non worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik was net lekker op  dreef ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde bijna vragen: is er überhaupt wel íets wat je leuk vindt Tasjie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven