Een andere zaterdagmorgen

01-11-2014 10:14 59 berichten
Hallo allemaal,



Hebben jullie ook zo genoten van Steel magnolia's? Wat een heerlijke film is het toch.



Vandaag ga ik naar buiten. Hoewel ik eigenlijk genoeg heb van het zomerweer en vind dat we recht hebben op herfst, kan ik deze niet aan me voorbij laten gaan en voel ik me haast verplicht om er van te genieten, dus dat zal ik dan ook maar.





Hebben jullie nog Halloween gevierd? Iedereen de stuipen op het lijf gejaagd? Pics or it didn't happen.



Wat gaan jullie doen vandaag? Ga je in je blootje in de zon om nog een laatste tintje mee te krijgen voor de winter? Spring je in de zee? Of is dit voor de winterliefhebbers een uitgelezen dag om te schuilen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag mijn tuin winterklaar maken. struiken snoeien. mijn gazon maaien.. enzovoorts.

Vanavond visite van mijn oude liefde en zijn vrouw.. wordt gezellig. Hij is nog geen steek veranderd zowel uiterlijk niet als in karakter!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Cateautje



Groot gelijk dat je lekker naar buiten gaat, het is zo'n lekker weer.

Hier lekker alle ramen open, en genieten maar.

Tot half 12, want dan moet ik een middag werken, jammer, want normaal werk ik nooit op zaterdag.

Dus zou wel willen dat ik in m'n blootje lekker in de zon kon gaan zitten.



Geen Halloween hier in het dorp, dus ook niemand de stuipen op het lijf gejaagd.

Misschien dat het scheelde dat ik niet naar buiten geweest ben gisteravond, anders was er vast iemand van me geschrokken



Hele fijne dag vandaag cateautje en iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateau!

Ik zou best in de zee willen springen!

Maar helaas, vorig weekend vrij en dus werkweekend, late dienst vandaag.

Voor nu staat mijn schuifdeur heerlijk open en geniet ik van het zonnetje.

Ik mocht lekker op het gemakje doen vanochtend, zit dus nog heerlijk in mijn pyjama! Kinderen zijn sporten en manlief is aanmoedigen.

Zo meteen op het gemakje douchen (lekker even scrubben en smeren) en aankleden.

Fijne zaterdag en geniet inderdaad nog maar even van het mooie weer!!!
Ik heb vanochtend eerst gesport, nu aan de ontbijttafel blogjes lezen, Wordfeud spelen en forummen. Wij gaan straks de buitenboel doen en nog wat boodschappen..... Jammer van de temperatuur. Ik hoop nog steeds op een mooie strenge winter...
Alle reacties Link kopieren
Hi Cateautje, lichtbron en oldwood en supersas en viavia



Ga vandaag een poging doen om nog ff het balkon te schrobben (beetje veel vogelpoep) omdat het nog lekker weer is.



Weet niet of het lukt want ben een beetje moe van te laat opblijven. Gisteravond, in het kader van Halloween, nog een zombiefilm gekeken (vond dat dat toch echt wel moest) maar ik vond 'm een beetje flauw en niet echt eng. :(



Van mij mag Halloween wel wat groter worden (inclusief Tricker treating kinderen) want ik vind het echt een leuk feest!



Heerlijke zonnig zaterdag gewenst!
It's hip(ster) to be square!
Halloween is aan mij voorbij gegaan.



ik ben vanmorgen thuis want de lijsten voor de kerstbakken-actie worden door de Scouts opgehaald.

vanmiddag uurtje op de bank (ik was al om 6 uur wakker en kon niet meer slapen) of even naar de Phone House.

zoon wil graag een nieuwe telefoon, die is via internet het goedkoopste maar we willen hem natuurlijk wel vantevoren zien
Goedemorgen!



Ik ga een paar meubeltjes een ander tintje geven! Laatste kans voor de winter denk ik. Het wordt de kleur cyber van Histor.



Fijne zaterdag iedereen!
Haaaaa je bent er wel, was ik weer te ongeduldig.

Nou ja hebben we er twee.



(en ja ik weer onder mn oude naam, maar dat is de schuld van het vernieuwde forum

die mn oude naam weer naar boven had getoverd, en 2 namen kan niet he...)



Ik zit nu lekker heel fout rtl te kijken met programma's van 15/20 jaar geleden,

geweldig!

Straks lekker (misschien op de fiets, lekker weer...) naar dek apper

en verder weet ik het nog niet.



Ook ik heb gister Halloween gevierd, was wel leuk maar kleine teleurstelling,

(lang verhaal) ben niet helemaal blij.

Het ging echt een tijd goed, maar helaas nu weer even niet.

En het zal vast ooit goed komen, maar momenteel geloof ik er niet zo in.

Zal ik verder niet teveel over miepen aangezien dit een leuk topic is.



Ik had gister op Halloween trouwens geen tijd, maar ik heb vanavond denk ik zin

om op Netflix lekker een paar horrorfilms te gaan kijken .

Iemand nog suggesties? (ik ken vooral de wat oudere horrors a la Friday the 13, nightmare on a

elmstreet etc)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit even lekker een bakje koffie te drinken in alle rust want de kinderen zijn logeren.

Ik ga vanmiddag nieuwe schoenen voor de meiden kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kwarktaart aan het maken, lasagne, pompoensoep, kippenpoten braden, makreelsalade, en nog wat dingen.

Jongste is jarig en iedereen komt eten, dus druk aan het koken



Het is een prachtige dag!

Tuindeur open, cavia's in de tuin aan het scharrelen, ohja, dat hok moet ik ook nog schoonmaken...

Hond borstelen, er dwarrelen overal haren. Bleh.



Best nog wat te doen dus, wat doe ik achter de computer?



Fijne zaterdag
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ben eventjes druk met de was, maar kom later reageren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik was vandaag echt belachelijk vroeg al wakker, dus ik heb al een flink stuk in mijn boek gelezen, wat kranten gelezen, een wortelcake gebakken en ik ben naar de markt geweest. Zo eens een boterhammetje eten en dan lekker in het zonnetje sporten, en daarna gezellig op de club hangen met een drankje.



Ja, dit is wel een fijne zaterdag!



Knuffel voor Phoebe, gefeliciteerd voor Spininhoek!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
@ phoebe



Quote: Ik zit nu lekker heel fout rtl te kijken met programma's van 15/20 jaar geleden,

geweldig!



Ik ben ook ff overgeschakeld, lachen al die oude stukjes
It's hip(ster) to be square!
Ja grappig he!! Toen ik wakker werd was rad van fortuin helaas

net afgelopen, dat vond ik vroeger zo leuk...

Nu koffietijd, met het boodschappenspel... (oww god, dat

kapsel...)



Ook fout trouwens, het is lekker weer maar ik had zo geen

zin om de was op te hangen dat ik die lekker in de droger

hebben gesmeten...erg he..



Thanks Mayka, wat lief!!

Spininkhoek: Ik kom eraan ..
Ben net terug uit de stad, een nieuw boek gekocht, kaas en..... een nieuw koffiezet apparaat waarvan ik heb gehoord dat het heeeel erg goed moet zijn. Nu staat een vers gezet kopje koffie naast me te dampen.



Vanmiddag ga ik een heerlijke herfstwandeling maken met mijn vader, lekker de natuur in.



Fijne dag iedereen.
Spininhoek: wauw, lekker verjaardagsvoedsel! Ik zou zo aanschuiven!



Pheebs: heerlijk zeg. Ik heb er geen tijd voor vandaag, maar ga vanavond wel de special Ik Hou van Holland kijken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe, hier ook rtl op.

Mijn god, wat leuk en wat ziet dat er anders uit, vergeleken met nu.

Jammer dat ik moet werken, anders had ik dit de hele dag gekeken.

Even terug naar vroeger
Hier moest zoontje al om 8.30 verzamelen voor de hockeywedstrijd. Vond ik wel een beetje te vroeg. Gelukkig heeft hij gewonnen en is nu thuis met een vriendje aan het spelen. oudste dochter is nu naar haar wedstrijd, zo de jongste dochter naar een feestje, boodschappen doen en ik ga voor het eerst kijken naar een rolstoel hockey wedstrijd. Aangezien ik zo langzamerhand zelf een rolstoel moet gaan gebruiken, zoek ik een sport om er mee te gaan doen.. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ja kom maar hoor allemaal, lasagne en taart staan al klaar, nu derest nog
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Hoi Cateautje, Steel Magnolias niet gezien, maar ik ken de film wel, prachtig inderdaad!



Halloween ook niet gevierd, in ons dorp vieren we Sint Maarten. De stuipen op ons lijf hadden we in de nacht van maandag op dinsdag al, toen ik mijn man bewusteloos aantrof op de overloop. Ambulance geweest, hart filmpje gemaakt, niks gevonden, geen reden voor verder onderzoek, gewoon flauw gevallen door waarschijnlijk lage bloeddruk.



Vandaag geen sport voor de jongens dus hele rustige dag. Met jongste cake gebakken, die net uit dey oven komt. Sandtman is bezig met de nieuwe (secondhand) laptop van dochter. Jongens maken huiswerk, dochter maakt zich klaar om te gaan werken, en ik zit met tablet op de bank! In het zonnetje! Deur open, heerlijk!



Fijne zaterdag allemaal!
Goedemorgen Cateautje! Ik ga ook niet zo heel graag naar buiten als het goed weer is buiten het zomerseizoen. Nu is het herfst en nestel ik mij dan ook binnen, zoals het hoort!



Eigenlijk hebben we plannen om naar de stad te gaan, maar zowel man als ik zitten ontwijkend gedrag te vertonen... We zijn vorig weekend heel veel weg geweest, denk dat we daarom de behoefte hebben om thuis te blijven. Dus ik denk dat ik straks even de pas gekregen bakfiets op spring om een kleine boodschap te halen en dat dat het is voor vandaag. Wel heb ik de stoep in de tuin al geveegd, dus ben niet helemaal lui geweest vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateu



Fijne zaterdag gewenst.



Hier druk druk met boodschappen, gasten goulash maken etc.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo eerst even naar de bieb om een aantal boeken terug te brengen en een lekkere kop koffie te drinken. Daarna wil ik de tuin winterklaar maken. Dan kan ik ook nog even van het zonnetje genieten.



Vanavond waarschijnlijk lekker naar de sauna om te relaxen. Wilde eigenlijk vanmiddag gaan om lekker in t zonnetje te liggen, maar kon pas vanaf 17.00 terecht. Dan maar 's avonds, dat krijg je met impulsieve beslissingen



Vanochtend een beetje thuis aangelummeld. Nu tijd voor actie!
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zijn beide druk bezig met solliciteren. Hij zoekt vacatures en werkt aan zijn portfolio en ik ben brieven aan het schrijven. Hopelijk heeft een van beide binnenkort geluk met deze zoektocht!

Vanmiddag gaan we nog even lekker uitwaaien op het strand. Ik hoop dat het er lekker genoeg is om nog even op een terrasje neer te ploffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven