Domme opmerkingen

23-03-2016 00:05 445 berichten
Ik trap af. De situatie. Ik lig met griep op bed en presteer het om net zonder blikken of blozen tegen mijn man uit te kramen "als ik vrijdag nog ziek ben ga jij maar hoor" over de pret echo die dan in de agenda staat.

Waarop mijn man me aankijkt alsof ik gek ben geworden "euh schat daar hebben ze jou toch ècht bij nodig"



Wat zijn jullie 'ehh oooowkeeee ooo ja' momentjes? Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
toen ik net op mezelf ging wonen en boodschappen ging halen zag ik dat het pak van bar le duc van donkerblauw naar lichtblauw was veranderd. Ik vroeg toen aan schoonzus "is dat bar le duc light". 11 jr later hoor ik t nog steeds
quote:GateKeeper schreef op 23 maart 2016 @ 00:15:

toen ik net op mezelf ging wonen en boodschappen ging halen zag ik dat het pak van bar le duc van donkerblauw naar lichtblauw was veranderd. Ik vroeg toen aan schoonzus "is dat bar le duc light". 11 jr later hoor ik t nog steedsRaap me op
"Juf gaat ie dan niet stuk?" Vroeg ik bloed serieus aan de juffrouw op de peuter speelzaal toen we na de ramp bij Tsjernobyl wegens radioactiviteit niet in de zandbak mochten. Ik heb ervaring met domme opmerkingen dus.
Alle reacties Link kopieren
Halverwege een voetbalwedstrijd in een stadion aan mijn broer vragen: "wat doet die man in het zwart eigenlijk in het veld?"

Euh.......das de scheidsrechter muts!
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:GateKeeper schreef op 23 maart 2016 @ 00:15:

toen ik net op mezelf ging wonen en boodschappen ging halen zag ik dat het pak van bar le duc van donkerblauw naar lichtblauw was veranderd. Ik vroeg toen aan schoonzus "is dat bar le duc light". 11 jr later hoor ik t nog steeds
quote:calvijn1 schreef op 23 maart 2016 @ 00:20:

Halverwege een voetbalwedstrijd in een stadion aan mijn broer vragen: "wat doet die man in het zwart eigenlijk in het veld?"

Euh.......das de scheidsrechter muts!In de categorie voetbal. Ik snapte niks waarom pasen er steeds bij werd gehaald. Geen domme opmerking gewoon dom. Pas later snapte ik dat het meervoud was van pass.
quote:Deadpool schreef op 23 maart 2016 @ 00:22:

[...]



In de categorie voetbal. Ik snapte niks waarom pasen er steeds bij werd gehaald. Geen domme opmerking gewoon dom. Pas later snapte ik dat het meervoud was van pass.En wanneer ontdekte je dat het een werkwoord was? Het meervoud is passes
Ze passen de bal toch van mannetje naar mannetje?
Ze passen de bal toch van mannetje naar mannetje?



Owja. Duh. Werkwoord. Kwartje. Aaah.
Haha, jullie opmerkingen zijn echt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn zus me had gevraagd aan niemand te verklappen welk geslacht haar kindje had (ze was net zwanger) vroeg mijn vriend "is het een jongetje?" Ik zei daarop, heel trots dat ik niks had verklapt, "nee het is geen jongetje!" ik was in mijn enthousiasme even vergeten dat er doorgaans slechts twee opties zijn.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
"Het verbaast me dat jij hem überhaupt omhoog krijgt". Tegen mijn leidinggevende (een van de hoogste personen binnen het bedrijf).



Ik bedoelde zo'n plastic waterding dat je op zo'n waterkoeler kan tillen en waar je bekertjes water uit kunt tappen.
Ik woonde net op mezelf en was bij de Hema om te informeren wat gordijnen kostten. Toen vroeg de dame vd Hema wat de afmetingen waren. Afmetingen? Waarvan? Zij mij helemaal uitleggen wat ik dan moest opmeten. Ik dacht echt dat weten ze daar wel.
quote:GateKeeper schreef op 23 maart 2016 @ 00:15:

toen ik net op mezelf ging wonen en boodschappen ging halen zag ik dat het pak van bar le duc van donkerblauw naar lichtblauw was veranderd. Ik vroeg toen aan schoonzus "is dat bar le duc light". 11 jr later hoor ik t nog steeds



Ik drink nooit bar le duc, dat zal 't m zijn, maar ik snap deze echt niet.

Wie legt het mij uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoezitdit schreef op 23 maart 2016 @ 06:54:

[...]





Ik drink nooit bar le duc, dat zal 't m zijn, maar ik snap deze echt niet.

Wie legt het mij uit?Bar le Duc is een merk water ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 maart 2016 @ 00:15:

"is dat bar le duc light"
Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt even een tvp verzinnen, ik lig in een deuk hier



Ik heb me jaren geleden (lees: jaren 80) wekenlang afgevraagd wat het woord platenboek betekende. Plattenboek leek me geen bestaand woord, dus het moest echt om ''Plaatenboek'' gaan, maar ja, platen, dat zijn van die dingen met muziek toch? Werd er dus een boek bedoeld met veel mooie plaatjes (kinderboek) erin...
Ik ben opgegroeid in de stad, en toen ik een jaar of 8 was kwamen we voorbij een weiland met een soort koeien. Alleen waren ze niet gevlekt, maar helemaal egaal lichtbruin, dus ik vroeg: 'Wat zijn dat nou voor beesten?'.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel opschudding veroorzaakt bij de hele sportclub. We waren buiten bij een wedstrijd en regelmatig kwam de opmerking 'femke09 staat in de wei' waarop de aangesprokene dan om zich heen keek (waar dan?). Mijn echtgenoot bedoelde de 'wij' (blad voor jonge ouders)
De dag waarop ik tot de wonderbaarlijke ontdekking kwam waarom een laptop, laptop heet. Ineens viel het kwartje 8

Mijn man herinnert me er nog regelmatig aan

En zo heb ik wel meer van dat soort dingen. Leuk topic!
Een jongen vroeg mij ooit om verkering. Ik was nog een groentje en jong.



Zijn letterlijke woorden: Wil jij met me gaan?



Mijn antwoord: Waar naartoe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven