Droomauto

22-03-2017 19:18 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke auto zou je ooit in je leven eens in willen (mee)rijden?



Ik zal meteen aftrappen met 2 nogal ver uit elkaar staande auto's.



Ten eerste de Alfa Romeo 8C (voor een roadtrip door de Italiaanse bergen).

[img]249f626eaf21d3c97d9a28b96aac9ea0.jpg[/img]



En ten tweede een oude Amerikaanse pick-up truck (met een hond in de laadbak) om mee door de VS te cruisen.

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 13ced5.jpg[/img]
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.


Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 22 maart 2017 @ 20:34:

Ik heb geen auto, zelfs geen rijbewijs maar ik hou van auto's!



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... aa6bc3.jpg[/img]
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2017 @ 20:18:

Ik heb geen auto Star

Ik heb een saaie golf. Gelukkig wel sport editie met geblindeerde ramen, stoere velgen, grote speakers in de hoedenplank en dubbele uitlaat



Nee dat heb ik er niet zelf onder gezet. Het was zo toen ik 'm kocht


Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 22 maart 2017 @ 19:41:

[...]





Ik denk toch dat hij het verliest van een Bugatti Veyron.Nope .. is sneller dan de Veyron
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Een Wolseley 6/90 om mee rond te tuffen.



At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Een Crysler PT Cruiser. Paars metallic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 maart 2017 @ 19:48:

Computer says no up4more



https://en.wikipedia.org/ ... tion_cars_by_acceleration



Met z'n vierwiel aandrijving trekt ie de Veyron er uit ? en dan heeft de gtr vanaf fabriek standaard maar 570 pk en de Veyron maar 1001 pk .. en een prijsverschil van zo'n 830.000,-



Als ik ooit die Staatsloterij maar win hahaha
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 19:23:

Totaal oninteressant. Een auto is voor mij een vervoersmiddl, iets praktisch dat ik nodig heb om van A naar B te komen.



Fijn als het veilig en betrouwbaar is, maar verder boeit het me niet.



En sterker, de meeste mensen die van auto's houden, houden vaak ook van een bepaald uiterlijk vertoon, materialistische instelling en dat vind ik erg onaantrekkelijk. wat een onzin zeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:up4more schreef op 22 maart 2017 @ 21:08:

[...]





Met z'n vierwiel aandrijving trekt ie de Veyron er uit ? en dan heeft de gtr vanaf fabriek standaard maar 570 pk en de Veyron maar 1001 pk .. en een prijsverschil van zo'n 830.000,-



Als ik ooit die Staatsloterij maar win hahahaAls ik ooit de staatsloterij win, ga ik daar zeker niet een auto van kopen. Tenzij de mijne het begeeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 19:23:

Totaal oninteressant. Een auto is voor mij een vervoersmiddl, iets praktisch dat ik nodig heb om van A naar B te komen.



Fijn als het veilig en betrouwbaar is, maar verder boeit het me niet.



En sterker, de meeste mensen die van auto's houden, houden vaak ook van een bepaald uiterlijk vertoon, materialistische instelling en dat vind ik erg onaantrekkelijk.Maar... veilig en betrouwbaar hè, dat is dus geen barrel van 20 jaar oud. dus een nieuwere auto. maar als je die dan kiest, dan kies je toch niet voor een auto die je lelijk vindt? tenminste, dat zou ik niet kunnen hoor.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
en ik rij al in mijn droomauto
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 22 maart 2017 @ 21:10:

[...]



Als ik ooit de staatsloterij win, ga ik daar zeker niet een auto van kopen. Tenzij de mijne het begeeft.Nee? oh ik wel hoor. misschien ook wel meer dan 1
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:daenerys79 schreef op 22 maart 2017 @ 21:10:

[...]





Maar... veilig en betrouwbaar hè, dat is dus geen barrel van 20 jaar oud. dus een nieuwere auto. maar als je die dan kiest, dan kies je toch niet voor een auto die je lelijk vindt? tenminste, dat zou ik niet kunnen hoor.Mijn barrel gaat al richting de 20 jaar. Toch zou je dat niet verwachten als je 'm ziet.
quote:daenerys79 schreef op 22 maart 2017 @ 21:12:

en ik rij al in mijn droomauto Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Dat hebben we dan goed gedaan.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zonder twijfel een Mercedes C63 AMG .. een SLS mag ook, past alleen het kinderstoeltje waarschijnlijk niet in haha
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag nog eens in een Aston Martin DB9 willen rijden. Vreselijk mooie en zeer stijlvolle auto.



Nou heb ik als autogek de nodige van mijn droomauto's al mogen rijden. Ik ben gek op Jaguars en daarvan heb ik er al een aantal van gereden, zowel nieuwer als ouder.

Zelfs een vakantie gedaan in een van mijn stiefvader geleende Jaguar XJ-S cabriolet. Schitterende open tweezitter met zijdezachte V12 motor en een schrikbarend benzineverbruik. Maar wát een genot om daarmee door Engeland te toeren,



Mijn leaseauto gaat er binnenkort uit, en ik ga op kilometervergoeding rijden.

Dus ben ik nu serieus aan het kijken voor een min of meer bereikbare droomauto: Jaguar S-Type diesel.
When in doubt, the auditor is always right!
[quote]Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 19:23:

Totaal oninteressant. Een auto is voor mij een vervoersmiddl, iets praktisch dat ik nodig heb om van A naar B te komen.



Fijn als het veilig en betrouwbaar is, maar verder boeit het me niet.



En sterker, de meeste mensen die van auto's houden, houden vaak ook van een bepaald uiterlijk vertoon, materialistische instelling en dat vind ik erg



Wat een onzin zeg. Alsof je je moet schamen voor een mooie auto of voor het willen hebben van een mooie auto?
quote:Filee schreef op 22 maart 2017 @ 21:15:

[...]



Ik ook.Ik mag ook niet klagen!
quote:HasseSimonsdochter schreef op 22 maart 2017 @ 21:38:

[quote]Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 19:23:

Totaal oninteressant. Een auto is voor mij een vervoersmiddl, iets praktisch dat ik nodig heb om van A naar B te komen.



Fijn als het veilig en betrouwbaar is, maar verder boeit het me niet.



En sterker, de meeste mensen die van auto's houden, houden vaak ook van een bepaald uiterlijk vertoon, materialistische instelling en dat vind ik erg



Wat een onzin zeg. Alsof je je moet schamen voor een mooie auto of voor het willen hebben van een mooie auto?Waarom inzin? Sommige mensen gebruiken een auto wel als statussymbool.
Onzin vanwege de generalisatie: de meeste mensen die van auto's houden...



Heeft niets te maken met

... sommige mensen ..,
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 22 maart 2017 @ 21:45:

[...]





Waarom inzin? Sommige mensen gebruiken een auto wel als statussymbool.En anderen hun 3 vakanties per jaar. Of hun boot.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou deze wel willen hebben vanwege de herinneringen en het motorgeluid.

Mijn moeder had deze, inclusief jeans bekleding.



"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 19:23:





En sterker, de meeste mensen die van auto's houden, houden vaak ook van een bepaald uiterlijk vertoon, materialistische instelling en dat vind ik erg onaantrekkelijk.



Vul voor 'auto' kleding, schoenen, tassen, make up en/of kapsels in.



Ik vind dat autokeuze zeker iets zegt over mensen. Net zoals muzieksmaak iets zegt, of kleding en inrichting van je huis. Bepaalde auto's zijn Leen Bakker, Seats en Sofas en Ikea. Daarnaast heb je auto's in een geheel ander segment, die design, kwaliteit en luxe uitstralen. Heeft niets met materialisme te maken, het is een smaak (en portemonnee-)verschil. Dat de één wat meer te makken heeft dan de ander is i.m.h.o geen onaantrekkelijkheid. Jaloezie wel.



On topic, mijn droomauto's zijn luxe Britse en Italiaanse oldtimers en ik heb pas geleerd dat je daar zonder veel moeite airco in kunt laten plaatsen. Dat maakt het qua comfort een reële optie voor mijn volgende auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven