Een heerlijke zaterdagmorgen gewenst. :-)

13-12-2014 10:18 79 berichten
ladies,



Goh, wat gaan de weken snel. Nog even en het is weer lente.



Ik ben net wakker, dus ik heb geen flauw idee wat ik allemaal ga doen. In ieder geval wat wasjes draaien, maar dat doe ik elke zaterdag, dus niets nieuws onder de zon.

Alle boodschappen heb ik gister gehaald, dus dat is ook gedaan, kortom, ik heb een gezapig dagje voor de boeg.



En jullie? Wat ondernemen jullie allemaal vandaag?

Ik hoop op veel gezelligheid en ondernemendheid, zodat ik me kan vergapen aan alle avonturenverhalen die jullie de wereld insturen.



Welkom allemaal en goedemorgen!
Ik moet ff mn bed verschonen, maar geen ziiiiiiiiin...

Geeft iemand mij even een schop onder mijn derriëre?

Merci beaucoup...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cateautje, en alle andere



ik heb ook echt een hekel aan die kou! Natuurlijk zijn er genoeg dingen te doen die juist heel leuk zijn met deze dagen. Maar ik vind het altijd al een hele opgave om op tijd mijn bed uit te komen! haha Als je je goed warm aankleed dan is het ook wel heerlijk om een mooie wandeling te maken door het bos. Dat ga ik straks doen, samen met mijn hond. En daarna moet ik ook nog even een kerstboom kopen, super gezellig voor in huis!



Een hele mooie dag gewenst allemaal, maak er iets moois van !



Fijne dag allemaal!!
Geniet elke dag :)
quote:Steinbeck schreef op 13 december 2014 @ 11:20:

Hoi Cateautje



Nou, van mij mag de lente vandaag wel weer beginnen! En dan vooral dat het weer langer licht blijft. Vind dat donkere niet prettig.



Gisteren had ik een superschoonmaakdag, mijn hele huis heeft de grote beurt gehad. En ik had alle was gedraaid en boodschappen gedaan. Dus vandaag en morgen hoef ik eigenlijk niets. (maar ik ben wel moe van mijn energieuitspatting van gisteren )

Zit nog te twijfelen of ik de kerstboom op zal zetten, misschien dat ik daar nog zin in krijg.

Op het moment zijn kleine krukjes overal te koop en ik heb er ook een op de kop getikt, vind hem erg mooi dus dat is genieten. Ik ben echt wel een huismus en hou ervan om het gezellig te maken in huis.

Nu heb ik mijn oog op een mooie vaas laten vallen, maar ik twijfel nog of ik hem zal kopen dus ik ga vandaag maar niet naar de stad. Dan kan ik ook niet in verleiding komen.



Voor iedereen een hele fijne dag gewenst.

Het is inderdaad erg grijs de laatste tijd. Ik zit hier regelmatig met het licht aan, anders kan ik geen hand voor ogen zien en dat midden op de dag. Gelukkig geen last van , maar het lijkt me zwaar als je er wel last van hebt.



Ik ken dat, dat huismussengedoe, ik ben ook graag thuis en hou ervan om het gezellig te maken. Je hebt wel en hele goede reden om lekker lui te zijn vandaag, als die uitspatting je zo heeft vermoeid, dus ik zou zeggen, pak er iets lekker warm te drinken bij en laat alles lekker waaien.



Die vaas, is dat voor op je kruk, of zet je daar alsnog een plant op? Je hebt recht op een kerstcadeau.



Een gezellige dag gewenst Steinbeck.



Ik bedenk me ineens dat voor jou de vakantie alweer voor de deur staat.
Goedemorgen allemaal.



Hier hebben we lekker aangerommeld vanmorgen. Smarttje ligt nu weer op bed en manlief heeft ondertussen de boodschappen al gedaan.



Als ze straks wakker wordt gaan we even een kaarsje brengen bij oudste en even naar dorp. Ik wil een lamineerding kopen om alle tekeningen en knutsels te plastificeren.



Morgen vieren we nog 1 x sinterklaas met mijn oude omaatje dus daar moet ik nog een kadootje voor kopen. Iemand nog suggesties? Ze heeft geen wensen en is pas 99 jaar oud
quote:Cateautje schreef op 13 december 2014 @ 11:28:

[...]



Het is inderdaad erg grijs de laatste tijd. Ik zit hier regelmatig met het licht aan, anders kan ik geen hand voor ogen zien en dat midden op de dag. Gelukkig geen last van , maar het lijkt me zwaar als je er wel last van hebt.



Ik ken dat, dat huismussengedoe, ik ben ook graag thuis en hou ervan om het gezellig te maken. Je hebt wel en hele goede reden om lekker lui te zijn vandaag, als die uitspatting je zo heeft vermoeid, dus ik zou zeggen, pak er iets lekker warm te drinken bij en laat alles lekker waaien.



Die vaas, is dat voor op je kruk, of zet je daar alsnog een plant op? Je hebt recht op een kerstcadeau.



Een gezellige dag gewenst Steinbeck.



Ik bedenk me ineens dat voor jou de vakantie alweer voor de deur staat.



Dank je Cateautje, ik ga het lekker rustig aan doen. En ja, nog een paar dagen werken en ik heb heerlijk twee weken vakantie. Vandaar de grote schoonmaak, dan hoef ik de komende weken alleen maar ditjes en datjes bij te houden.

De vaas zou inderdaad zijn voor op het krukje, maar er staat nu ook iets leuks op, dus ik ga mijn geld maar even bewaren.



Ben je trouwens al in de nieuwe foodhal geweest? Is het leuk?
quote:LotteVermeer schreef op 13 december 2014 @ 11:27:

Hoi Cateautje, en alle andere



ik heb ook echt een hekel aan die kou! Natuurlijk zijn er genoeg dingen te doen die juist heel leuk zijn met deze dagen. Maar ik vind het altijd al een hele opgave om op tijd mijn bed uit te komen! haha Als je je goed warm aankleed dan is het ook wel heerlijk om een mooie wandeling te maken door het bos. Dat ga ik straks doen, samen met mijn hond. En daarna moet ik ook nog even een kerstboom kopen, super gezellig voor in huis!



Een hele mooie dag gewenst allemaal, maak er iets moois van !



Fijne dag allemaal!!

ik heb geen hekel aan de winter en aan de kou, integendeel, maar ik vind dat de tijd zo hard gaat de laatste tijd. De weken vliegen om en daarom verwacht ik de lente weer snel.



Ben nog aan het twijfelen of ik een kerstboom in huis haal. Het is wel erg gezellig, maar ik heb er weinig plek voor.



Veel plezier in het bos straks en geniet van je dag.
quote:smart79 schreef op 13 december 2014 @ 11:34:

Goedemorgen allemaal.



Hier hebben we lekker aangerommeld vanmorgen. Smarttje ligt nu weer op bed en manlief heeft ondertussen de boodschappen al gedaan.



Als ze straks wakker wordt gaan we even een kaarsje brengen bij oudste en even naar dorp. Ik wil een lamineerding kopen om alle tekeningen en knutsels te plastificeren.



Morgen vieren we nog 1 x sinterklaas met mijn oude omaatje dus daar moet ik nog een kadootje voor kopen. Iemand nog suggesties? Ze heeft geen wensen en is pas 99 jaar oud

Ik hoop dat het kaarsje allermooist zal branden.



Voor oma zou ik een lekker geurtje kopen en haar op het hart drukken het lekker leeg te maken, want die oudjes zijn nogal van het bewaren voor een bijzondere dag, maar elke dag is natuurlijk bijzonder met haar.



Fijne dag gewenst.
quote:Steinbeck schreef op 13 december 2014 @ 11:35:

[...]





Dank je Cateautje, ik ga het lekker rustig aan doen. En ja, nog een paar dagen werken en ik heb heerlijk twee weken vakantie. Vandaar de grote schoonmaak, dan hoef ik de komende weken alleen maar ditjes en datjes bij te houden.

De vaas zou inderdaad zijn voor op het krukje, maar er staat nu ook iets leuks op, dus ik ga mijn geld maar even bewaren.



Ben je trouwens al in de nieuwe foodhal geweest? Is het leuk?

Je hebt gelijk ook en anders zet je hem op je kerstverwenlijstje, misschien is er een leuk familielid die hem voor je wil inpakken voor onder de boom.



De foodhal valt mij zwaar tegen. Ik vind het een groot plastic onding. Er komen veel dagjesmensen, maar ik zag al aan de koopwaar dat het met de verkoop niet al te hard loopt. Biefstuk met crunchy randjes is niet echt mijn ding, tenzij het zo gebakken is.
quote:Cateautje schreef op 13 december 2014 @ 11:40:

[...]



Ik hoop dat het kaarsje allermooist zal branden.



Voor oma zou ik een lekker geurtje kopen en haar op het hart drukken het lekker leeg te maken, want die oudjes zijn nogal van het bewaren voor een bijzondere dag, maar elke dag is natuurlijk bijzonder met haar.



Fijne dag gewenst.



Dank je!



Oudste krijgt om de dag een kaarsje, want anders is het zo donker 's nachts



Een geurtje is inderdaad niet zo'n slecht idee. Zat zelf ook al te denken aan iets om op de huid te smeren. Of een boekje of zo. Bedankt voor het meedenken!



Jij ook een hele fijne dag.



Ga je met de kerst nog iets doen eigenlijk?
Ik krijg mijn zoon op bezoek en daar ga ik uitgebreid voor koken.
Goedemorgen!



Wat een drukte alweer hier! Ik was vanmorgen ook wat later, ik werd pas wakker met het licht buiten. Ik kan er niet zo goed tegen, die donkere dagen. Maar ach, ik stel me er op in en iedereen in mijn omgeving weet dat ik deze tijd van het jaar in de donkere uren niet beschikbaar ben. Dus ik leef volledig in mijn eigen tempo. Gisteravond heerlijk Bridget Jones gekeken.



De afgelopen week was wat hectisch. ik ben niet aangenomen voor de opleiding waar ik me voor had ingeschreven. En zo nog wat zaken die niet helemaal gingen zoals gepland. Dus ik sta vandaag helemaal in de stand: we zien wel wat de dag ons brengt.

Al wel gedoucht en een paar wassen gesorteerd. Misschien dat ik iets ga doen met de VVV-bonnen die hier nog liggen. En een houtprojectje oppakken. Of m'n trui verder breien.



Fijne zaterdag!
quote:Cateautje schreef op 13 december 2014 @ 11:47:

Ik krijg mijn zoon op bezoek en daar ga ik uitgebreid voor koken.



Gezellig!



De komende dagen dus bedenken wat je allemaal gaat maken. Of weet je het al?



Wij zijn 1e kerstdag heerlijk thuis. 2e kerstdag komen de ouders en is stiefkind gezellig bij ons. Denk dat wij gaan gourmetten. Net als half NL
Ik hoor wat gemopper uit de kamer van de kleine komen.



Dus ik ga maar boterhammen smeren. Fijne dag!
quote:lechatrose schreef op 13 december 2014 @ 11:49:

Goedemorgen!



Wat een drukte alweer hier! Ik was vanmorgen ook wat later, ik werd pas wakker met het licht buiten. Ik kan er niet zo goed tegen, die donkere dagen. Maar ach, ik stel me er op in en iedereen in mijn omgeving weet dat ik deze tijd van het jaar in de donkere uren niet beschikbaar ben. Dus ik leef volledig in mijn eigen tempo. Gisteravond heerlijk Bridget Jones gekeken.



De afgelopen week was wat hectisch. ik ben niet aangenomen voor de opleiding waar ik me voor had ingeschreven. En zo nog wat zaken die niet helemaal gingen zoals gepland. Dus ik sta vandaag helemaal in de stand: we zien wel wat de dag ons brengt.

Al wel gedoucht en een paar wassen gesorteerd. Misschien dat ik iets ga doen met de VVV-bonnen die hier nog liggen. En een houtprojectje oppakken. Of m'n trui verder breien.



Fijne zaterdag!

Wat jammer dat het allemaal niet loopt zoals je wenst, maar dit soort dipjes zijn natuurlijk maar tijdelijk hè, dus dat komt allemaal vast wel weer goed.



Wat naar lijkt me dat om niet tegen de donkere dagen te kunnen. Steinbeck kwam daar ook al mee.



Als je met de flow mee blijft gaan, komen er vaak dingen op je pad die je zelf niet had kunnen bedenken. Ik hoop het voor je.



Ik wens je een heel fijne dag.
quote:smart79 schreef op 13 december 2014 @ 11:51:

[...]





Gezellig!



De komende dagen dus bedenken wat je allemaal gaat maken. Of weet je het al?



Wij zijn 1e kerstdag heerlijk thuis. 2e kerstdag komen de ouders en is stiefkind gezellig bij ons. Denk dat wij gaan gourmetten. Net als half NLIk weet het al. Het wordt zalmmoten met krieltjes en Chinese kool en dat alles volgens mijn recept.
quote:Cateautje schreef op 13 december 2014 @ 11:55:

[...]



Wat jammer dat het allemaal niet loopt zoals je wenst, maar dit soort dipjes zijn natuurlijk maar tijdelijk hè, dus dat komt allemaal vast wel weer goed.



Wat naar lijkt me dat om niet tegen de donkere dagen te kunnen. Steinbeck kwam daar ook al mee.



Als je met de flow mee blijft gaan, komen er vaak dingen op je pad die je zelf niet had kunnen bedenken. Ik hoop het voor je.



Ik wens je een heel fijne dag.

Zo sta ik er ook in :-) In de 27 jaar dat ik hier rondloop heb ik dat ook al vaak mogen ervaren. Alles is nog mogelijk .



En ach, dat met die donkere dagen is al een stuk beter te doen als ik me er aan overgeef. Kleine doelen stellen en als ik die niet haal, dan niet. Het is zoals het is, het gaat zoals het gaat.

En de tijd vliegt inderdaad, voor je het weet is het weer lente



Jij ook een hele fijne dag gewenst!
quote:LotteVermeer schreef op 13 december 2014 @ 11:27:

Hoi Cateautje, en alle andere



ik heb ook echt een hekel aan die kou! Natuurlijk zijn er genoeg dingen te doen die juist heel leuk zijn met deze dagen. Maar ik vind het altijd al een hele opgave om op tijd mijn bed uit te komen! haha Als je je goed warm aankleed dan is het ook wel heerlijk om een mooie wandeling te maken door het bos. Dat ga ik straks doen, samen met mijn hond. En daarna moet ik ook nog even een kerstboom kopen, super gezellig voor in huis!



Een hele mooie dag gewenst allemaal, maak er iets moois van !



Fijne dag allemaal!!



Owwww dat vind ik best een goed idee, ff stukkie wandelen.

Moet ook nog ff naar winkel (want pindakaas is bijna op, drama!!)...

En zit nog in pyama met heel erg weinig zin om me aan te kleden...
Alle reacties Link kopieren
Ben vanmorgen naar de kringloop geweest. Heb heeeeel veel boeken, 2 paar schoenen en nog wat klein gerei meegegeven. Heerlijk!

Wat lege kratjes bier ingeleverd en van het statiegeld boodschappen gedaan. Moest nog welgeteld 0.83 cent bijbetalen. Nog heerlijker!

Nog wat spullen verkocht via mp en opgestuurd zojuist.

Dadelijk vaatwasser en wasmachine uitruimen en een nieuwe was aanzetten.

En straks naar mijn ouders waar ik vanavond mag eten, want manlief heeft een vrijgezellenfeest.
.
quote:mandylion schreef op 13 december 2014 @ 12:20:

Ben vanmorgen naar de kringloop geweest. Heb heeeeel veel boeken, 2 paar schoenen en nog wat klein gerei meegegeven. Heerlijk!

Wat lege kratjes bier ingeleverd en van het statiegeld boodschappen gedaan. Moest nog welgeteld 0.83 cent bijbetalen. Nog heerlijker!

Nog wat spullen verkocht via mp en opgestuurd zojuist.

Dadelijk vaatwasser en wasmachine uitruimen en een nieuwe was aanzetten.

En straks naar mijn ouders waar ik vanavond mag eten, want manlief heeft een vrijgezellenfeest.

Een heerlijk voordelig dagje voor je. Mag ook weleens.



Dat de voordelige dagen je moge achtervolgen!



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja inderdaad Cateautje! Jij ook een fijne dag.
.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik kom weer even buurten want ik ben net op de bank geploft om uit te puffen.

Vanochtend druk geweest met de voorraadkast opgeruimd, de kledingkast uitgemest, pakketjes ingepakt en last but not least inkopen gedaan en naar de voedselbank gebracht. Die hebben hier altijd een inzamelactie met de kerst, dus daar wilde ik weer aan mee helpen.

Nu even een kop thee drinken, extra genieten na een drukke ochtend.



Heb jij zelf nog plannen, Cateautje?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag schandalig lang maar heerlijk uitgeslapen, durf gewoon niet te zeggen tot hoe laat, maar ach de rest van de week ben ik er op tijd uit dus dat scheelt.

Gisterenavond laat nog echofoto's van oudste gekregen en vandaag nog even op mijn gemak kleinkind in aantocht bekeken

Sandt ik gun je de kou en de sneeuw echt waar mezelf ook alleen al vanwege de uitzicht hier maar niet langer dan 1 dag en dan moet ook weer alles weg zijn.Wij hebben nog een auto nog een rijbewijs en we moeten alles lopend doen , niet erg behalve wanneer het hier glad is, aangezien het hier heuvel op is en heuvel af de stoepen spekglad zijn en je wel een klein beetje kan indenken hoe mensen hier voorzichtig naar beneden moeten glijden om ergens redelijk heel aan te komen en ja dat is alleen voor de kijker leuk.

Vandaag en morgen lekker lui zijn alles is in huis en moeders hoeft nu niks
quote:Kanon schreef op 13 december 2014 @ 14:26:

Zo, ik kom weer even buurten want ik ben net op de bank geploft om uit te puffen.

Vanochtend druk geweest met de voorraadkast opgeruimd, de kledingkast uitgemest, pakketjes ingepakt en last but not least inkopen gedaan en naar de voedselbank gebracht. Die hebben hier altijd een inzamelactie met de kerst, dus daar wilde ik weer aan mee helpen.

Nu even een kop thee drinken, extra genieten na een drukke ochtend.



Heb jij zelf nog plannen, Cateautje?

Wat goed dat je eten brengt naar de voedselbank. Daar zullen mensen vast blij mee zijn.



Je bent maar druk, daar kan ik niet tegenop. Ik ben aan het wassen en heb gekookt en gegeten. Verder geen plannen vandaag. Misschien kijk ik vandaag ook naar Funny girl.
quote:ronniemitchel schreef op 13 december 2014 @ 14:27:

Vandaag schandalig lang maar heerlijk uitgeslapen, durf gewoon niet te zeggen tot hoe laat, maar ach de rest van de week ben ik er op tijd uit dus dat scheelt.

Gisterenavond laat nog echofoto's van oudste gekregen en vandaag nog even op mijn gemak kleinkind in aantocht bekeken

Sandt ik gun je de kou en de sneeuw echt waar mezelf ook alleen al vanwege de uitzicht hier maar niet langer dan 1 dag en dan moet ook weer alles weg zijn.Wij hebben nog een auto nog een rijbewijs en we moeten alles lopend doen , niet erg behalve wanneer het hier glad is, aangezien het hier heuvel op is en heuvel af de stoepen spekglad zijn en je wel een klein beetje kan indenken hoe mensen hier voorzichtig naar beneden moeten glijden om ergens redelijk heel aan te komen en ja dat is alleen voor de kijker leuk.

Vandaag en morgen lekker lui zijn alles is in huis en moeders hoeft nu niks

Wat schandalig heerlijk. Ik hoop dat je er van genoten hebt.



Houden de bewoners het stoepje niet sneeuwvrij dan? Wat akelig.





IK sluit me aan bij je luiheid, want de was wordt gedaan natuurlijk, alleen een kwestie van ophangen. Ik moet ook zeggen dat ik me vandaag gruwelijk lamlendig voel en het liefst weer even mijn bed opzoek. Misschien doe ik dat ook wel een uurtje.



Geniet van je dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 13 december 2014 @ 14:47:

[...]



Wat goed dat je eten brengt naar de voedselbank. Daar zullen mensen vast blij mee zijn.



Je bent maar druk, daar kan ik niet tegenop. Ik ben aan het wassen en heb gekookt en gegeten. Verder geen plannen vandaag. Misschien kijk ik vandaag ook naar Funny girl.Die ken ik niet, is dat een aanrader?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven