Droomauto

22-03-2017 19:18 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke auto zou je ooit in je leven eens in willen (mee)rijden?



Ik zal meteen aftrappen met 2 nogal ver uit elkaar staande auto's.



Ten eerste de Alfa Romeo 8C (voor een roadtrip door de Italiaanse bergen).

[img]249f626eaf21d3c97d9a28b96aac9ea0.jpg[/img]



En ten tweede een oude Amerikaanse pick-up truck (met een hond in de laadbak) om mee door de VS te cruisen.

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 13ced5.jpg[/img]
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Ik ga in elk topic over kinderen schrijven dat ik niet van kinderen hou.
quote:Starshine-2 schreef op 22 maart 2017 @ 20:02:

[...]





Ik onderschrijf ook niet dat mensen die van auto's houden materialistisch zijn. Je kunt toch wel van mooie dingen houden?

Ik zou ook best een bepaald huis willen, of die mooie schoenen, die fantastische keuken etc.

Toch zou ik mezelf niet omschrijven als materialistisch.



Ja ok, heb je een punt. Ik hou van echte diamanten, maar dat maakt me inderdaad niet gelijk in alle opzichten materialistisch.

Maarrrr, ik 'show' er ook niet mee, in de zin dat ik ga paraderen door de winkelstraten zoals mannen met bepaalde auto's dat nog wel eens kunnen doen. Of erover opscheppen.



Ik denk dat de meeste mensen het verschil wel snappen tussen auto's als liefhebberij, of als statussymbool. En dat laatste, dát vind ik onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 22 maart 2017 @ 20:02:

[...]



Dit.

Maar ik snap ook dat het een geweldig gevoel moet geven om in een bepaalde auto te rijden. Toch geef ik daar weinig om.



Ik onderschrijf ook niet dat mensen die van auto's houden materialistisch zijn. Je kunt toch wel van mooie dingen houden?

Ik zou ook best een bepaald huis willen, of die mooie schoenen, die fantastische keuken etc.

Toch zou ik mezelf niet omschrijven als materialistisch.Autorijden is voor mij juist een ervaring en niet een materialistisch dingetje. De auto in de garage boeit me niet, maar eenmaal achter het stuur op de weg vind ik het geweldig.
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Een Aston Martin Vanquish



quote:Zinerva schreef op 22 maart 2017 @ 20:06:

[...]





Hier ben ik het mee eens. Ik heb geen auto en rij ook liever niet mee in een andermans auto, geef mij mijn fiets maar

Ja eens. Ik woon alleen in een plattelands omgeving en heb de auto nodig voor mijn werk, maar heb wel gekeken naar Greenwheels, helaas hebben ze dat hier niet.

Ik overweeg wel een electrische fiets, dan kom je net wat sneller (en minder bezweet) op je bestemming en is wind wat minder een excuus om de auto te pakken.
Ik autorijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen auto Star
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 20:15:

[...]





Ja ok, heb je een punt. Ik hou van echte diamanten, maar dat maakt me inderdaad niet gelijk in alle opzichten materialistisch.

Maarrrr, ik 'show' er ook niet mee, in de zin dat ik ga paraderen door de winkelstraten zoals mannen met bepaalde auto's dat nog wel eens kunnen doen. Of erover opscheppen.



Ik denk dat de meeste mensen het verschil wel snappen tussen auto's als liefhebberij, of als statussymbool. En dat laatste, dát vind ik onaantrekkelijk.

Nou ja precies. Sommige mensen lopen wel te koop met hun juwelen, hun merktas of vrijstaande villa. Het is maar net hoe je ermee omgaat.



Ik zou ook niet in een bepaalde auto willen rijden om hoe het ding eruit ziet, maar wel voor de ervaring. Tenminste, ik snap dat mensen willen voelen hoe een Ferrari oid nou rijdt. Zelf heb ik in dat opzicht geen droomauto. Boeit me echt niks.
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2017 @ 20:18:

Ik heb geen auto Star
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om auto te rijden,vooral omdat ik op latere leeftijd pas mijn rijbewijs heb gehaald.En ik moet eerlijk bekennen dat het er voor mij wel een beetje toe doet in wat voor auto ik rijd.Ik geef verder niks om materiaal,maar vind mijn auto heerlijk.
quote:Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 20:16:

[...]



Ja eens. Ik woon alleen in een plattelands omgeving en heb de auto nodig voor mijn werk, maar heb wel gekeken naar Greenwheels, helaas hebben ze dat hier niet.

Ik overweeg wel een electrische fiets, dan kom je net wat sneller (en minder bezweet) op je bestemming en is wind wat minder een excuus om de auto te pakken.



Als een electrische fiets tot een optie behoord qua aanschaf zou ik daar zeker voor gaan.

Ik woon in een grote stad dus het OV is goed en sowieso is de fiets sneller dan de auto in de binnenstad.
Maar dan eentje met zo'n leuke snorkel



Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 maart 2017 @ 20:20:

[...]





[afbeelding]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't dan weer heel onaantrekkelijk om te zeuren omdat een ander iets wel leuk vind.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
een zelfrijdende Tesla.

zal wennen zijn, want ik rij nooit op de cruise control.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 22 maart 2017 @ 20:21:

[...]





Als een electrische fiets tot een optie behoord qua aanschaf zou ik daar zeker voor gaan.

Ik woon in een grote stad dus het OV is goed en sowieso is de fiets sneller dan de auto in de binnenstad.Absoluut.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 22 maart 2017 @ 20:17:

Ik autorijden.Ik ook.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Mijn droomauto is een Fisker Karma

If you can dream it, you can do it.
quote:mel.nl schreef op 22 maart 2017 @ 20:33:

Mijn droomauto is een Fisker Karma

[afbeelding]Mooi hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen auto, zelfs geen rijbewijs maar ik hou van auto's!



Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 22 maart 2017 @ 20:33:

[...]



Mooi hoor



Hij doet het niet



Ga het nog eens proberen
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg! Ik snap gewoon niets van plaatjes plakken



Hier is een link, voor wie hem wil zien

https://www.google.nl/sea ... l-nl&client=safari#imgdii=MFD9iRCdT_2TuM:&imgrc=Azo7fX9ttijwAM:
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Leuke topic dit.



Ik vind de eerste twee auto's van de foto's van Star prachtig & stoer. Daar zou ik zeker wel in en wel mee willen rijden.



Nou, ben ik verder een Mercedes en Bmw fan/liefhebber.. Had er altijd 1 die ik werkelijk zo stoer en mooi vond maar kom er nu even niet op.



Achjaa, dromen mag maar t blijft idd wel gwn een vervoersmiddel.
•°: Don't be the same, be better!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven