Een andere zaterdagmorgen

01-11-2014 10:14 59 berichten
Hallo allemaal,



Hebben jullie ook zo genoten van Steel magnolia's? Wat een heerlijke film is het toch.



Vandaag ga ik naar buiten. Hoewel ik eigenlijk genoeg heb van het zomerweer en vind dat we recht hebben op herfst, kan ik deze niet aan me voorbij laten gaan en voel ik me haast verplicht om er van te genieten, dus dat zal ik dan ook maar.





Hebben jullie nog Halloween gevierd? Iedereen de stuipen op het lijf gejaagd? Pics or it didn't happen.



Wat gaan jullie doen vandaag? Ga je in je blootje in de zon om nog een laatste tintje mee te krijgen voor de winter? Spring je in de zee? Of is dit voor de winterliefhebbers een uitgelezen dag om te schuilen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cateau en allen!



Ik ken de film wel, heerlijke film! Ik ga zometeen nog even lekker buiten zitten met een goed boek en een kopje koffie.



Fijne dag allemaal!



Insert: zwaai-smiley



*moppert: smileyfunctie doet het niet*

*gaat even bijlezen op betreffende topic over nieuw forum*
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Was vanochtend al ongeduldig aan het wachten op je topic en toen het er niet leek te komen toch maar aan de ramen begonnen.

Nu eventje pauze, nieuw warm water pakken en dan weer aan de slap. Wat een rotklus ks dat toch. Gelukkig is het mooi weer 🌞



Fijne zaterdag allemaal!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al, "waar blijft ze?" Markthal of zo, lekker worstelen om een ijsje te kopen of een pak mie bij de Chinese supermarkt.

Ik ben druk aan het poetsen, door het mantelen bij mams heb ik straks zelf hulp nodig, ik denk dat ik de mensen van de WMO eens lekker aan het denken zet, ik vraag een indicatie voor huishoudelijke hulp zodat ik bij mijn moeder e.e.a. kan doen omdat zij te weinig h.h. hulp krijgt. Zo repareer je dan het ene gat met het andere en jaag je de WMO'ers even lekker over de rooie (op z'n Rotterdams gezegd). Nu nog even een bak koffie, flink stuk mokkataart erbij en dan nog even verder poetsen. Eigenlijk jammer van het mooie weer maar daar krijg ik energie van.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag allemaal,

was er al vroeg uit na en onrustige nacht,ik heb een berg wasgoed liggen wachten op me om gevouwen en opgehangen te worden daar zeg je u tegen, het is buiten warm en binnen koud en ik heb nergens zin in.

Voel me gewoon weg rot ik weet wel waarom eerst wil een wond niet herstellen, en sinds een week dat ik weer kon zitten komt er weer een voorhoofdsholte ontsteking aan gelukkig heb ik die redelijk kunnen indammen door vorrige week vrijdag naar de dokter te gaan in plaats van wachten tot het erger werd, dit is elk jaar weer een terugkomend fenomeen die ik te danken heb aan een gebroken neus .

Verder ben ik heel erg goed in het verstoppen van mijn gevoel vooral als er tranen bij komen kijken , nou ja ooit leer ik het wel af ;)
Rm: (grrrrrrrrr de knuffelsmiley doet het niet...) wat vervelend, sterkte en houd je taai!

Qua gevoel en janken: ik heb hetzelfde... al vind ik ook wel lekker als ik (zoals van de week

ff lekker janken kan... )
Alle reacties Link kopieren
Dank je Phoebe , komt goed
:'( Mevrouw Teau is druk bezig vandaag geloof ik.



RM: ik hoop het, ook bij mezelf (gaat ook ff lastig, zie topic op psyche) haha...



Wat gaan we vanavond allemaal doen? Ik ga of thuis horrors kijken

(had ik gister geen tijd voor en heb ik zin in) of miss. met iemand naar een

musical.
Alle reacties Link kopieren
Kost tijd Phoebe hoe langzaam het ook lijkt te gaan het komt echt wel goed met je (hug)

Vanavond ga ik lekker eerst een uurtje tukken , manlief is thuus dan lukt het wel ;)

En later naar de serie Salem kijken
Sandt: dat is schrikken zeg! Maar heel fijn dat er niks ernstigs aan de hand was! Ben je al een beetje bekomen van de schrik?



Zo, lekker geschuurd vandaag. Verven nog niet aan toegekomen. Heerlijk weer vandaag hè?

Oh, en vanavond lekker voor de tv want mijn benen doen het niet meer na het schuren. Ik Hou van Holland denk ik. Of Dr Who.
Dank je R.M. , jij ook veel sterkte..!
@lechatrose



Jawel, ik ben wel wat bekomen van de schrik. Slaap alleen wel een beetje onrustig. Elke activiteit naast me in bed wordt gesignaleerd. Omdraaien is genoeg om mij half wakker te krijgen.



Inderdaad lekker weer, was jij nou meubeltjes aan het schilderen? Leuk, werk altijd. Ik heb pas een oude keukenstoel opgeknapt en die prijkt nu op mijn slaapkamer. Stoel is al lang in de familie en als je gaat schuren is het net een toverbal!
Sandt, sterkte ermee, ik hoop dat jullie snel over de schrik heenkomen.



En nog een fijn weekend, wat was het toch heerlijk weer vandaag.
Dank je Merisi! Zal wel lukken hoor. Zowel man als kinderen vallen gemakkelijk flauw. Meestal overdag gelukkig en dan schrik je niet zo, en dan komen ze ook snel weer bij. Meestal voelen ze het ook aankomen en gaan dan even op de grond liggen, dan val je niet zo hard. Man is van de week dus wel echt gevallen, ik werd wakker van de klap! En toen hij niet direct bij kwam, hebben we dus 112 gebeld. Man en kinderen hebben allemaal een erg lage bloeddruk. Dubbel erfelijk belast, ik heb het zelf ook. Alleen ga ik nooit flauw meer de laatste jaren.



Het was inderdaad heerlijk weer vandaag! Dat was genieten!
Oh, dan hebben ze een mooi excuus om dropjes te eten
quote:sandt2.0 schreef op 01 november 2014 @ 19:05:

@lechatrose



Jawel, ik ben wel wat bekomen van de schrik. Slaap alleen wel een beetje onrustig. Elke activiteit naast me in bed wordt gesignaleerd. Omdraaien is genoeg om mij half wakker te krijgen.



Inderdaad lekker weer, was jij nou meubeltjes aan het schilderen? Leuk, werk altijd. Ik heb pas een oude keukenstoel opgeknapt en die prijkt nu op mijn slaapkamer. Stoel is al lang in de familie en als je gaat schuren is het net een toverbal!

Kan me voorstellen dat je nu steeds wakker wordt ja. Wel herkenbaar van de lage bloeddruk. Toen ik een tijdje sportte onder begeleiding van een fysiotherapeut mocht ik niet eerder sporten van hem dan dat ik een handvol drop had gegeten.



Leuk zo'n meubelstuk! Ik vind het ook leuk werk. Heb nu een Ikeabarkruk onder handen genomen. Stuk eraf gezaagd en nu wordt het een bijzettafeltje. En een klein sidetabletje van kleur veranderd. Die staat nu naast me te stinken.
Wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben vandaag.

Sorry dat ik op niemand heb gereageerd, maar aan de ene kant was ik erg druk en aan de andere kant voel ik me niet zo best vandaag en was dus niet zo in de stemming om de computer aan te hebben.

Ik hoop dat het snel weer goed met jullie gaat Ronnie, Sandt en Phoebe.



Soms is het leven gewoon butt.
Ook het beste voor jou gewenst, Cateautje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 01 november 2014 @ 20:05:

Wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben vandaag.

Sorry dat ik op niemand heb gereageerd, maar aan de ene kant was ik erg druk en aan de andere kant voel ik me niet zo best vandaag en was dus niet zo in de stemming om de computer aan te hebben.

Ik hoop dat het snel weer goed met jullie gaat Ronnie, Sandt en Phoebe.



Soms is het leven gewoon butt.Daarom is het hartstikke lief dat je toch je zaterdagtopic de lucht in hebt geslingerd.
verba volant, scripta manent.
Dankje Sandt.



Graag gedaan marianne.
Doe rustig aan Cateau :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat het ook is, Cateau, hopelijk gaat het snel over/voorbij zodat je je weer wat meer happy voelt.

Insert: hug
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor Cateau!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
voor Cateautje
Dank je wel lieve Cateau...

Het komt zeker goed met mij... Ik heb voor hetere vuren gestaan

dus ik overleef zit zeker.

Jij ook sterkte...
Hoop dat het snel weer beter gaat Cateautje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven